poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Chatka z piernika

Chatka z Piernika - bombki i ozdoby świąteczne. Dzięki ręcznie robionym bombkom choinkowym dzielimy się z Wami magią polskiego Bożego Narodzenia. Szablon wyciąć i przykładać do ciasta. W pełnym detali wnętrzu znajdziesz kominek, a w zestawie jest dodatkowo wózek i odśnieżarka z klocków.


Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje.

Wejdź i znajdź to, czego szukasz! W chatce zainstalowaliśmy stylowy , żeliwny kominek typu koza , który nie tylko wspomaga ogrzewanie elektryczne i daje ciepło, ale przede wszystkim zapewnia cudowną atmosferę i nastrój , które na długo pozostaną w Waszej pamięci. Przygotowanie chatki z piernika musimy rozpocząć od dobrania właściwego szablonu, który zadecyduje o finalnym kształcie chatki. Ja miałam zamierzony cel, nie domek-chatka.


Znalazłam w internecie szablon, który bardzo mi odpowiadał znajduje się tu klik Odpowiednio go powiększyłam, i wykorzystałam tylko szablon na front,ściany, dach. Oto mój pierwszy dom z piernika. Zrobiłem go w zeszłym roku z ciasta na piernik staropolski dojrzewający.


Dekoracja własnego pomysłu.

Nie wyposażyłem domu w komin gdyż posiada on centralne miejskie ogrzewanie #128521; a tak naprawdę to zrobiłem dom ciut za duży i strasznie ciężko było go skleić gdyż ściany były za ciężkie. Wegańska babeczka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Wegańska babeczka. Domek z piernika to idealny wypiek na święta Bożego Narodzenia. Domek złożony jest z ciasta piernikowego, udekorowany lukrem królewskim i słodkościami.


Gdybym wiedziała, że moje dzieci będą, aż tak zachwycone tym domkiem już dawno bym go zrobiła :) Z początku bały się go nawet dotknąć, tylko podziwiały. Najbardziej na świecie lubiła piec przepyszne pierniki z nich zresztą zbudowała swoją chatkę. Niestety jej wyśmienite wypieki miały wielu niechcianych amatorów. PLIKI COOKIE na stronie internetowej DR.


OETKER Ta strona zapisuje pliki cookie na Twoim urządzeniu komputerowym, aby usprawnić jej działanie, a także pozwolić nam i naszym partnerom poznać sposób, w jaki korzystasz z naszej strony. Moim zdaniem najlepiej wykorzystać do klejenia lukier z białek, łatwy do przygotowania w domu, bez konieczności miksowania mikserem. Można też wykorzystać biały lukier, który jest najlepszy również do dekoracji. Ważne, żeby miał odpowiednią gęstość i krzepliwość, dlatego. Poszczególne elementy domku z piernika najlepiej lukrować przed złożeniem – ewentualnie można na sam koniec zostawić jakieś detale (ja lukrowałam na samym końcu tylko komin).


Obowiązują takie same zasady, jak przy lukrowaniu pierniczków, więc odsyłam do tego wpisu. Najlepiej przed dekorowaniem domku mieć jakiś zarys tego, co. Już w zeszłym roku zalała mnie fala pytań o to, jak zrobić domek z piernika.


Było mnóstwo próśb o szablon i filmik, postanowiłam więc je dla Was przygotować #128578; Przepis na ciasto i lukier znajdziecie tutaj KLIK, a filmik tu: KLIK.

W szablonie znajdziecie wszystkie ściany i dach. Drugi dzień (czyt. wieczór) należał więc do pieczenia. Ciasto robiłam z trzech porcji, bo domek spory, a ja jeszcze z ciasta chciałam zrobić podkład (również odpowiednio większy), kilka ozdób czyli bałwanka, choinkę, płotek, drabinę, drwa na opał, ławeczkę i kilka innych, które nie zmieściły się na. Dzisiejszy wpis mam nadzieję ucieszy wszystkich, którzy pieką lub mają zamiar piec piernikowe domki.


W dalszej części posta znajdziecie link pod którym pobierzecie gotowy szablon. Wystarczy go wydruko Zobacz więcej. Ręcznie malowane ozdoby świąteczne doskonale nadają się do uświetnienia k. Chociaż wykonanie domku jest pracochłonne, jest to mile spędzony czas. Wiedźma z najwyższą liczbą punktów zyska tytuł najprzebieglejszej! Dlaczego pokochasz tę grę?


To gra prostych zasad i wielu możliwości, które będziemy odkrywali wraz z kolejnymi partiami. Jej wykonanie jest pracochłonne i emocjonujące, za to wynik końcowy bardzo cieszy. Jest w całości jadalna, choć my zdecydowanie wolimy na nią patrzeć.


Dzisiaj pokażę wam jak zrobić bardzo ładny domek z piernika #128578;. Jest on bardzo efektowny i świetnie nadaje się na wigilijny stół. Do środka swojego domku możecie włożyć cukierki. Moja foremka wygląda podobnie do tej (jest to foremka do domku z piernika dr oetkera z Niemiec). Zainspirowałem się przepisem z tej anglojęzycznej.


Sprawdź też pozostałe przepisy i inspiracje kulinarne na Delektujemy. U mnie jest to wersja jadalna, więc prawdopodobnie zaraz po świętach zostanie zjedzony przez. Może być jako przystrojenie świątecznego stołu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty