piątek, 12 sierpnia 2016

Prosty sernik na herbatnikach

PUSZYSTY SERNIK NA HERBATNIKACH – najprostszy puszysty sernik jaki robiłam. Przygotowanie sernika nie zajmie Wam dużo czasu, a jest naprawdę smaczny! SERNIK: BEZ PIECZENIA, PIECZONY, KRÓLEWSKI I TAKI, KTÓRY NIE OPADA – uwielbiam serniki. Piekę tradycyjne serniki od lat i przygotowuję serniki na zimno.


Jest to chyba jeden z najprostszych w wykonaniu serników, ma tak mało składników, a jest najlepszy jaki do tej pory jadłam.

Niektórzy uważają, że ser z. Trzeba było więc wymyślić własną wersję czyli Prosty Sernik, tak po prostu, nie-do-popsucia :) Dzisiejszy przepis wymaga niewiele pracy. Spód przygotowujemy z pokruszonych herbatników i odrobiny masła. W masie serowej również tylko podstawowe składniki.


Jeśli jednak macie w domu prawdziwą laskę wanilii możecie dodać jej ziarenka do masy. Prosty, klasyczny sernik na herbatnikach. Sycący oblany śmietaną i startą czekoladą.


Kremowy, wilgotny i bardzo łatwy w przygotowaniu.

Jeżeli mamy mało czasu na przygotowanie ciasta to polecam wypróbować ten przepis na ciasto bit na herbatnikach. Jest to bardzo prosty przepis na ciasto bez pieczenia i muszę przyznać, że ciężko poprzestać na jednym małym kawałeczku #128578; Często ten przepis wędrował do moich koleżanek, które zawsze wykorzystywały go na. Aby upiec to ciasto potrzebujesz: sera twarogowego, jajek, budyniu śmietankowego oraz cukru.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga zapachy kuchni. Na Wigilię i Wielkanoc :) Problem jest w tym, że zawsze jej opada i przypala się od spodu. Co roku Mama zarzeka się, że już nigdy go nie upiecze, ale przecież dla mnie bez tego sernika nie ma Świąt. Smak z dzieciństwa :) W związku z tym jak tylko zobaczyłam przepis na stronie od razu.


Przepis na prosty sernik bez spodu z sera z wiaderka. Kroki wykonania: Herbatniki pokruszyć drobno,wyłożyć na posmarowaną tłuszczęm blachę. Białka ubić na sztywną pianę,żółtka utrzeć z cukrem na kogel-mogel,powoli dodając margarynę i cały czas ucierając.


Do masy jajecznej dodawać po łyżce sera i ucierając aż składniki połącza sie ze sobą,następnie dodać budyń,mąkę. Po dodaniu każdego żółtka miksować do uzyskania jednolitej masy. Ciasto 3-bit jest chyba jednym z bardziej popularnych ciast bez pieczenia. Nic dziwnego – ciasto Bit przygotowuje się bardzo szybko, a do tego jest bardzo proste i jakże smaczne! Ciasto bit na herbatnikach doskonale sprawdzi się jako pyszny deser na weeken a także jako efektownie wyglądające ciasto na imprezę.


Szybki i łatwy sernik to ciasto, które uda się każdemu i zawsze będzie smakować. Ma delikatny waniliowy smak i jest bardzo kremowy.

Ser należy zmielić w maszynce przed zmieszaniem go z margaryną, żółtkami, cukrem, a następnie budyniem oraz pianą z białek. Doskonałe dla osób nie mających piekarnika czy miksera. To bardzo stary przepis, który pochodzi z zeszytu babci. Chyba z racji na utrudnione warunki, sernik trochę popękał, ale kto by się tym przejmował? A co do sernika – jest banalnie prosty, przepyszny w smaku, bardzo delikatny i rozpływający się w ustach.


Mam specjalny sentyment do tego przepisu, bo był pierwszym z którego upiekłam sernik. Robię mnóstwo serników, bo sernik to moje ulubione ciasto. Masę serową na sernik szykuje się super szybko, więc możesz zacząć nagrzewać piekarnik. Nie było jeszcze takiego, który by mi nie smakował, nie każdy przepis na sernik publikuję na blogu, bo mam odnośnie nich duże wymagania.


Jest miękki, puszysty, rośnie wysoki i nie opada. Zrobisz go w niezwykle prosty sposób, a połączenie herbatników z budyniem śmietankowym i galaretką brzoskwiniową WINIARY sprawi, że nasz sernik stanie się ulubioną słodkością wszystkich Twoich domowników. Prosty przepis na gotowany sernik, który nie opada. Prosty do zrobienia sernik bez pieczenia na herbatnikach, idealny na Wielkanoc czy Boże Narodzenie.


Dzisiaj przepis dla zabieganych, czyli szybkie w przygotowaniu ciasto. Upiekłam go na herbatnikach oraz polałam czekoladą i. Spód stanowią biszkopty - nie ma potrzeby przygotowywania kruchego ciasta. Konsystencja tego sernika jest idealna - lekka, puszysta, kremowa, a smak nieziemski. Jeżeli szukasz przepisu na sernik z wiaderka, to polecam wypróbować ten przepis, sernik jest bardzo prosty w przygotowaniu, puszysty i delikatny. Jest kremowy, delikatnie waniliowy.


Duży wpływ na jego konsystencję ma użyty ser. Ja użyłam gotowego sera na sernik, który miał konsystencję gęstej śmietany i jak ciasto postało w ciepłym pomieszczeniu, to trochę podszedł mi wodą, ale uważam że i tak warto, sernik jest bardzo smaczny. Jest to dość zwyczajny, prosty sernik na biszkoptach z galaretką i owocami.


Kolory galaretek i owoce do dekoracji możecie wybrać według własnego gustu. Sernik z wiaderka składniki: Użyłam foremki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty