wtorek, 17 października 2017

Sernik łatwy puszysty

Sernik - puszysty, łatwy, szybki. Białka oddzielamy od żółtek. Dodajemy budyń w proszku nadal miksując. Następnie dodajemy ser, łyżka po łyżce.


W osobnym naczyniu ubijamy na sztywną pianę białka.

Przepis na puszysty sernik bez spodu. Tradycyjny sernik pieczony bez ciasta. Jest wilgotny, puszysty, delikatny, a do tego łatwy i szybki do przygotowania. Można przygotować go na klasycznym twarogu, twarogu z wiaderka lub quarku. Można wzbogacić jego smak dodając startą skórkę z pomarańczy, rodzynki lub ulubiony aromat.


Robię mnóstwo serników, bo sernik to moje ulubione ciasto. Nie było jeszcze takiego, który by mi nie smakował, nie każdy przepis na sernik publikuję na blogu, bo mam odnośnie nich duże wymagania. Bo łatwy:)z posmakiem cytryny.

Puszysty sernik min łatwe tanie. Mokry, delikatny i puszysty sernik bez spodu. Idealny nie tylko na świąteczny stół. Dziś przychodzę do Was z bardzo fajnym przepisem na łatwy i bardzo leciutki sernik. Moj sernik piecze sie w tradycyjny sposob, redukujac temperature w trakcie pieczenia.


Pieknie wyrasta dzieki ubitym bialkom, ale niestety peka, po czym nierowno opada. Ratuje go zawsze scianajac nierowne krawedzie i polewam polewa czekoladowa. Rozpływający się w ustach sernik jest wypiekiem ponadczasowym, zachwycającym w swej prostocie.


Największe plusy sernika to smak - nie jest słodki, tylko po prostu fajny serowy, druga sprawa to łatwość i szybkość wykonania sernika - każdy jest w stanie go upiec i nie ma opcji by się nie udał. Dzisiaj przepis dla zabieganych, czyli szybkie w przygotowaniu ciasto. Upiekłam go na herbatnikach oraz polałam czekoladą i. Ten okazał się tak puszysty, że napewno zachwyci najbardziej wymagajacych smakoszy.


Prosty w wykonaniu tak więc osoba, która twierdzi że nie potrafi piec, będzie mogła pochwalić sie udanym wypiekiem. To sernik pieczony przez moją mamę. Nieziemski smak puszystego lekkiego sernika, który rozpływa się w ustach długo zostaje w pamięci.


W smaku przypomina połączenie sernika z ptasim mleczkiem, nasz numer wśród serników, bardzo polecam! I tak, jakiś czas temu z bloga zniknął ten sernik - teraz wraca w wersji poprawionej, ulepszonej.

Jest bardzo puszysty - najbardziej lekki i puszysty sernik na blogu, smakujący jak pianka serowa. Jest niesamowicie smaczny i taki inny niż wszystkie. I lubię go na równi z tymi ciężkimi i intensywnymi.


Dzięki stopniowemu zmniejszaniu temperatury w piekarniku zachowa jednak puszystą strukturę i lekkość. Podczas gwałtownego obniżenia temperatury dwutlenek węgla wypełniający ciasto kurczy się (postać gazowa) i ciasto zaczyna opadać. Bardzo puszysty sernik waniliowy – idealny jeśli ktoś lubi puchate, delikatne, wyrośnięte serniki.


Warunkiem koniecznym by nie opadł, jest upieczenie go w kąpieli wodnej (to nic trudnego) i niewielkie pomanipulowanie w trakcie pieczenia temperaturą, sprawdziłam to wielokrotnie. To rzeczywiście bardzo puszysty sernik, tak jak sama nazwa mówi. Przygotowanie ciasta jest łatwe, ciasto jest lepiące, ale nie ma potrzeby dodawać więcej mąki, gdyż po upieczeniu nie będzie już tak miękkie. Zawsze piekę z tego samego przepisu i to jedna z niewielu potraw, w których nie mam najmniejszej ochoty nic zmieniać.


Dla mnie jest wręcz idealny. Uprzedzam, że sernik należy piec w wysokim naczyniu, a nie zwykłej blasze. Jest to mój ulubiony sernik, ponieważ jest wilgotny i szlachetny.


Możemy cieszyć się pysznym smakiem pieczonego sera. Dodatek do tego sernika mogą stanowić rodzynki czy skórka pomarańczowa. Ja jednak pozostawiłam go w nieskazitelnej formie. To pyszny, łatwy i sprawdzony przepis.


Stopień trudności Łatwy Składniki:-kg sera-najlepiej już zmielonego. Raz jeszcze przypominam o wyjęciu na blat kuchenny jajek oraz roztopieniu masła i odłożeniu go na bok do przestudzenia. Mój sernik wiedeński zawsze zaczynam szykować od sera.


To dla mnie bardzo wyjątkowy sernik, więc podchodzę do niego z pietyzmem. Zmobilizowała mnie do zakasania rękawów wypowiedź jednej z Czytelniczek, która napisała, ze szuka przepisu na puszysty i delikatny sernik, w końcu miałam dodatkową motywację.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty