środa, 17 grudnia 2014

Ciasto super

Wszystkie receptury, które znajdziesz w zakładce SUPER PRZEPISY to przysłowiowa ‘wisienka na torcie’. Jesteśmy przekonani, że każdy jeden przepis uzyskujący ten status zachwyci Cię - wyglądem, sposobem przygotowania oraz smakiem! Najlepsze przepisy kulinarne w sieci. Makaronowa sałatka ze szpinakiem i pomidorkami koktajlowymi Makaronowa sałatka ze szpinakiem, pomidorkami koktajlowymi, cebulą szalotką i aromatycznym sosem.


Ciasto super czekoladowe – Bardzo czekoladowe ciasto z dodatkiem dżemu. Biszkopt wychodzi idealny, nie kruszy się i bardzo ładnie się kroi, aromatyczny, delikatnie nasączony, czekoladowy. W trakcie pieczenia po mieszkaniu rozchodzi się cudowny zapach. Wspaniałe ciasto, gdy najdzie Cię ochota na coś czekoladowego.


Pomysły na pyszne, łatwe i efektowne ciasta, którymi zaskoczysz swoich gości! Zebrałam tutaj najpopularniejsze na blogu ciast. Do każdej propozycji jest podlinkowany przepis, wystarczy kliknąć w słowo PRZEPIS TUTAJ lub w zdjęcie ciasta.


Wszystkie te propozycje (a także wiele innych) są też oczywiście zamieszczone na blogu, w zakładce „ciasta, ciasteczka i inne słodkości”. TRADYCYJNE DOMOWE CIASTA – NAJLEPSZE PRZEPISY. Stworzyłam listę przepisów z najlepszymi, tradycyjnymi, domowymi ciastami.


Sprawdzone przepisy na najlepsze ciasta! Znane i lubiane wypieki jak ciasto marchewkowe, ciasto czekoladowe z polewą oraz wilgotne ciasto czekoladowe z bitą śmietaną i owocami. Przepis na najlepszą domową szarlotkę.


Wiele rożnych rodzajów brownie. Ciasta bez pieczenia jak raffaello czy 3-bit, serniki na zimno. Ja właśnie skończyłam robić ciasto, zostało mi dosyć masy, a miałam jeszcze ryż i kajmak więc zamieszałam resztę i przełożyłam jeszcze jedną warstwę, ciasto wyszło super teraz wygląda jak tort :-), coś pięknego. Nasze przepisy na pewno zachwycą Twoich gości. Super przepis, moje dzieciaki się zajadają tym ciastem, jedynie na wierzchu musi obowiązkowo być polewa czekoladowa.


Właśnie robię ciasto po raz kolejny, zmodyfikowałam troszkę przepis dając dużo mniej cukru, a część mąki zamieniłam na razową. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na super ciasto. Zaskakujące pierożki z chleba tostowego z kurczakiem w gyrosie, kremowym serkiem, jajkiem oraz sałatą. Przygotowuje się je rzeczywiście.


Ciasto wręcz rozpływa się w ustach, jest wspaniałe robi się je łatwo i przyjemnie. Jeśli wolisz upiec szybkie ciasto ze śliwkami na oleju, to polecam mój przepis na ciasto ucierane ze śliwkami - przepyszne! Wolisz wilgotny placek ze śliwkami? Oto super prosty przepis na ciasto drożdżowe ze śliwkami i kruszonką.


Wyrobione ciasto kruche należy owinąć szczelnie folią spożywczą, lekko spłaszczyć (szybciej się schłodzi), następnie schłodzić w lodówce przez minimum minut. W praktyce ciasto zostawiam w niej dłużej, nawet do godzin (poniżej wyjaśnię dlaczego). Ciasto w lodówce może leżakować nawet do dni, można je także zamrozić. Patelnia zbyt słabo lub zbyt mocno rozgrzana – w pierwszym przypadku naleśniki mogą być zbyt grube, w drugim zbyt cienkie i dziurawe.


Ciasto super

Przyznam się, że zjadłąm dwa kawałki w ramach obiadu. Obżarłam się (te kawałki są dość spore). Krucha tarta toffi z krówkowym nadzieniem, udekorowana kakowym kremem oraz większą ilością Krówek. Do wykonania tego przepisu użyłam cukierki Super Krówka. Są one w pełni wegańskie i słodzone cukrem kokosowym, który ja osobiście bardzo lubię, gdyż posiada.


Tym razem ozdobione wiórkami białej czekolady, pełne tych malutkich śliweczek. Ciasto, które posiada charakterystyczną, kruchą strukturę dzięki dużej zawartości tłuszczu. Przy opanowaniu podstawowych przepisów można takie ciasto wzbogacać dodatkowymi składnikami, takimi jak wanilia, mielone orzechy, czy brązowy cukier.


Na weekend nie ma nic lepszego niż ciasto czekoladowe z jabłkami na oleju. Bardzo podobne ciasto można też spotkać pod nazwą ciasto greckie a nawet ciasto wiewiórka. Zrobiłam wigilijne pierogi z grzybami, ciasto bez jajka, wyszły bossskie, delikatne, lekko przezroczyste ciasto, aż wołały zjedz mnie :) Dzięki za skuteczne wskazówki, ciasto super wałkowało się butelką od wina na zmywarce ;), nie przywierało, elastyczne i co najważniejsze z żadnego pierożka nie wypłynął farsz, szybko. Ciasto na naleśniki będzie delikatniejsze, jeżeli do przygotowania go użyjecie mineralnej wody gazowanej.


Zobacz naszą bazę wyselekcjonowanych przepisów na Ciasta imieninowe i urodzinowe, sprawdź opinie na ich temat oraz wybierz najlepszy przepis dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty