czwartek, 14 września 2017

Gofry czekoladowe przepis

Gofry czekoladowe z drobinkami czekolady. Krucho - puszyste (nie mocno kruche). Najlepsze z cukrem pudrem (jeśli będą Wam wydawać się zbyt wytrawne) lub z bitą śmietaną i owocami.


Jedyną modyfikacją, jaką wprowadziłam było ubicie białek i dodanie tej piany do ciasta. Przepis na gofry czekoladowe z dodatkiem gorzkiej czekolady, delikatnie chrupiące i pięknie pachnące. To najlepsze gofry czekoladowe, które można podać z bitą śmietaną i owocami lub syropem czy konfiturą i dżemem.

Chrupiące gofry czekoladowe z polewą czekoladową. Całość jest mocno czekoladowa. Polecam serwować gofry z gałkę ulubionych lodów lub bitą śmietanę. Dodane przez marianna w: Tylko o kuchni.


Ojj, Wy dobrze wiecie, że ja gofry uwielbiam! Na bogu są już klasyczne, na słodko, wytrawne, na ostro i pizzowe. Kliknij, aby zobaczyć przepis.


Oddzielic żółtka od białek, białka ubić na pianę. Pyszne gofry czekoladowe, chrupiące z zewnątrz i mięciutkie w środku.

Takie gofry proponuję podawać z cukrem pudrem, ale będą równie smaczne na przykład z Nutellą. Jeśli lubicie bardziej chrupiące gofry, to możecie dodać kakao do gofrów biszkoptowych. Ten przepis podpasuje osobom, które uwielbiają czekoladowe smakołyki. Moi chłopcy je uwielbiają. Tak przygotowane gofry czekoladowe powinny być bardzo chrupiące.


Możecie przygotować gofry bez jajek lub innych składników, których np. Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka.


Robię go od lat i zawsze jest dobry. Gofry są bardzo chrupiące i „treściwe” – po zjedzeniu dwóch byłam objedzona #128578; Świetnie do nich pasuje bita śmietana i świeże owoce, ale rewelacyjnie będą też smakowały z masłem orzechowym i czekoladą – mniam #128578; Z tej porcji wyszło mi dużych gofrów. Koniecznie wypróbujcie też moje pozostałe przepisy na gofry. Czekoladowe gofry możemy podawać na wiele sposób np.


Wszystko zależy od upodobań kucharza. Dodaj przepis i wygraj atrakcyjne. To już kolejny przepis na gofry z mojego menu, w którym znajdziecie przepis na gofry belgijskie, cynamonowe, czy ziemniaczane myślę, że jeszcze jeden przepis przyda się na pewno! Dzisiejsze gofry są fantastyczne mocno czekoladowe i bardzo, bardzo chrupiące! Będąc w tym roku nad polskim morzem pierwszy raz jadłam czekoladowe gofry.


Tak mi posmakowały, że postanowiłam odtworzyć ten smak we własnej kuchni.

Są bardzo proste i chrupiące. Ja je zaserwowałam z bitą śmietaną oraz konfiturą owocową – rewelka! Wykonanie: W wysokim naczyniu miksuję jajka z cukrem, dodaję resztę składników. Jedliście kiedyś gofry czekoladowe? Ja upiekłam je niedawno po raz pierwszy, jak tylko kupiłam sobie nową gofrownicę.


I momentalnie się w nich zakochałam! Gofry z tego przepisu są lekkie, chrupiące, nie mają w sobie cukru ani tłuszczu. Idealnie pasują do nich świeże owoce, takie jak truskawki czy borówki. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na gofry czekoladowe.


Przy sobocie mam czas na przygotowanie fajnego śniadania, więc zawsze ochoczo się do niego zabieram. Zapraszam na nowy przepis na gofry czekoladowe. Jak się domyślacie upiekłam gofry na śniadanie!


Do gofrów nie trzeba nas namawiać. Moje dziecko po przyjściu ze szkoły oszalało ze szczęścia. Dawno nie piekłam gofrów, więc i moja radość była nie mniejsza. Lubię gofry czekoladowe, chyba bardziej niż tradycyjne gofry.


Pyszne lody, czekoladowa polewa, owoce i jestem w siódmym. Szukasz sprawdzonego przepisu na gofry? Ciasto musi być dobrze napowietrzone i gęste, aby uzyskać chrupiącą skórkę. Należy dobrze ubić pianę z białek i stopniowo dodawać przesiane składniki.


Użyj mąki pszennej, jak i pełnoziarnistej czy kokosowej! Sprawdź nasze przepisy na Polki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty