czwartek, 18 grudnia 2014

Pulchny sernik przepis

Szperając w internecie, szukając inspiracji do wypieku sernika w ramach akcji sernikowej natrafiłam na genialny przepis na sernik japoński. Nieco go zmodyfikowałam a efekt - wyśmienity ! Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Wyjątkowo lekki i puszysty sernik w sam raz na poobiedni deser lub dodatek do aromatycznej kawy. Super przepis , sprawdza sie znakomicie. Poczatkowo mialam obawy gdyz nigdy nie spotkalam sie z takim sposobem pieczenia sernika choc juz wiele razy pieklam serniki i zawsze mi wychodzily choc faktycznie czasem opadaly (ale nie zawsze wiec nie wiem od czego to zalezy moze od wilgotnosci sera;))ten nie opada i jest puszysty.


Mam swietny przepis na sernik od mamy, ktory jest wlasciwie bardzo podobny do tego. Jedyna roznica to, ze zamiast smietany kremowki, daje sie wiecej masla. Moj sernik piecze sie w tradycyjny sposob, redukujac temperature w trakcie pieczenia.


Pieknie wyrasta dzieki ubitym bialkom, ale niestety peka, po czym nierowno opada. Tylko mam jeden problem, jest bardzo mokry, do tego stopnia, że woda zbiera się na podstawce, nie wiem dlaczego. Po wystygnięciu włożyłam do lodówki na całą noc w pojemniku na ciasto.


Zmobilizowała mnie do zakasania rękawów wypowiedź jednej z Czytelniczek, która napisała, ze szuka przepisu na puszysty i delikatny sernik, w końcu miałam dodatkową motywację. Więcej niż przepisów. DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Sernik pulchny w każdej odsłonie!


Taki sernik lubię najbardziej, wilgotny i pulchny. Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu. Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta. Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami.


Pulchny sernik przepis

Goraco zachecam do skorzystania z tego przepisu. Rozpływający się w ustach sernik jest wypiekiem ponadczasowym, zachwycającym w swej prostocie. Któż nie słyszał o tym cieście?


Jest to jeden z najbardziej popularnych deserów, którego smak trzeba poznać. Tradycyjny sernik pieczony bez ciasta. Jest wilgotny, puszysty, delikatny, a do tego łatwy i szybki do przygotowania. Można przygotować go na klasycznym twarogu, twarogu z wiaderka lub quarku.


Można wzbogacić jego smak dodając startą skórkę z pomarańczy, rodzynki lub ulubiony aromat. PUSZYSTY SERNIK NA HERBATNIKACH – najprostszy puszysty sernik jaki robiłam. Przygotowanie sernika nie zajmie Wam dużo czasu, a jest naprawdę smaczny! SERNIK: BEZ PIECZENIA, PIECZONY, KRÓLEWSKI I TAKI, KTÓRY NIE OPADA – uwielbiam serniki.


Piekę tradycyjne serniki od lat i przygotowuję serniki na zimno. Jest to puszyste ciasto, które nie opada po upieczeniu. Oryginalny przepis na sernik wiedeński uwzględnia użycie sera twarogowego mielonego, masła, jajek i rodzynek. Jest to chyba jeden z najprostszych w wykonaniu serników, ma tak mało składników, a jest najlepszy jaki do tej pory jadłam. Niektórzy uważają, że ser z wiaderka do niczego się nie nadaje, ale w tym przypadku on sprawdzi się najlepiej.


Sposob na sypki i nie posklejany ryz ktory nadaje sie za rowno do obiadu jak i na slodko do owocow czy jogurtu. Puszysty naleśnik z sera i płatków ryżowych, podany w warzywami i jajkiem sadzonym. Ten sernik piekę już chyba od lat - jest nie do pokonania przez żaden inny przepis. Pulchny naleśnik z warzywami i sadzonym. Jednak moja modyfikacja dotyczy mleka - w zależności od tego jaki ser stosuje wlewam lub nie mleko.


Zawsze piekę z tego samego przepisu i to jedna z niewielu potraw, w których nie mam najmniejszej ochoty nic zmieniać. Bardzo puszysty, delikatny i wilgotny sernik. Dla mnie jest wręcz idealny. Uprzedzam, że sernik należy piec w wysokim naczyniu, a nie zwykłej blasze. Was z rewelacyjnym przepisem na jeden z najlepszych serników jaki jadłam :) Mowa o serniku japońskim znanym w świecie pod nazwą Japanese cheesecake.


Pulchny sernik przepis

Charakteryzuje on się niezwykle lekką, wręcz piankową konsystencją. Jest puszysty i rozpływa się w ustach. Wymieszać z masą rozrobione drożdże, na końcu dodać pianę z białek, rodzynki, pokrajane migdały i lekko wymieszają do połowy wysokości.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik z wiaderka ewy wachowicz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty