środa, 29 marca 2017

Moje wypieki chleb na drożdżach

Z bardzo chruuupiącą skórką :-). Proste chleby drożdżowe. Jak upiec pierwszy chleb. Jeszcze nigdy nie piekłam chleba, który tak długo pozostaje świeży.


Jeśli Wam powiem, że na trzeci dzień wciąż jest bardzo miękki, jesteście w stanie w to uwierzyć?

Znakomity chleb na zakwasie. Miękki i sprężysty środek, mocno chrupiąca skórka. Bardzo lubię, gdy w domu pachnie ciepłym chlebem. Najsłodszy blog w sieci.


Mimo, że chleb jest wykonany na drożdżach, w smaku przypomina chleby wykonane metodą bardziej skomplikowaną, z wcześniej wykonanym zaczynem. Zakupiłam ostatnio większą jej ilość, więc zamierzam przetestować ją w wypiekach i poszerzyć galerię chleba na. Pierwszy raz pszenny na drożdżach, bo zawsze żytni na zakwasie.

Ten chleb to jakiś obłęd! Pieknie pachnie, chrupiąca skórka jak nigdy, mieciutki sprężysty środek. Najlepszy chleb jaki jadłam! Nie, nie jestem na diecie Dukana.


Ale wiem, że wielu z Was tak. I na zakwasie, również żytnim. Ciasto drożdżowe z kruszonką. Marynowane buraczki z papryką. Chleb otrębowy w diecie Dukana.


Kandyzowana skórka pomarańczowa. Domowy cukier waniliowy. Sernik z dulce de leche i owocami. Oczywiście jeśli wśród Was są tacy, co już mają przygotowane pieczywo na zakwasie do wiosennego grillowania, to wspaniale, ale jeśli należycie do tych, co dopiero się obudzili, że fajnie byłoby mieć parę kromek świeżego chleba, to ten przepis w stu procentach zaspokoi Wasze potrzeby. W zasadzie to ulubionych chlebów pszennych mam teraz kilka.


Co dojdzie mi nowa książka do kolekcji - dochodzi i nowy ulubiony przepis na chleb ;-).

Ponadto możesz użyć pełnej palety dodatków, których – ze względu na koszty – nie dodaje się do „seryjnego” pieczywa. Przepisy na domowy wypiek chleba. Ale jest tam mąka i mak,a tego też się nie łączy. A żółtko to przecież białko. Prawdziwa dieta nielaczenia wyklucza w ogole wypieki.


Chyba,że kokoski z kokosu i białka, bo to białko. Chcesz upiec domowy chleb na zakwasie? Szukasz informacji, jak zrobić chleb na drożdżach? Znajdziesz tu przepis na chleb, którego szukasz. Wystarczy Ci zwykły piekarnik.


Nie musisz mieć wielkiego doświadczenia. Sprawdź i zobacz, że to naprawdę proste. Przekonasz się, że własny chleb, to coś zupełnie wyjątkowego. Bułki i bułki na słodko. Ja już opanowałam chleb na drożdżach…a do tego z zakwasem, dodaję zawsze troszkę zaczynu drożdżowego…to pomoga przy wzroście chleba, zwłaszcza gdy zakwas jest młody…Pozdrawiam:).


Dla mnie najważniejsze, że wiem, co jest w chlebie, a dzieciaki polubiły moje wypieki od razu #128578;. Przygotuj to danie we własnym zakresie i podziel się swoja opinią! Tym razem przyszedł czas na chleb na drożdżach. Z pewnością jeszcze go upiekę. Znaleziony w internecie przepis lekko zmodyfikowałam.


Spis przepisów obejmujący wypieki drożdżowe, przepisy na pizzę, chleb, przepisy na ciabattę, przepisy na bułki, przepisy na focaccia. Zmieniłam jedynie mąkę – dodałam mąki razowej i zmniejszyłam nieco proporcje, tak by dostosować je do formy keksówki, choć można go też upiec w formie bochenka. Najpierw chciałam wypróbować inny przepis na chleb pszenny, ale po obejrzeniu filmiku zdecydowałam się właśnie na niego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty