piątek, 10 marca 2017

Domowe gofry przepisy kulinarne

Najlepsze gofry jak z budki :) Smacznego! Domowe przepisy na każdą okazję. Leave a Comment on gofry Zobacz wpisy. Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na domowe gofry.

Gofry domowe są smaczne i zdrowe. Chrupiące, domowe gofry można jeść nie tylko z bitą śmietaną, dżemem czy cukrem pudrem, ale z całą masą innych dodatków. To idealny pomysł na pożywne śniadanie lub na deser. Jaki jest przepis na gofry?


Na szczęście lub nieszczęście akurat przed świętami popsuł mi się opiekacz do kanapek i chcąc nie chcąc kupìłam urządzenie wielofunkcyjne z wymiennymi wkładkami gdzie m. Jeśli lubicie gofry, to gwarantuję Wam, że znikną w kilka minut od razu po wyjęciu z gofrownicy. Teraz nie musicie wyjeżdżać nad morze żeby zasmakować tego przysmaku.

Podajemy prosty przepis na szybkie i smaczne domowe gofry, które możesz zrobić w domu. Czas przygotowania: do minut Ilość porcji: gofrów. Nie wiem czy istnieją lepsze ciasta, ale jest ono tak niewiarygodnie świetne, że nie potrzebuję lepszego.


Jestem facetem i od lat robię tylko to ciasto. Powyższe ciasto na gofry ma idealną konsystencję, a po upieczeniu gofry są lekkie i chrupiące. Idealnie smakują z bitą śmietaną, owcami, dżemem, czy z lodami. Koniecznie wypróbujcie ten przepis na domowe, puszyste gofry - lepsze niż z nadmorskiej budki.


Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka. Straciłam już nadzieję, że domowe gofry mogą być tak smaczne jak te kupowane w budce.


Jako, że nie lubię mieć miliona sprzętów w domu, każdego od czegoś innego, to postawiłam na wielofunkcyjność. U mnie w domu robi się je przeważnie w weekendy, gdy rankiem jest nieco więcej czasu. Sięgam wtedy po sprawdzony przepis na lekkie, złociste, delikatne gofry.


PRZEPISY JOLI – NAJLEPSZE, SPRAWDZONE PRZEPISY.

Na stronie znajdziecie przepisy na słodkości (ciasta, torty, pączki, naleśniki, ciasteczka, desery). Od czasu do czasu nachodzi mnie ochota na gofry, takie domowe chrupiące z ulubionymi dodatkami. Tym razem ochota była podwójna, bo dostałam elegancką gofrownicę z serii party time od marki Ariete. Wysłane przez admin w sob.


Wykonanie gofrów nie jest skomplikowane ale potrzebna nam będzie gofrownica. Przepis na gofry domowe. Każde danie jest obszernie opisane wraz ze zdjęciami krok po kroku.


Dzięki temu jest łatwe do odtworzenia również przez początkujących amatorów kuchni. Próbowałam różne przepisy i nic dopiero jak zmieniłam gofrownicę to gofry mi się udały. Podaję mój przepis na gofry: dag maki, jajka, dag drożdży, c. Tworzymy ją z pasją dla tych, którzy tak jak my, kochają gotować i piec.


Znajdziesz tu moc inspiracji na każdą okazję, stworzysz własną książkę kulinarną, a także poznasz sporo kulinarnych porad i trików. Wiele czasu upłynęło, zanim trafiłem na właściwy przepis na gofry. Lubię, żeby były dość masywne i chrupiące. Pierwsze były za gumowe, drugie za cienkie, aż w końcu trafiłem na właściwy przepis na gofry i są w sam raz.


Oto mój przepis na gofry i chętnie się nim podzielę. Prezentujemy przepisy na gofry tradycyjne. Te ostatnie ubij na sztywną pianę, którą dodasz do masy na ciasto gofrowe dopiero na samym końcu, delikatnie mieszając wszystkie składniki.


Złocisty kolor gofry zyskają dzięki wcześniejszemu utarciu żółtek z cukrem waniliowym. Więcej niż przepisów. CHRUPIĄCE GOFRY - IDEALNY PRZEPIS - przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki.


To przepis na najlepsze gofry! Mam na imię Jola i wraz z Grzegorzem zapraszam Was do wspólnego gotowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty