poniedziałek, 8 czerwca 2015

Gofry lekkie i puszyste

Najlepsze gofry - chrupiące z wierzchu i lekkie jak piórko :-). Dzięki ubitym białkom delikatnie wmieszanym do ciasta gofry ładnie wyrastają i są bardzo puszyste. Pyszne z bitą śmietaną i owocami, idealne na deser! Droga Pani, wypróbowałam wiele przepisów na gofry, sama też modyfikowałam cudze receptury i żadne nie były tak wspaniale jak tee. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!


Przygotuj to danie we własnym zakresie i podziel się swoja opinią!

Ostatni eksperyment na bazie przepisu na puszyste racuchy. Obiecałam przetestować w gofrownicy i tak też zrobiłam. Proporcje zostawiam podobne, troszeczkę mniej mąki, żeby ciasto lepiej wypełniło gofrownicę. Dodane przez Fretka0w: Tylko o kuchni.


Potrzebuję przepis na pizzę, która mi trochę wyrośnie, żeby miała puszyste ciasto. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na gofry lekkie i puszyste. Kiedy byłam małą dziewczynką, często stałam w długiej kolejce, aby móc zjeść najlepsze w mieście gofry, które swoim kuszącym zapachem zapraszały do zakupu wszystkich przechodniów. Ten deser nigdy mi się nie nudzi i zawsze może.


Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku.

Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka. Chociaż pewna jestem, że nie wszędzie nad Bałtykiem takie dobre się kupi. To trzeba zrobić samemu :) Moja była gofrownica o zatrważającej mocy 750W dawała.


Puszyste gofry Renaty 108. Podstawą udanego deseru są jednak dobre, puszyste i lekko chrupiące gofry. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Madzia Gotuje. Gofry lekkie i puszyste 145. Pyszne, delikatne w środku puszyste i leciutkie a chrupiące zewnątrz.


Pozostałe składniki bardzo dokładnie zmiksować. Jak zrobić gofry - przepis i film. Czas przygotowania zajmuje dosłownie kilka chwil, a smak jest wspaniały. Tak naprawde, żeby gofry się udały potrzebujemy nie tylko dobrego i sprawdzonego ciasta, ale również sprzętu, czyli gofrownicy.


Zapisz przepis w ulubionych. Słodkie i puszyste gofry – wspomnienie z dzieciństwa. Niesamowite jest to, jak takie proste skojarzenia z okresu dzieciństwa są w nas głęboko zakorzenione i mogą zostać przywołane zmysłem smaku czy węchu.


Te gofry takie wspomnienia własnie. Przepisy na chrupiące i puszyste gofry w wyszukiwarce kulinarnej - przynajmniej idealnych przepisów na chrupiące i puszyste gofry. Przepisy na lekkie i puszyste cytrynowe pankejki w wyszukiwarce kulinarnej - wszystkie zbliżone przepisy do lekkie i puszyste cytrynowe pankejki.

Uwielbiam gofry, bo są pyszne oraz przypominają mi smaki dzieciństwa. Jak przyrządzić puszyste i lekkie jak chmurka racuszki - przepis krok po kroku. Moje racuszki przygotowałam na słodko, ale w wersji wytrawnej (bez cukru) do ciasta można dodać np. Przepis na pyszne, delikatne i chrupiące gofry. Wrap Ground Beef Around Babybels – Just Wait Until You See What Happens Next!


Białka wraz ze szczyptą soli ubij na sztywno (jest to bardzo ważne, dzięki temu ciasto na gofry będzie puszyste). Do suchych składników dodaj mokre i ponownie za pomocą miksera, na najniższych obrotach zmiksuj całość na jednolitą masę. Na koniec do masy dodaj ubite białka i już za. Dobra, pozostając w ciepłym klimacie, ale zbaczając w przyjemniejszą stronę, podrzucam przepis na gofry.


Bardzo lekkie, z chrupiącą skórką. Nieprzesadnie słodkie, bo jeśli ktoś lubi słodycze, to sobie na nie nałożyć górę bitej śmietany i polać frużeliną bądź zasypać na biało cukrem pudrem. Przepisów na gofry jest naprawdę dużo, szukając tego idealnego przetestowałam kilka i znalazłam przepis na bardzo chrupiące, smaczne gofry. Zdjęcia poniżej zostały zrobione u mojej koleżanki.


Ania postanowiła przetestować nową gofrownicę. Pamiętajmy, pączki smażymy w temperaturze około 1C.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty