czwartek, 9 lipca 2015

Chleb marchewkowy przepis

To jeden z chlebów, które robią się same, jeden z tych, które u nas znikają w kilka chwil. Lubię do sprawdzonych receptur dodawać coś nowego, marchewka to strzał w dziesiątkę. Może nie tak piękne w kolorze, jak chleb dyniowy, ale równie smaczny. Nabrałam ochoty na marchewkowe ciasto, ale po świątecznym obżarstwie postanowiłam jeść trochę mniej słodyczy. Co prawda piekę je na cukrze trzcinowym, ale wierzch pokrywam serkiem śmietankowym z cukrem pudrem.


Dlatego postanowiłam, że upiekę chleb marchewkowy i pójdę w wytrawnym kierunku. Sprawdź nasze przepisy i smakowite historie. Pokazujemy, że pieczenie domowego pieczywa nie jest trudne. Ja wybrałam do tego żeliwną patelnię. Nie byłabym sobą, gdybym nie wprowadziła drobnych zmian.


W przepisie dodatkiem miały być orzechy włoskie, kminem i rodzynki. Stwórz domową piekarnię i sięgnij po niezawodny przepis na chleb cebulowy z kminkiem. Upiecz go z Pawłem Małeckim. Słodkie ciasto z dodatkiem bananów i bakalii.


Chleb marchewkowy przepis

Mąka żytnia z natury jest szaro-brązowa, a kolor chlebów żytnich szarawy. Postanowiłam upiec ten chleb drugi raz, ponieważ pierwsza porażka nie dawała mi spokoju a sam chleb zapowiadał się bardzo ciekawie. Tym razem obyło się bez chochlików i chleb wyszedł jak należy. Sok marchewkowy nadaje głębi smaku.


Uwielbiam ciasto marchewkowe, więc uznałam, że taki marchewkowy chleb mi także zasmakuje. Intuicja mnie nie zawiodła, chleb wyszedł interesujący w smaku, a do tego o ciekawym, podwójnym kolorze (widoczne na zdjęciu). Wynika to z tego, że marchewkę dorzuciłam dopiero w drugim etapie zagniatania. Marchew obieramy i ścieramy na tarce na małych oczkach. Do szklanki z ciepłą wodą dodajemy cukier oraz drożdże - odstawiamy na około minut, by drożdże zaczęły pracować.


Do miski wrzucamy startą marchew, jajko, drożdże, oliwę. Chleb marchewkowy ekspresowy! Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Zapraszam dziś na przepis na pożywny, zdrowy i pyszny obiad.


Soczewica to świetne źródło białka, potasu i. W dużej misce mieszamy wszystkie składniki i odstawiamy. Lista przepisów na chleb marchewkowy z automatu z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na chleb marchewkowy. Joanna pisze tak: Wczoraj upiekłam chleb marchwiowy i niestety nie posiadam jego zdjęcia, bo tak szybko znikł. Wrzuć wszystko do jednej miski, wymieszaj i gotowe!


Przepisy kulinarne do sprawdzenia na dziś! Tarta marchewka to był czysty strzał, zupełnie nie wiedziałam, czy będzie dobrze współgrała z chlebem. Bezglutenowy chleb marchewkowy przepis - Durszlak. Przez całą zimę byłam zdrowa jak ryba, więc na złość los sprawił, że rozchorowałam się w wakacje.


Doskonały domowy chlebek z marchewką, słonecznikiem, żurawiną, płatkami owsianymi. Kilogram mąki, paczka proszku, dwie marchewki, łyżka soli, ~szklanki wody. Opcjonalnie można dodać po garści słonecznika, żurawiny, płatków owsianych. Możesz go zjeść na słodko lub wytrawnie.


Pamiętaj by składniki dopasować do swojego planu odżywiania i nietolerancji. Piktogramy z rodzajem diety znajdziesz pod przepisami. Zajrzyj do przepisów powiązanych – tam znajdziesz propozycje past. Pyszny, prosty w wykonaniu chleb, który zaskoczy kazdego kto tylko sobie go upiecze.


Chleb marchewkowy przepis

DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty