wtorek, 9 września 2014

Jak zrobić idealne ciasto na krokiety

Dzisiejszy wpis nie tyle dotyczy pomysłu na posiłek ile jest wskazówką jak zrobić ciasto na krokiety, które nie pęka przy zwijaniu. Większość osób które robi krokiety ma ten sam problem, a mianowicie że placki podczas zwijania pękają. Sprawdź, jak zrobić idealne naleśniki na krokiety. Naleśniki, które będzie puszyste, miękkie i elastyczne.


Oto przepis na doskonałe ciasto naleśnikowe na krokiety według Magdy Gessler.

W zależności od użytych składników możemy otrzymać gęste, treściwe wnętrze, jak i lżejsze, które będzie idealnym rozwiązaniem na obiad podczas upałów. Klasyczne krokiety z mięsem przygotowywane są na bazie mieszanki drobiu, wołowiny lub wieprzowiny. Pałki z kurczaka, polędwica wieprzowa lub udziec wołowy idealnie sprawdzą. Jak zrobić ciasto na naleśniki? Przepis na cienkie ciasto naleśnikowe.


Idealne ciasto na naleśniki, proste. Dobry sprawdzony przepis.

Pyszne cienkie naleśniki bez miksera, z mikserem. Składniki dla 1-osób łatwe. Jak smażyć naleśniki, żeby były cienkie chrupiące i nie pękały?


Nie wiem jak Wy, ale ja nie przepadałam za smarowaniem patelni za każdym razem, kiedy miałam wlać na nią ciasto na naleśniki (tak, tak – „starożytna” sztuka smażenia naleśników nakazuje tak czynić). Zbawieniem był dla mnie pomysł z dodawaniem do ciasta oleju. Ciasto na naleśniki do krokietów jest niezwykle proste do wykonania. Ich smak zachwyci dosłownie wszystkich Twoich domowników – zarówno tych starszych, jak i tych najmłodszych. Sprawdź nasz przepis na ciasto na naleśniki do krokietów!


Całą tajemnicą udanych naleśników są placuszki cieniutkie i elastyczne. Przeczytaj też: Jaki farsz do naleśników? Krokiety z myślą o świętach. Zrobione, zapakowane, zamrożone. Dodane przez salamba w: Tylko o kuchni.


Jeżeli te krokiety mają być z kapustą i grzybami lub z farszem z gotowanych jajek ze smażoną szalotką lub z mięsem to wystarczy że usmażymy placki naleśnikowe bezsmakowe a podczas podsmażania i tak nabiorą smaku od farszu. Zdjęcia: jak zawijać krokiety?

Jakie grzyby suszone są najlepsze do krokietów? Powinny być cienkie, złociste i lekko chrupiące na brzegu. Jeśli wolicie naleśniki cienkie dodajcie więcej wody, jeśli jesteście fanami tych grubszych, nie szczędźcie mąki.


Dzielę się przepisem na krokiety, w zasadzie na ciasto naleśnikowe. Jakie byśmy nie usmażyli ,cienkie czy grube placki zawsze wychodzą idealnie elastyczne. Nie pękają przy zawijaniu i nie rozpadają się po zawinięciu.


Porostu dla mnie przepis jest warty zapisania. Ten przepis na ciasto na naleśniki możesz zatem wykorzystać nawet do zrobienia krokietów. To danie niezwykłe i super uniwersalne, ponieważ naleśniki możesz jeść zarówno na śniadanie, jak i na obiad czy też kolację. To dobre danie „resztkowe”, wykorzystujące mięso na którym gotował się rosół albo resztki pieczeni z obiadu. Na wypadek, gdyby ktoś nie wiedział jak zrobić, przepis podaję.


Pamiętam harcerską wigilię i podobne krokiety na słodko z białym serem, które moja mama usmażyła szybko, bo było łatwo i tanio. Poda mi ktoś z Was przepis na krokiety? Najbardziej chodzi o krokiety z mięsem. Robiłam dziśiaj z jakiegoś przepsu,ale nie wyszedł mi farsz.


Nalesniki były ok,tylko ten farsz. Usmażyłam mięso,potem wystudziłam,wbiłam jajko i dodałam bułki tartej. To mój ulubiony, sprawdzony przepis na ciasto naleśnikowe. Moje zawsze przygotowuję na oko,jednak postanowiłam zapisać wszystkie składniki i zrobić dokładny przepi. Mąkę wsyp do miski, dodaj całe jajko, sól, mleko i mieszaj na koniec dodawaj wodę.


Jak przygotować ciasto naleśnikowe na krokiety Jak przygotować ciasto naleśnikowe na. Wymieszaj wszystko na jednolitą masę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty