środa, 13 marca 2019

Przepis na gofry z kefirem

Chrupiące gofry na kefirze. Do miski przesiać mąkę pszenną z budyniem i proszkiem do pieczenia. Białka ubić ze szczyptą soli w drugiej misce.


Pianę z białek przełożyć do ciasta, wymieszać delikatnie łyżką. Do osobnego naczynia przesiewamy mąkę z proszkiem do pieczenia, dodajemy cukier puder, cukier z wanilią oraz sól i mieszamy.

Do żółtek z kefirem dodajemy wymieszane składniki, mieszamy. Dodajemy masło, mieszamy. Jeśli masz ochotę na pyszne, lekkie śniadanie lub obiad na słodko, przygotuj wyśmienite gofry z kefirem. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na gofry na kefirze. Na blogu coraz więcej pojawia się przepisów na gofry.


Kombinuje na wszelkie, aby ich smak był coraz lepszy! Niniejsze są z moim ulubionym napojem mlecznym fermentowanym - kefirem.

Jajka z cukrem lekko ubić. Wsypać obie mąki i proszek do pieczenia. Ponownie dokładnie wymieszać, żeby nie było grudek. Na rozgrzaną płytę gofrownicy wylać porcję ciasta. Upieczone gofry podawać z ulubionymi dodatkami.


A że sezon rabarbarowy w pełni to zaproponuję przepis na pyszne i puszyste placki. Gofry piec kilka minut na złoty kolor. Mi nie chciało się oddzielnie ubijać białek więc na początku ubiłam całe jajka z cukrem kryształem. Niestety trochę przebiłam aż mi się zaczęło warzyć więc musiałam dodać jeszcze trochę mąki. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!


Lista przepisów na gofry z kefirem z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Kefir, zaraz obok jogurtu, zajmuje szczególne miejsce w mojej kuchni.


Nie wyobrażam sobie nie zjeść latem młodych ziemniaków z koperkiem i kefirem, zwłaszcza że jest to lżejszy dodatek niż klasyczny, śmietankowo-maślany, podduszany w rondlu sos koperkowy, który również przygotowuję. Pieczone ziemniaki z ogniska czy z piekarnika świetnie smakują z kefirem, a najprościej.

Smażymy z obu stron na rumiany kolor :-) Podajemy z ulubionymi dodatkami. Przepis na Placuszki na kefirze. Placuszki możemy bez problemu jak nam zostaną podgrzać wieczorem lub nawet na drugi dzień (wtedy już bez tłuszczu) i będą tak samo smaczne :-) Smacznego :-).


Z dodatkiem zielonego barwnika idealnie komponuja sie z zielenia za oknem. Skladniki:4-gofrowjajalyzki erytrytolu1. Na małej patelni rozgrzej olej i wylej 2-łyżki ciasta. Smaż z obu stron na średniej mocy palnika.


Podawaj z cukrem pudrem, owocami np. Mamo gdzie jest kartka z przepisami na gofry? Dziś było dokładnie to samo! Mam dziś dylemat czy polecić wam ten przepis.


Szybkie placki amerykańskie - pancakes. Błyskawiczne do przygotowania ciasto na bazie kefiru, zawiera też mąkę, jajka i niewielką ilość oleju roślinnego. Można użyć mieszanki mąk bezglutenowych. U mnie w domu sprawdzają się na szybkie śniadanie, każdy je lubi, ale ile osób w rodzinie tyle pomysłów na dodatki.


Robię go od lat i zawsze jest dobry. Znikają z talerza wprost w mgnieniu oka. Ja wybrałam syrop klonowy oraz borówki, ale swobodnie możecie podmienić je na inne ulubione owoce. Uzyskałam doskonały napój kefirowy bez mleka.


Gdyby nie fakt, że mój grzybek wcześniej rozmnażałam w zwykłym mleku krowim, mogłabym powiedzieć, że jest to wegański kefir kokosowy. Ma doskonały smak, a najlepszy jest oczywiście na bazie tłustego mleka kokosowego, bez konserwantów i innych niepotrzebnych. Co ciekawe, kefir domowy może być tradycyjny mleczny a także wegański! Dzisiaj mam dla was kefir domowy. Kefir domowy klasyczny lub kefir bez mleka za to przygotowany na napoju roślinnym, także jest pyszny i stanowi wspaniałą alternatywę dla wegan i osób mających alergię na laktozę lub kazeinę.


Jak zrobić kefir z grzybka tybetańskiego lub jak zrobić kefir z ziaren kefirowych, co to są grzybki kefirowe często odpowiadam na takie właśnie pytania, które pojawiają się w mailach i korespondencji z czytelnikami. Pomyślałam sobie, że fajnie byłoby przygotować, więc serię wpisów o nabiale. CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki. Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam.


Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty