czwartek, 30 lipca 2015

Przepisy moje gotowanie

Znajdziesz tu sezonowe przepisy na przystawki, sałatki, zupy, dania główne oraz desery – z kuchni polskiej oraz kuchni całego świata. Gotowanie inspiruje i daje radość z gotowania. Nasze filmy video poprowadzą cię krok po kroku przy tworzeniu pysznych dań, a porady video ułatwią gotowanie. Znajdź pomysły na obia które zmienią jeden z najważniejszych posiłków dnia w prawdziwą ucztę.


Jaki musi być idealny obiad? Obiad to posiłek, który ma być pożywny, ale jednocześnie prosty i smaczny.

Lubisz dobrą, prostą kuchnię? Wiele osób właśnie tak zaczyna dzień - ale czy to naprawdę zdrowe? Przepisy kulinarne, obiady, ciasta i sałatki. Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Sprawdź nasze najlepsze przepisy!


Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Domowe ciasta są nie do zastąpienia - nie da ci ich żadna cukiernia, choćby najlepsza! Wypieki, którymi pachnie w całym domu, nie zawsze są idealne, ale za to wyjątkowe.


Aksamitne czekoladowe brownie, puszyste ciasto drożdżowe, krucha szarlotka, świąteczny piernik, makowiec, baba i mazurek – wszystkie te słodkie ciasta znajdziecie właśnie tutaj.

Sałatka z bobem, kaszą pęczak, groszkiem i ogórkiem małosolnym to przepis na pożywny obiad dla całej rodziny. Koperek aromatyzuje danie i uzupełnia smakiem resztę składników. W gotowaniu strona wizualna dania jest przecież bardzo ważna. Najbardziej obszerną część smaczny. Mamy także sporo przepisów na sałatki, które mogą być hitem każdego przyjęcia.


Na obiad polecamy przepisy na dania główne oraz zupy. Mleko słodzone skondensowane, które należy gotować przez dwie godziny (lub gotową masę krówkową ) Ja poszłam na łatwiznę i kupiłam gotową. Do posypania płatki migdałowe Przygotowanie: Wszystkie składniki na ciasto siekamy za pomocą noża i szybko zagniatamy. Ciasto dzielimy na dwie części i wstawiamy na godzinę do lodówki. Moje śniadanie to bomba zawierająca wiele składników mineralnych i witamin.


Byl tam przepis na keks. Sponsorowany byl przez Bakalan czy cos takiego. Swojego niemoge znalezc. Najsłodszy blog w sieci. Tradycyjne polskie przepisy na słodkości - znane i lubiane.


Słodkości znane na całym świecie. Autorskie przepisy ze zdjęciami. Sałatka ta sprawdziła się u nas na kolację,tak więc podaje przepis dalej,nie jest to jakaś wymyślna sałatka,jak zwykle kombinowana,ale.

Pokazujemy i ułatwiamy gotowanie. Ty jesteś szefem we własnej kuchni. A my zapewniamy przepisy na Twoje dania dla najbliższych. Nasze przepisy kulinarne są proste, ciekawe i oryginalne, dostosowane do pór roku i dostępnych składników. To wyjątkowa książka kucharską online z tysiącem przepisów i pomysłów.


PRZEPISY JOLI - NAJLEPSZE, SPRAWDZONE PRZEPISY - witajcie na mojej kulinarnej stronie. Mam na imię Jola i wraz z Grzegorzem zapraszam Was do wspólnego gotowania. Przygotowaliśmy dla Was sprawdzone przepisy, które pokochała cała nasza rodzina. Na stronie znajdziecie przepisy na ciasta, desery, obiady, przekąski i przepyszne, kolorowe. Granola - nie może być zdrowiej na początek dnia.


Lista przepisów na moje gotowanie z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Kotlety z pieczarek i kaszy. Mój blog powstał z myślą o tym co proste a jednocześnie smaczne i tanie. Znajdziecie tu przepisy sprawdzone przeze mnie i moich dwóch niejadków.


Zapraszam do odwiedzania. Jeśli masz jakieś pytania napisz do mnie. Dzieciaki jedzą aż im się uszy trzęsą.


Chyba na jakiś czas zrezygnujemy z tradycyjnych naleśników na rzecz pankejków ;) Po raz kolejny sięgam po przepis z moje wypieki i po raz kolejny nie zawiodłam się. Następnym razem zmodyfikuję przepis, przygotowując dwa razy więcej ciasta i rozłożę je na spodzie zamiast ścierać. Do bezy warto też dodać mąki ziemniaczanej, bo bez niej opadnie. Leczo z indykiem W kolorach jesieni;-) Sałatka z pieczoną dynią i kaszą gryczaną Wegańska!


Babeczki z dynią i powidłami Muffinki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty