czwartek, 11 grudnia 2014

Gołąbki przepis

Były już na Kwestii Smaku gołąbki w stylu chińskim oraz gołąbki z bakłażana, teraz pora na tradycyjne polskie gołąbki! Sprawdzony przepis na klasyczne gołąbki mojej babci Reginy od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio.


Gołąbki przepis

Gotuj razem z nami krok po kroku! W sieci użytkownicy toczą spór o tradycyjny przepis na gołąbki. Niektórzy twierdzą, że farsz powinien być z kaszą gryczaną ponieważ, na naszych terenach nie uprawiano ryżu. Przyznaję się bez bicia, że gołąbki tradycyjne, towarzyszyły mi w rodzinnym domu rodzinnym w czasach dzieciństwa, młodzieńczych, dorastania, w czasie studiów i gdy założyłam swoją własną rodzinę.


Gołąbki według tradycyjnego przepisu. Od pokoleń zachwyca smakiem i pozwala zamienić proste składniki w efektowny obiad lub kolację na specjalne okazje bądź zwykły dzień. Dodane przez brunettew: Tylko o kuchni. Czy macie może przepis na gulasz jaki był ostatnio przyrządzany podczas Kuchennych rewolucji Magdy Gessler w Rzeszowie?


Gołąbki przepis

Znam od lat gołąbki z ryżem i mięsem, ale ten przepis na gołąbki z mięsem ryżem i sosem pomidorowym dostałam od mamy. Nie tylko namoczonej bułki się nie dodaje ,ale żadnej. To są tradycyjne gołąbki.


Moja babcia też robiła rewelacyjne gołąbki,niestety zabrała przepis ze sobą. Od przeszło lat szukałam tego konkretnego smaku. Na wycieczkach po Polsce biegłam po barach, garmażerkach w poszukiwaniu ideału. Treściwe gołąbki na obiad w mięsnym farszem, obowiązkowo podane z sosem pomidorowym.


Idealny dla osób na diecie! Przepis od Magdy Gessler. PRZEPIS GOŁĄBKI – NAJLEPSZE PRZEPISY. Pyszne i proste w przygotowaniu. Do tego smakują jak u Mamy! Cebule przesmaż na maśle.


Ryż ugotuj al dente (3–minuty krócej niż wskazuje instrukcja na opakowaniu). Włożyć kapustę do garnka, zalać wodą lekko posoloną. Kroki wykonania: Mniejszy garnek napełnić osoloną wodą i postawić na gazie. Z kapusty usunąć rozchylające się, zabrudzone lub uszkodzone zewnętrzne liście. Sprawdź jak zrobić gołąbki bez zawijania z ryżem i kapustą, gotowane w bulionie cielęcym i zabielane śmietaną.


Poznaj przepisy i inspiracje WINIARY. Sposób przygotowania: Masło rozpuść w połowie szklanki bulionu (resztę bulionu zostaw do zapiekania), dodaj pokruszoną bułkę (może być starta), ubite jajka, natkę, sól, pieprz, maggi. Nie byłabym sobą gdybym go lekko nie zmodyfikowała. U mnie w wersji pieczonej w piekarniku, które upiekłam w dużym żeliwnym naczyniu.


Przygotowane w taki sposób smakują bardzo smacznie i aromatycznie. Ilu kucharzy tyle samo wersji przepisu. Każdy ma swój sposób gotowania, swoje smaki i dodatki. Powstało już tak wiele receptur na to tradycyjne danie, że trudno wskazać jedną najprawdziwszą.


Gołąbki przepis

Jeśli jednak już na nie się skusimy, to z reguły robimy większą ilość, by wystarczyło na 2-obiady. Ich przygotowanie jest co prawda czasochłonne, jednak efekt końcowy w postaci mięsno-ryżowego farszu zawiniętego w liście kapusty pozwala się cieszyć smakiem tej potrawy nawet przez kilka dni. Oprócz mięsa (wieprzowego, drobiowego) do gołąbków dodaje także ryż lub kaszę, grzyby, cebulę lub inne składniki. W polskich domach gołąbki przygotowuje się na wiele sposobów. Wszystko zależy od przepisu, na.


Choć ja sama zdecydowanie bardziej jestem za gołąbkami z piekarnika, o czym pisałam Wam przy przepisie na gołąbki zapiekane, to postanowiłam zrobić tym razem metodą tradycyjną by i taką pokazać Wam na blogu. Sam wybór zostawiam już Wam :) Z poniższego przepisu wyszło mi średniej wielkości gołąbków. Ale nie tylko polska – gołąbki są znane i lubiane m. Ja zrobiłam dziś tradycyjne gołąbki z młodej kapusty, ale pyszne są też z włoskiej lub zwykłej kapusty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty