czwartek, 4 grudnia 2014

Jak zrobić naleśniki z serem na słodko

Warto użyć dobrej jakości twarogu i doprawić go cukrem waniliowym, surowym żółtkiem i odrobiną śmietany – dzięki temu nadzienie będzie pyszne i kremowe. Jaki jest przepis na najlepsze naleśniki z serem? Więc jeśli chcesz zrobić doskonałe naleśniki z serem koniecznie sprawdź mój przepis.


Jaki powinien być ser do naleśników? Każdy wie, bo ma w pamięci naleśniki, które robiła babcia czy mama.

Były chrupiące na zewnątrz, pachniały masłem, kremowe w środku. Ser był lekko tylko słodki, by zrównoważyć kwaskowatość twarogu, wydzielał przyjemny aromat wanilii i cynamonu. Wystarczy ją tylko podgrzać i dogotować ryż lub makaron. Dzisiaj również utworzyłam nowy dział — o który od dawna mnie prosiliście — z przepisami dla dzieci. Znalazły się w nim starsze przepisy na pierogi, zupy, naleśniki i placuszki jak i ostatnio dodane przepisy na kotlety mielone, pulpeciki i smażone filety z kurczaka.


CO ZROBIĆ Z BIAŁYM SEREM. Makaronik ugotuj ser pokrusz i polej syropem owocowym oraz śmietaną, albo naleśniki z serem zrób, takie po wiedeńsku z żółtkiem i ubitą piana z białek, zapieczone potem w piekarniku. Tym razem usmażyłam „Puszyste naleśniki”, ale można zrobić również cienkie naleśniki np.

Naleśniki z nadzieniem serowym. Najsmaczniejsze na ciepło. Jedno z ulubionych dań dzieci.


Opis przepisu: Autor: WINIARY Choć naleśniki to jeden z najprostszych przepisów i danie, które znają chyba wszyscy, w każdym domu czy restauracji mogą smakować nieco inaczej. Wszystko przez to, że do bazowego ciasta można dodawać rozmaite składniki, takie jak np. Na rozgrzanej i posmarowanej lekko tłuszczem patelni smaż naleśniki na złoty kolor z obu stron. Cukier waniliowy możesz sam przygotować w domowych warunkach – przekrojoną laskę wanilii włóż do słoiczka, a następnie zasyp ją zwykłym cukrem, zakręć słoik i pozostaw na kilka dni.


Idealne naleśniki są delikatne i sprężyste, nieco podrumienione. Takie, które można podawać zarówno z serem i owocami, słodkim dżemem czy konfiturą, jak i wytrawnymi dodatkami takimi. Jako deser naleśniki mogą być podane z dżemem, miodem, suszonymi owocami, nutellą, syropem klonowym czy masłem orzechowym. Jednym z najsmaczniejszych wersji podania placka naleśnikowego na słodko jest posmarowanie go nutellą, wkrojenie banana oraz na zakończenie oblanie go bitą śmietaną.


Ten pyszny deser łączy w sobie to, co lubimy najbardziej. Intensywny smak czekolady przełamany kwaskowatym twarogiem w tej słodkiej wersji jest deserem uzależniającym. Przepisy, jak zrobić - Smaker.


To bardzo pożywne i sycące naleśniki z twarożkiem, który, w nieco wzbogaconej wersji, można zastąpić serem mascarpone. Pierogi z serem na słodko według jej receptury charakteryzowały się delikatnym i cienkim ciastem oraz pysznym nadzieniem z białego sera, z wyraźnie waniliową nutą. Najpyszniejszy przepis na naleśniki z jagodami i serem.

Chociaż swoje naleśniki podałam również wiśniami. Tak naprawdę to naleśniki ze słodkim nadzieniem możesz podać z dowolnymi owocami. Bardzo popularną są zatem naleśniki na słodko z bananami, które dostępne są cały rok. Zobacz, w jak łatwy sposób możesz przygotować ciasto na naleśniki. Ciasto na naleśniki słodkie 2g mąki 2ml mleka 1ml wody jajko łyżka cukru.


Często prosiłam mamę, by mi robiła makaron z serem na słodko, zwłaszcza wtedy, gdy na obiad akurat były znienawidzone wtedy przeze mnie flaczki lub bigos z ziemniakami :-) Flaków nie lubię do dziś, natomiast do smaku bigosu dojrzałam. Mają inny smak niż z białej, wg mnie są lepsze. Z czym najlepsze naleśniki? Zapiekane naleśniki z twarogiem to pyszny deser dla niej i dla niego. Bez względu na wiek uwielbiamy słodkie naleśniki z twarogowym nadzieniem.


Jak zrobić zapiekane naleśniki z twarogiełatwy przepis na deser. To świetne danie na pocieszenie. Pytanie o to jak zrobić naleśniki i jak zrobić najlepsze ciasto naleśnikowe pojawia się często w mojej korespondencji z czytelnikami.


Ponadto zapraszam do odwiedzenia moich innych przepisów na naleśniki. Fanom naleśników na słodko polecamy zwłaszcza naleśniki biszkoptowe, naleśniki z bananami lub naleśniki z pomarańczami. Z kolei tym, którzy uwielbiają jeść naleśniki jako danie obiadowe, polecamy naleśniki z serem i szpinakiem, zapiekane naleśniki z mięsem oraz złociste naleśniki z parówkami. Najlepiej jednak wypróbować. Powoli rozwijam mój talent kulinarny i chcę zrobić naleśniki takie jak gotuje moja mama.


Są to naleśniki na słodko, zawijane jak rolada, a nadzieniem jest ser biały z jajkiem. Na ciasto znalazłem przepis w internecie, natomiast problem mam z nadzieniem. W osobnej misce mikserem mieszamy biały ser z cukrem, cukrem wanilinowym, żółtkami i śmietaną, musimy otrzymać gęstą puszysta masę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty