poniedziałek, 15 grudnia 2014

Moj przepis na pizze

Idealne i cienkie ciasto na pizzę, z małą ilością drożdży, z klasycznymi grubszymi brzegami, lekko chrupiącymi, ale miękkimi. To ciasto nie ma sobie równych! Przepis na ciasto do pizzy (lekko zmodyfikowany) pochodzi z tej strony. Fantastyczne cisto na pizze. To jest pierwsza moja pizza zrobiona własnoręcznie, i od razu taki smaczny sukces :) Użyłam mąki Basia do pizzy.


Wyrabiałam minut ręcznie, i po tym czasie cisto miało idealną.

Dodane przez Fretka0w: Tylko o kuchni. Potrzebuję przepis na pizzę, która mi trochę wyrośnie, żeby miała puszyste ciasto. Mój ulubiony przepis na ciasto na domową pizzę. Można przygotować cienki lub grubszy spód według uznania i upiec na nim pizzę z ulubionymi dodatkami. To najlepszy przepis, aby zrobić cienkie lub grube ciasto na pizze.


Jak zrobić ciasto na pizze. Tego, jak zrobić ciasto na pizze nauczyłam się wiele lat temu. Często zadajecie mi różne pytania w komentarzach i mailach.


Zawsze myślałem, że przygotowanie ciasta na pizzę jest trudne, zajmuje dużo czasu i powoduje w kuchni kosmiczny bałagan.

Powyższy przepis udowadnia, że jest na odwrót :-) Jedyny składnik, którego może na codzień zabraknąć w przeciętnej kuchni to drożdże. Reszta na pewno zalega na półkach w każdej polskiej spiżarce. Mój przepis jest na spody do pizzy, więc jeśli to dla Was dużo, to polecam też takie rozwiązanie: przygotować i wyrobić ciasto, a następnie połowę zostawić do zwykłego wyrastania w cieple i upiec sobie pizze tego samego dnia, natomiast połowę zaraz po wyrobieniu umieścić w lodówce na długie wyrastanie i kolejnego dnia. Choć bardzo lubię pizzę z ciasta wyrastającego w lodówce (link) to domowe realia są często takie, że pizza ma być na już. Myślę, że wiecie o czym mówię ;-) Warto zatem przypomnieć ten prosty przepis na ciasto, który nie wymaga zbyt wiele czasu na przygotowania a efekty są mimo tego znakomite.


Zacznij od wyrobienia ciasta na pizzę. Pizza z patelni przepis. W jednej misce umieść razem wszystkie składniki na ciasto. Mąka pszenna do pizzy typ.


To jest przepis szybki, prosty, nie wymaga żadnych specjalnych technik i tak na prawdę mógłbym go nazwać przepisem dla początkujących amatorów domowej pizzy. Sprawdź jak to zrobiłem. Chciałem uzyskać w domu to, co dostaję w restuaracji, czyli grubsze ciasto.


Ciasto wychodzi bardziej chrupiące! Moja pizza przepis, który jest uniwersalny, więc to świetna baza na dowolną pizzę. Z tego ciasta możesz zrobić zarówno cienkie ciasto do pizzy, jak i grube czy też domową focaccię.


Kulę wyrośniętego ciasta można tez posypać sezamem lub makiem i upiec chleb pszenny na drożdżach. Cudowne będą też domowe. W tym czasie, przygotować składniki na wierzch oraz włączyć już piekarnik na 2stopni i co ważne!

Osoby szukające przepisu na prawdziwe cienkie ciasto na pizze będą wniebowzięte. Najwyższy czas napisać, jak w domowych warunkach zrobić ciasto rodem z prawdziwej pizzerii. Przeglądając fora internetowe, bardzo często zobaczyć można pytania odnośnie tego jak zrobić cieniutkie ciasto w swojej kuchni – mój przepis kieruję do Wszystkich maniaków pizzy zjadanej w pizzerii. PIZZA – Jedni wolą na grubym cieście ( taką amerykańską ) a inni na bardzo cienkim ( prawdziwą włoską ). Ja należę do tych pierwszych smakoszy i im grubsza, to tym bardziej mi smakuje!


Uwielbiam takie puszyste ciasto, z delikatnym wnętrem i chrupiącą skórką. Najlepszy przepis na pizze i ostatni jaki wypróbowałam, bo jest idealny :) Do tej pory nie przepadałam za robieniem wypieków, dań z udziałem drożdży, bo ja nie lubiłam drożdży, a drożdże nie lubiły mnie. Dziękuję za przepis i pozdrawiam. Ja lubię na cienkim cieście, ale z tego przepisu wyjdzie także świetna pizza na grubym spodzie.


Obkładam według uznania, ale polecam najpierw ser (bezpośrednio na sos), a dopiero na niego pozostałe składniki. Przyprószam ulubionymi przyprawami lub ziołami (np. oregano, czubrzyca lub przyprawa włoska). Dziś mam dla Was przepis na wspaniałą przekąskę, idealną na różne imprezy, i nie tylko. Mam na myśli pizzerinki-mini pizze, uwielbiam je robić, i chociaż jest z nimi więcej pracy niż ze zwykłą pizzą, to często kusze się na ich przygotowanie.


To rewelacyjny przepis, a pizza smakuje fantastycznie! Na moich zdjęciach jest jedna – grubsza, ale w swoich domach możecie kulkę ciasta podzielić na dwie części i przygotować z tej porcji dwie cieniutkie pizze. W przepisie na pizzę najważniejsza jest mąka. Re: przepis na pizze huexido 03. Ja też robię na oko Zwykła mąka pszenna z Lidla, sypię do miski ok kg, łyżeczka mała soli, dwie cukru, drożdze paczuszka i porządny chlust oliwy i woda ciepła.


Większość uważa, że zrobienie dobrego ciasta na pizzę jest strasznie trudne. Też tak myślałem, ale pewnego dnia znalazłem przepis na idealne ciasto na pizzę i od tamtego dnia robię ciasto tylko z tego przepisu! Jedyną trudnością podczas robienia ciasto jest to zagniatanie, ponieważ potrzebuje dużo wysiłku, dlatego zawsze wyrabiam ciasto w robocie kuchennym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty