piątek, 8 września 2017

Gofry blog

Dzisiaj spróbowaliśmy znowu i bingo. Robiłam z mąki pszennej tortowej 4(szklanki) do tego dodałam mąkę krupczatkę (szklanki) - bo niestety nie miałam więcej pszennej tortowej, ale i tak wyszły idealnie. Przepisów na gofry jest dużo.


Sama wypróbowałam ich chyba kilkanaście, najwierniejsza byłam dotychczas gofrom z przepisu od Anety, który jest na blogu. Ale nie wiem, czy ich nie zdradzę na rzecz tych dzisiejszych.

Zaledwie kilka podstawowych składników, wystarczy aby w domowych warunkach przygotować świetne gofry, chrupiące z zewnątrz i miękkie w środku. Są zrobione ze składników, które używamy codziennie do obiadów czy pieczenia ciast, dlatego też można je wykonać praktycznie od razu bez potrzeby poszukiwania składników w sklepie. Przedstawiam przepis, z którego ja często korzystam.


Białka oddziel od żółtek, po czym ubij z nich sztywną pianę. Do miski przesiej mąkę i mieszając, powoli wlewaj mleko. Jako pierwszy przepis na gofry, postanowiłam wykorzystać przepis Michela Roux i sprawdził się świetnie!


Perfekcyjny i super prosty przepis na gofry.

To mój sprawdzony i najbardziej uniwersalny sposób na gofry jak z budki. Nie musisz już szukać przepisu ba to jak zrobić ciasto na gofry. Szwedzi natomiast robią gofry w zasadzie bez cukru, a jak dodadzą solone masło, to one wychodzą bardzo słone i dla nas, Polaków, to też jest nieco dziwne. Mi osobiście belgijskie gofry bardzo smakują, ale jestem w stanie zjeść jednego, bo są po prostu zbyt słodkie, bym mogła skonsumować ich więcej na jeden raz #128578; Dobrego. CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki.


Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam. Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka.


Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Wreszcie mam gofry z prawdziwego zdarzenia – wypieczone, chrupiące i mające kształt klasycznego gofra. To jest pierwszy przepis, z którego gofry wyszły mi, chrupiące na wierzchu i pysznie pulchne w środku, tylko trzeba nastawić gofrownicę na maksymalną temperaturę. Pół szklanki mleka więcej a gofry wyjdą przepyszne.


A żeby były chrupiące opieram gotowe gofry o coś np. Pewnego poranka, sporo czasu temu chciałam uraczyć niemieckie koleżanki pysznymi goframi.

Z niezidentyfikowanych przyczyn zmuszona byłam wyjąc z gofrownicy podziurawione naleśniki i przygotować w ekspresowym tempie kanapki. Od tamtej pory trzymałam gofrownicę na dnie szuflady zrażona nieudaną próbą. Poznaj prosty przepis na gofry domowe z klasycznej gofrownicy, ale w oryginalnym wydaniu – takie z płatkami owsianymi i nasionami chia. Gotowe gofry serwujemy z sezonowymi owocami i jogurtem.


Wypróbowałam i jestem mile zaskoczona! Zmniejszyłam tylko ilość jajek o połowę, bo wydawało mi się dość dużo. Na przyszłość dodałabym łyżki miodu, bo wyszły mało słodkie, ale domowy dżem wszystko nadrabia. Zdecydowanie jeszcze nie raz wykorzystam ten przepis.


Ciasto na gofry puszyste i chrupiące #128578; Ile gofrów, tyle przepisów na ciasto na gofry #128578; Nawet u mnie na blogu jest już ich całkiem sporo – w przeróżnych smakach. Przygotowane na różnych mąkach, na drożdżach, na proszku do pieczenia i na pianie z białek. Ostatnio wpadł mi w ręce ten przepis i muszę przyznać, że go.


Chrupiące gofry czekoladowe z pysznymi lodami i czekoladową polewą…Uczta na całego. Moje dziecko po przyjściu ze szkoły oszalało ze szczęścia. Dawno nie piekłam gofrów, więc i moja radość była nie mniejsza…. Sprawdzone przepisy na smaczne i zdrowe potrawy. Szybkie dania, Kuchnia polska, Kuchnia meksykańska, Kuchnia włoska, Zdrowa kuchnia, Kuchnia wegetariańska.


Zdjęcia pysznych i apetycznie wyglądających potraw. Dania fit Dania pikantne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty