poniedziałek, 22 grudnia 2014

Przepis na sernik zwykły

Sernik jest najlepszy, kaloryczny i tak bogaty w bakalie, jak tego chcemy. Jeśli tylko macie ochotę na tradycyjny sernik, sięgnijcie po ten przepis. Sernik klasyczny, z dodatkiem masła, taki, który z wierzchu można polać lukrem lub posmarować czekoladą. Możecie do niego dorobić spó dodać owoce, możecie wiele w nim zmieniać, ale czasem warto zrobić taki prosty, zwykły sernik.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik zwykły.

Sernik mojej Babci był zawsze dla mnie niedoścignionym ideałem, okazało się jednak, że… cóż, nie potrafię go zrobić. Trzeba było więc wymyślić własną wersję czyli Prosty Sernik, tak po prostu, nie-do-popsucia :) Dzisiejszy przepis wymaga niewiele pracy. Dawno żadne ciasto tak szybko u nas nie znikało jak ten sernik. Klasyczny przepis na polski sernik ze zmielonego twarogu, z utartym masłem i żółtkami. Pieczony do zrumienienia się wierzchu i posypany po upieczeniu cukrem pudrem.


Możecie zrobić go w wersji waniliowej lub pomarańczowej czy cytrynowej (dodając wanilię lub skórkę z pomarańczy czy cytryny). Sernik wiedeński Wspaniały sernik wiedeński, przepis bez spodu a więc ciasto zawiera to co najlepsze -masę serową. Twaróg mielimy krotnie.

Masło ucieramy z cukrem pudrem dodajemy po żółtku wciąż ucierając. Do twarogu dodajemy utarte mas. Tak banalnie prosty, a pierwszy raz sernik mi nie wyszedł.


Do pieczenia używam dodatkowo wew. Myślę, że to pierwszy i ostatni raz jak spróbowałam zrobić sernik na ubitych białkach. Zwykły sernik w każdej odsłonie! Więcej niż 1przepisów.


Ja upiekłam dzisiaj jest to pierwszy udany sernik,nie popękał, nie opadł jest b. Przez pomyłkę dodałam wiaderka sera(2kg)nie zwiększając innych składników. Piekłam bez kąpieli wodnej ale min. Polecam wszystkim,sprawdzony, dobry przepis. Sernik z dzisiejszego przepisu to najlepszy i najpyszniejszy sernik jaki kiedykolwiek jadłam i robiłam.


Największe plusy sernika to smak - nie jest słodki, tylko po prostu fajny serowy, druga sprawa to łatwość i szybkość wykonania sernika - każdy jest w stanie go upiec i nie ma opcji by się nie udał. Za racji tego, że mój blog oferuje szybkie i proste, ale smaczne dania szukam idealny przepis na szybki i prosty sernik. Ten przepis znalazłam w necie od blogerki Objazdowa, lekko go zmodyfikowałam, w Zobacz więcej.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Miłość w brzuchu mam.

Przepis na puszysty sernik bez spodu. Tradycyjny sernik pieczony bez ciasta. Jest wilgotny, puszysty, delikatny, a do tego łatwy i szybki do przygotowania.


Można przygotować go na klasycznym twarogu, twarogu z wiaderka lub quarku. Można wzbogacić jego smak dodając startą skórkę z pomarańczy, rodzynki lub ulubiony aromat. Sernik bez spodu, bardzo łatwy w przygotowaniu, bo wystarczy połączyć ze sobą wszystkie składniki w jednej misce. Mokry, delikatny i kremowy w smaku, czyli taki jak większość z nas lubi. Wygląda jak zwykły sernik, ale smakuje jak pianka.


To sernik, który zawsze się udaje i wszystkim smakuje. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Sernik krakowski to tradycyjny polski sernik pieczony w prostokątnej formie, składający się z gęstej, twarogowej masy serowej z bakaliami (rodzynki i skórka pomarańczowa) oraz ciasta kruchego na spodzie i wierzchu (w postaci kratki).


Sernik królewski (zwany także sernikiem lubelskim) to smak, który wiele osób pamięta z dzieciństwa. Jeśli chcesz, do masy serowej możesz dodać skórkę startą z pomarańczy lub cytryny, a także 2-łyżki miękkich rodzynek. Wszystkie najlepsze przepisy na serniki na zimno w jednym miejscu. Zobacz przepis na sernik z serkiem homo waniliowym, mascarpone lub z twarogiem i przygotuj pyszny sernik z galaretką, biszkoptami, czekoladą, brzoskwiniami lub truskawkami. Przepraszamy, poszukiwana strona została usunięta.


Spróbuj wykonać jedną z poniższych czynności: 1. Sprawdź, czy adres internetowy wpisany do przeglądarki jest poprawny. Sernik ten robimy z białego, zwykłego twarogu, nie używamy do tego ciasta twarogu w wiaderkach. Sernik tradycyjny - sposób wykonania: Pyszny tradycyjny sernik, taki jak robiło się w naszych domach kiedyś. Na wstępie nastawiamy piekarnik na temperaturę 1stopni C aby się nagrzał.


Chyba nie znam takiej osoby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty