poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Placki wypieki

Najlepsze placki z kawałkami czekolady! Zamiast posiekanej ulubionej czekolady można też użyć chocolate chips czyli drobinek czekoladowych. W tym przepisie jest ważne to, że kawałków czekolady nie wybieramy z dna miski podczas smażenia, ale ciasto. Racuchy dyniowe to grube i puchate placuszki drożdżowe przygotowane na puree dyniowym. Do ciasta nie dodałam jajek, nie są potrzebne, puree dyniowe doskonale radzi sobie bez nich.


Dokładnie wszystko mieszamy i smażymy niewielkie placki na rozgrzanej patelni, którą lekko smarujemy papierową serwetką namoczoną w oleju lub oliwie.

Można tez smarować pędzelkiem. Najważniejsze by nie lać tłuszczu do patelni gdyż placki będą stanowczo za tłuste. Często też robi się ciasto kruche, które idealnie pasuje do takich wyrobów, jak tarta, babka piaskowa lub babka cytrynowa oraz placek z kremem. Coraz częściej używane jest też ciasto francuskie, które jest pieczone w wysokiej temperaturze, dzięki czemu jest delikatne i lekkie.


Moje dzieci bardzo lubią wszelkie placki i placuszki, zresztą ja z mężem również #128578; Bardzo często robimy placki lub naleśniki na weekendowe śniadania, ale również zdarza się mi zrobić placki albo racuchy na obiad. Teraz wypróbowałam przepis na budyniowe placuszki z jabłkami. Widziałam już w starych komentarzach pomysł z keczupem, ale napiszę jak jak ja jadłam placki ziemniaczane, to bije wszystko.


Uwaga, jeśli nie doceniasz potraw barowych - nie czytaj dalej!

U mnie w domu nazywało się to placek po węgiersku, nie mam zielonego pojęcia dlaczego, chociaż może dlatego, że na ostro. Mąka kokosowa jest dość trudna „w obsłudze” – bardzo szybko wchłania płyny, więc ciasto na placki nie może za długo stać, bo potem placki przy smażeniu będą się rozpadać. Wiele przepisów na odświętne torty z bitą śmietaną, kremem z masła, z owocami i serem.


Chrupiące, kruche ciasteczka. Wypieki pieczone w formie lub na blasze. Chleb i bułki z własnego piecyka. Najsłodszy blog w sieci. Ciasta, torty, desery, ciasteczka.


Tradycyjne polskie przepisy na słodkości - znane i lubiane. Słodkości znane na całym świecie. Autorskie przepisy ze zdjęciami. Placki, racuchy, pancakes. Puszyste placki jogurtowe z owocami, racuchy drożdżowe, amerykańskie pancakes.


Delikatne, lekkie i bardzo smaczne placki z cukinii. W końcu na Kwestii Smaku przepis na placki ziemniaczane ;-) Dokładnie takie jakie robiła moja babcia, później tata, teraz ja. Myślę, że uwagi zawarte w przepisie pozwolą Wam usmażyć idealne, chrupiące, apetycznie wyglądające placki.


Wychodzi taka czekoladowa pianka.

I dzięki gorzkiej czekoladzie jest pyszna, a nie muląca. Tylko tą czekoladę najlepiej dodawać partiami i delikatnie miksować mikserem, żeby nie przemieszać bo się masło czekoladowe zrobi. Obiecałam Wam na facebooku przepis na pieczone placki ziemniaczane #128578; Dopominacie się i dopominacie, to się zwarłam i piszę przepis. Przede wszystkim – ziemniaków na placki pieczone nie trzemy na drobno jak do tych smażonych, najlepiej zetrzeć je na średniej tarce – takiej do wiórek. Klasyczna karpatka zrobiona jest z ciasta parzonego, które pięknie wyrasta, tworząc wysokie góry i masy budyniowej.


Dla mnie jest to idealny przepis na karpatkę. Masa jest zbita, nic nie wypływa po bokach a karpatka wygląda i smakuje świetnie. Bit to słodkie ciasto bez pieczenia przygotowane na herbatnikach, z masą krówkową, budyniową i bitą śmietaną. Zwykle robiłam placki z jogurtu, mleka, kefiru bądź maślanki.


Pyszne, lekkie, puszyste, zwarte. Kapitalne, wyszły bez tłuszczu, smażyłam na małym ogniu po minuty z każdej strony. Są łatwiej dostępne i aktualnie mamy ich ogromny wybór. Wyrażam zgodę na używanie przez Grupę OLX sp.


SMS) przez Grupę OLX sp. Przepisy na ciasta z kremem. Ale jest tam mąka i mak,a tego też się nie łączy. A żółtko to przecież białko.


Prawdziwa dieta nielaczenia wyklucza w ogole wypieki. Chyba,że kokoski z kokosu i białka, bo to białko. Mała Cukierenka to strona poświęcona słodkiemu światu deserów, wypieków, ciast, ciasteczek i słodyczy. Ciągle się rozwijam i wprowadzam nowe kategorie. PRZEPISY JOLI - NAJLEPSZE, SPRAWDZONE PRZEPISY - przepisy na ciasta, propozycje obiadowe, dania na specjalne okazje, nalewki i sałatki.


Zapraszam więc do wspólnego kosztowania i smakowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty