wtorek, 21 lipca 2015

Sernik z wiórkami

Wielkanoc, tylko przepis na mase serowa jest tam dosyc ciezki, a ja wole raczej lekkie i kremowe serniki. Moje pytanie: czy moge upiec sernik z przepisu jak na ten z brzoskwiniami ale z masa serowa jak z sernika sernik pod kokosowa pierzynka. Lekko kokosowy, delikatny, rozpływający się w ustach.


Co najważniejsze nie opada, a także nie pęka. Ja swoje serniki ostatnimi czasy robię w taki sposób, że nie ubijam osobno piany z białek, lecz dodaję do masy serowej całe jaja. Ciasto zagnieść z podanych składników i rozłożyć na blaszce. Sernik z pianką i wiórkami.


Ser utrzeć z cukrem, jajkami, żółtkami i cukrem waniliowym. Budyń wymieszać z zimnym mlekiem i wlać do sera, utrzeć oraz dodać olej. Masę wlać na ciasto i piec około minut(około 170stopni).


Ten sernik „rozwalił mi system” dwa razy. Pierwszy raz, kiedy go jadłam (zrobiła go moja Mama). Wcześniej nie przepadałam za sernikami, a od tego nie mogłam się oderwać (Człowiek Wyżerka też, co widać również na załączonym obrazku poniżej)!


Jest puszysty, lekki i nie za słodki. Barbarina Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Barbarina gotuje. Puszysty i delikatny klasyczny sernik obsypany z wierzchu wiórkami z czekolady. Piec w nagrzanym piekarniku ok.


Po upieczeniu pozostawić sernik przy lekko uchylonych drzwiczkach piekarnika. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Inny, bo zrobiony z twarogu półtłustego, a nie jak to zwykle bywa, z sera wiaderkowego.


Zdecydowanie największą zaletą tego sernika jest fakt, że nie opada. Z białek i szklanki cukru pudru ubijamy słodką masę. Do średnio nagrzanego piekarnika wkładamy na ok.


Sernik z wiórkami

Po tym czasie wyjmujemy ją i wylewamy na sernik pianę z białek posypaną wiórkami kokosowymi. Pieczemy aż piana z wiórkami zapiecze się (ok.minut). Jak już na pewno wiecie uwielbiam serniki, uwielbiam nowe smaki serników, ale lubię też sięgać po przepisy z rodzinnego zeszytu. Dzisiaj popularny sernik królewski, ale z małym dodatkiem nowoczesności, bo z kokosem. Spodoba się tym z Was, którzy lubią tradycyjne, bardziej sypkie serniki na kruchym spodzie, a jednocześnie poszukują nowych smaków.


Pytacie, jakie wypieki będą u gościć u mnie na stole świętecznym. Będą nowości, z tych prezentowanych ostatnio na blogu, ale będzie też sernik królewski, bez którego (ja i moja siostra) nie wyobrażamy sobie Świąt. To sernik z naszego domu rodzinnego, tym razem upiekłam go w wersji lekko kokosowej i bez ubijania osobno białek. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik z makiem i wiórkami kokosowymi. SERNIK Z WIÓRKAMI KOKOSOWYMI - BOMBOWA KUCHNIA Instagrabombowa_kuchnia SERNIK Z WIÓRKAMI KOKOSOWYMI SKŁADNIKI NA CIASTO: 25dag przesianej mąki 150g zimnego masła lub margaryny żółtka.


Sernik z wiórkami

Zagniatamy ciasto, wylepiamy nim blachę wyłożoną papierem do pieczenia. Przepis na ten sernik wyszperałam u Edysi. Bardzo zachęcała mnie do jego wykonania warstwa kokosowej bezy na wierzchu. Ciasta z wiórkami kokosowymi Aromatyczne wiórki kokosowe są doskonałym dodatkiem do ciast i deserów - ze względu na wyjątkowy smak i zapach oraz bogactwo wartości odżywczych.


Polecamy wspaniałe, domowe ciasta z wiórkami kokosowymi: waniliowe spiralki, drożdżówki z jabłkami i kokosem, różnorodne muffiny, kokosowe kostki w polewie oraz francuskie ciastka. Pyszny i łatwy sernik z kremową masą kokosową z ananasami, z lekką bezą na wierzchu, wiórkami kokosowymi oraz ciastem kruchym. To sernik, który z powodzeniem możecie podać na uroczystości rodzinnej, np.


Wypróbowany, uwielbiany przez wszystkich pyszny, delikatny w smaku sernik. Podczas przygotowania jest dość płynny, ale jest to absolutnie normalne. Czasem zamiast ciasta kładę na spód herbatniki pokruszone z dodatkiem masła. To już ostatni z przetestowanych przeze mnie świątecznych wypieków - warstwowy sernik z makiem, wiórkami kokosowymi i brzoskwiniami.


Warto go upiec nie tylko na święta, bo jest bardzo smaczny ! W dużej misce wymieszaj mikserem wymieszaj przesianą mąkę z pozostałymi składnikami na spód. Miksuj aż uzyskasz jednolitą konsystencję. Spód blachy oraz boki wyłóż papierem do pieczenia.


Boki wyłóż ponad ranty ścianek ponieważ sernik rośnie wysoki. W blasze wyłóż zmieszaną masę i wyrównaj drewnianą szpatułką. Białka ubij na sztywno ze szczyptą soli i połącz delikatnie z masa serową.


Wyłóż masę serową na marcepanowe paski i przykryj druga połową makowego ciasta. Wyrównaj powierzchnię i piecz w piekarniku przez około minut. Cudowne ciasto z puszystą delikatną masą serową i kokosową pierzynką. Ciasto niezwykle eleganckie, wykwintne i nieziemskie w smaku.


U mnie dziś pyszny z malinami z własnego ogródka, co prawda moje maliny są kwaśne, ale w wypiekach się super sprawdzają. Dzięki temu po wystudzeniu delikatnie opada i wilgotnieje, wydzielając na powierzchni złote krople rosy. Zobaczcie jak zrobić sernik z rosą! Kruszonkę przygotować w następujący sposób: utrzeć masło z cukrem i wymieszać z wiórkami kokosowymi, wstawić do lodówki. Ze składników na ciasto, oprócz brzoskwiń zagnieść kruche, rozwałkować i wyłożyć na blachę, można podpiec w piekarniku chwilkę.


PUSZYSTY SERNIK NA HERBATNIKACH – najprostszy puszysty sernik jaki robiłam. Przygotowanie sernika nie zajmie Wam dużo czasu, a jest naprawdę smaczny! SERNIK: BEZ PIECZENIA, PIECZONY, KRÓLEWSKI I TAKI, KTÓRY NIE OPADA – uwielbiam serniki.


Piekę tradycyjne serniki od lat i przygotowuję serniki na zimno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty