poniedziałek, 29 września 2014

Ciasto bananowe

Pyszny bananowiec z bakaliami. Ciasto bananowe łatwe do przygotowania. Lekko wilgotne, mięciutkie, idealne zarówno na podwieczorek, jak i na śniadanie.


To chleb bananowy, który zawsze się udaje a do tego jest super prosty do zrobienia i cudownie smakuje. Jest puszysty i wilgotny. Przyznaję się że zmiksowałam banany i … nie dość że się przypaliło po minutach to jeszcze całe opadło.

Ale przypalony zakalec był tak dobry że pewnie jeszcze raz spróbuję upiec to ciasto. Jajka ubijamy z cukrem na jednolitą masę, następnie dodajemy mąkę i 1łyżeczkę pr. Najlepiej gdy ma się w domu bardzo dojrzałe banany, mogą być takie z poczerniałą skórką.


Nie wyrzucaj przejrzałych bananów – idealnie nadają się do tego deseru. Przepyszne, zdrowe ciasto z bananami i bakaliami. Piekarnik nagrzać do 1stopni C. Dodać rozgniecionego widelcem banana, sodę, sól oraz olej i dalej miksować na małych obrotach miksera, aż składniki się połączą. Zdrowe ciasto bananowe Ciast bananowych trochę się już u mnie przewinęło #128521; a to wszystko dlatego, że niepotrzebnie kupuję banany, których potem nikt nie je #128521;.


Tym razem – moje nadmiernie dojrzałe banany przerobiłam na zdrowszą wersję ciasta.

Użyłam do niego mąkę pełnoziarnistą, dodałam olej kokosowy i miód. Zobacz mój super przepis na chlebek bananowy. To proste ciasto bananowe powstało z potrzeby wykorzystania długo leżących w kuchni bananów. Z takich bananów najlepiej jest upiec takie właśnie ciasto bananowe z olejem lub masłem.


Wilgotne ciasto babkowe o smaku czekoladowym i bananowym. Przepis na ciasto czekoladowo-bananowe. Smaki są raczej wyrównane. Dobrze wyczuwalne są zarówno banany jak i czekolada. Rozumiem, że to ciasto dietetyczne, ale niestety nie polecam tego przepisu jeśli masz ochotę na chwilę słodkości w wersji fit.


Ilość cukru jest zdecydowanie za mała, a dzięki mące z przepisu, bardziej to w smaku przypomina chleb pełnoziarnisty o smaku banana niż ciasto bananowe. Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy.


Nie rozumiem jaka jest przyczyna. Dzisiaj proponuję ciasto bananowe bez pieczenia, a w dodatku w całości wykonane przy pomocy blendera. Dodane przez maaartinka w: Tylko o kuchni. Witam wszystkich:) niedawno zaczęłam przygodę z pieczeniem i gotowaniem.


CIASTO BANANOWE AMERICANO – pyszne bananowe ciasto o kawowym smaku. TRADYCYJNE DOMOWE CIASTA – NAJLEPSZE PRZEPISY – zbiór najlepszych przepisów na domowe ciasta.

Więc dzisiaj zapraszam na ciasto z bananami, bez cukru. Wilgotne, nie za słodkie, bardzo proste w przygotowaniu. Proponuję przepis na łatwe ciasto bananowe.


Proste i szybkie w wykonaniu ciasto bananowe - idealne na śniadanie do pracy albo do szkoły. Najlepsze jak się użyje mocno dojrzałych. Korzystałam z rodzinnego przepisu przywiezionego z Ameryki. Jeśli masz problem z domowymi wypiekami to ten przepis jest dla Ciebie! Z pewnością to najlepsze ciasto bananowe jakie jadłam.


Zupełnie o nim zapomniałam, dopiero już brązowiejące banany podsunęły mi pomysł na ich doskonałe wykorzystanie. Jeśli zostały nam banany i są już bardzo dojrzałe to warto upiec to pyszne ciasto z bananami. Składa się z musu bananowego, masy śmietankowej i galaretki cytrynowej z warstwą bananów na wierzchu.


Na moim blogu jest już jeden przepis na bananowca (klik ), jednak postanowiłam, że zrobię jeszcze lepszą wersję tego bananowego ciasta bez pieczenia. Mój bananowiec jest lekki, nie za słodki i mocno owocowy. Mało kto nie lubi bananów, a ciasto bananowe to wręcz delicje. Można je podawać na tysiąc różnych sposobów - zimą szczególnie popularne jest ciasto bananowe z dodatkiem masła czekoladowego lub konfiturą. W jednej misce przesiewamy mąkę z proszkiem do pieczenia, odstawiamy.


W drugiej miksujemy masło z cukrem i dodajemy jedno jajko, znów miksujemy i dodajemy drugie jajko. Lekkie ciasto bananowe doskonałe jako słodki deser do popołudniowej kawy lub herbaty. Zasmakuje nie tylko najmłodszym!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty