poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Sernik babuni

Sernik babuni

Ciasto na sernik: Margarynę ucieramy mikserem na gładką masę. Dodajemy jajka oraz cukier, a na koniec przesianą mąkę z proszkiem do pieczenia. Ciasto rozsmarowujemy równomiernie na wysmarowanej i wyłożonej papierem do pieczenia lub pergaminem blaszce o wymiarach producenta 360x245xmm.


Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Przepis autorki bloga Marta gotuje. Sposób przygotowania: 2g mąki, 1g masła Lurpak, 1g cukru pudru, smalec,jajko łyżki gęstej, kwaśnej śmietany,łyżki kakao oraz łyżeczki proszku do pieczenia i smalec przełożyć do miski i zagnieść ciasto. Ciasto: Margarynę ucieramy mikserem na gładką masę.


CIASTO: ze składników, oprócz kakao, zagnieść ciasto. Durszlak - sernik babuni przepisy. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik babuni sowa. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Zapraszam Was na sernik mojej Babci :-) Proporcje sernika nieco zmniejszyłam, aby upiec go w tortownicy o średnicy cm. Masło musi być bardzo miękkie, aby idealnie połączyło się z masą twarogową. Dodane przez dora3w: Tylko o kuchni. Nie zaliczam sie do amatorów pieczenia ,ale dlaczego mój sernik z rosą po upieczeniu nie jest puszysty tylko taki zbity?


Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. Plany były bardzo duże, zapał jeszcze większy jednak większość warsztatów odbyła się razem z babcią. W menu figurował niedzielny sernik. To jedno z tych ciast które smakują w domu zawsze najlepiej. Każda prawdziwa gospodyni ma przepis na sernik, a osóbki takie jak moja mama mają swój tajemniczy przepis.


Uwielbiam wszystkie serniki. Jednak ten jest moim numerem jeden. Zawsze szybko znika i zawsze jest za mało. Więcej przepisów na serniki znajdziecie na moim blogu w zakładce CIASTA.


Ta strona korzysta z ciasteczek. Zgodnie z aktualnymi ustawieniami przegądarki wyrażasz zgodę na działanie plików cookies. Sprawdź na czym to polega.


Sernik babuni

Muszę przyznać się szczerze, że to był mój pierwszy sernik w życiu! Tak, wcześniej zawsze ktoś mnie wyręczał. Teraz już wiem, że nie ma się czego bać, że warto próbować czegoś nowego i wciąż się uczyć. Ten przepis w mojej rodzinie krąży już od dawna. Nie jest to taki typowy sernik, przypomina trochę piankę i robi zawsze wrażenie na osobach, które je pierwszy raz próbują.


Klasyczny przepis na polski sernik ze zmielonego twarogu, z utartym masłem i żółtkami. Pieczony do zrumienienia się wierzchu i posypany po upieczeniu cukrem pudrem. Możecie zrobić go w wersji waniliowej lub pomarańczowej czy cytrynowej (dodając wanilię lub skórkę z pomarańczy czy cytryny).


Polecam Wam wspaniały wilgotny, rozpływający się w ustach sernik babuni. Jeśli skorzystaliście z moich () O kuchni z. Moja mama która umie piec byłą sceptycznie nastawiona do tego przepisu bo nie ma sernixa #128521; ale jak zrobiłyśmy to była tak zachwycona że wzięła ten przepis, żeby czasami sobie w domu też zrobić. Nic nie trzeba modyfikować.


Nie wątpię, że ubicie białek jeszcze poprawiło ten sernik mnie najbardziej cieszy to, że nie wysilając się otrzymujemy cudnie wilgotny, puszysty serniczek. Z dodatków można dorzucić co kto lubi, ja czasami przemycam drobno startą skórkę z cytryny, bo moja rodzinka wyczulona na różne dodatki, typu rodzynki, skórka pomarańczowa, itp. Pokaźny zbiór przepisów. Formę należy wysmarować masłem i wysypać bułką tartą.


Ser zmielić w maszynce do mięsa, ale bez przesady - robimy to raz. Po upieczeniu sernik pozostawiłam w piekarniku do wystygnięcia. A jeśli chodzi o zdjęcie to jedni wolą artystyczne, inni bardziej rzeczywiste. Sernik robimy bez spodu. Ja też chętniej sięgam po przepisy, gdzie potrawa wygląda naturalnie.


Do sernika jak u babci dodajemy Budyń o smaku waniliowym WINIARY i oczywiście bakalie, a całość masy serowej wykładamy na posmarowaną masłem i wyłożoną herbatniczkami formę. Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta. Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu.


Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty