środa, 15 lipca 2015

Dobry przepis na pizze na grubym ciescie

PIZZA – Jedni wolą na grubym cieście ( taką amerykańską ) a inni na bardzo cienkim ( prawdziwą włoską ). Ja należę do tych pierwszych smakoszy i im grubsza, to tym bardziej mi smakuje! Uwielbiam takie puszyste ciasto, z delikatnym wnętrem i chrupiącą skórką. Właśnie zabieram się za pizze z Twojego przepisu. Nie chcę prawdziwej włoskiej pizzy na cieniutkim cieście.


Chcę pizze domową na grubym z kupą dodatkow! Dlatego trafiłam właśnie na Twój przepis :) widzę wiele pozytywnych komentarzy i wierze,że mi też się uda zrobić tak pyszną! Wyniki wyszukiwania dla ciasto na pizze na grubym ciescie pokaż przepisy tylko ze zdjęciami.


Sprawdzony przepis na pyszna pizzę na grubym cieście. PIZZA CIASTO Bardzo prosty i szybki przepis na domową pizzę. Pizzę bardzo lubię i dlatego polecam wszystkim fanom pizzy ten przepis. Jest po prostu świetny :-) Pizza palce lizać. Choć bardzo lubię pizzę z ciasta wyrastającego w lodówce (link) to domowe realia są często takie, że pizza ma być na już.


Myślę, że wiecie o czym mówię ;-) Warto zatem przypomnieć ten prosty przepis na ciasto, który nie wymaga zbyt wiele czasu na przygotowania a efekty są mimo tego znakomite. Pizza Hut robi pyszną pizzę:-) To moja ulubiona sieciowa pizzeria. Wiem, piszę tu o domowej pizzy i chwalę sieciówkową pizze. Bardzo mi smakuje ich pizza na grubym cieście (chociaż jestem zwolennikiem pizzy na cienkim cieście).


Jak zrobić grube ciasto jak w Pizza Hut? Drożdze rozprowadzić z cukrem i ciepłą wodą, wymieszać z ok. Do mąki z solą wlać rozczyn drożdżowy , wymieszać i zagnieść dość miękkie ciasto (jeśli będzie za twarde, wlać jeszcze trochę wody), dolać oliwę, wszysto razem ponownie zagnieść.


Zanim całkowicie rozpocznę przedświąteczny szał na blogu mam dla Was jeden świetny przepis na pizzę na grubym cieście. Przygotowałam ją jakiś czas temu, potem zrobiłam powtórkę i spokojnie mogę powie Zobacz więcej. Mogę śmiało powiedzieć, że to taka pizza jak u mamy. Pizza na grubym cieście to mój smak dzieciństwa. Tak naprawdę to dopiero gdy byłem nastolatkiem zaczęły powstawać pizzerie serwujące placki na cienkim cieście, które nota bene zazwyczaj niewiele mają wspólnego z klasyczną włoską pizzą.


Prosty i sprawdzony przepis na ciasto na pizzę. Po przeczytaniu tego artykułu bez problemu przygotujesz ciasto na pyszne i chrupiące pizze. Przepis Na Ciasto Na Pizze Na Grubym Cieście - informacje, zdjęcia, materiały video. Piekarnik nagrzać do maksymalnej temperatury, minimum 250℃.


Pizze posmarować sosem pomidorowym, posypać oregano, ułożyć resztę składników, za wyjątkiem parmezanu. Posypać tartym parmezanem zaraz po wyjęciu z piekarnika. To najlepszy przepis, aby zrobić cienkie lub grube ciasto na pizze. Tego, jak zrobić ciasto na pizze nauczyłam się wiele lat temu. Często zadajecie mi różne pytania w komentarzach i mailach.


On sam dodawał składniki robił placki z ciasta, sos do pizzy, tarkował i kroił składniki (pod moim nadzorem), a na końcu ozdabiał. Wyszły małe mini pizze w sporej ilości, jak kanapeczki. Bardzo chciał zrobić mini pizze-buźki i chyba wyszły :) Inspiracją była książeczka od babci Zuzia robi pizzę.


Sami decydujemy o grubości ciasta i dodatkach. Sekretem udanej pizzy jest właśnie dobry przepis na ciasto. Co więcej – wcale nie trzeba być wprawnym kucharzem, żeby poradzić sobie ze stworzeniem takiego placka.


Podobnie jak nie trzeba umieć obracać nimi w powietrzu jak na filmach! Teraz takie ciasto do pizzy jest u nas na topie :-). Jest to pizza na grubym spodzie - New York Style Pizza. Spód nie jest bardzo gruby, ale chrupiący po bokach i puszysty w środku. Dobry przepis to jedno, a sposób wypiekania pizzy to drugie.


A co do grubego ciasta moze akurat autor zdjęć lubi pizze na grubym cieście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty