piątek, 22 marca 2019

Najsmaczniejszy sernik

SERNIK KRÓLEWSKI - najsmaczniejszy, tradycyjny, polski sernik. Jest ciężki, wilgotny i intensywny w smaku. To idealny sernik na święta. Ten sernik jest prosty, szybki, bardzo łatwy, a jego sekret polega na tym, że nie używamy miksera przy jego robieniu, a do zrobienia używamy najlepszych składników – bardzo dobrego sera, świetnego masła i wiejskich jajek. Najlepszy sernik na świecie – podano do stołu!


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na najsmaczniejszy sernik.

Puszysty sernik min łatwe tanie. Forum - najsmaczniejszy sernik świata (778) Odp. Dodane przez Konto usunięte w: Tylko o kuchni. Może ktoś mi poda przepis na sernik z makiem. Ten, na który przepis odkryłam niedawno, nie ma sobie równych.


Sernik należy do naszych ulubionych ciast. Poczęstowała mnie nim moja Mama i od pierwszego spojrzenia podbił moje serce. To pyszne ciasto jest dziełem znalezionym na blogu Niebieska Pistacja.


W moim domu piecze się go od wielu lat.

Był to też mój pierwszy sernik, jaki upiekłam z pełnym powodzeniem. Po części pewnie dlatego też mam do niego taki sentyment. Ostudzić w uchylonym piekarniku, następnie ostudzony wsadzić do lodówki na kilka godzin a najlepiej na całą noc. Wszystkie składniki na masę serową powinny mieć temperaturę pokojową.


Moja historia z sernikami jest pełna spektakularnych upadków, w dosłownym tego słowa znaczeniu. Jedynie sernik z musem malinowym i ten wykwintny okaz oparły się pokusie opadnięcia. Najsmaczniejszy sernik z Nutellą, bez pieczenia!


TV Składniki na placek: 2g herbatników kakaowych 1g masła Składniki na kre5g masy twarogowej g cukru pudru. Zapisz przepis w ulubionych. Przepis ostatnio zapisali. Smyk Obserwuj bloga Obserwujesz bloga smykwkuchni. Spód: 2g herbatników.


Masa serowa: 7g sera białego półtłustego (można użyć sera na sernik) 5g upieczonej dyni. Byłam przekonana, że w swoich słodkich zasobach blogowych mam przepis na sernik królewski. Co się okazało, sernika nie było. Wspólnymi siłami razem z siostrą udało nam się zdobyć najlepszy przepis na ten smakołyk, który do tej pory był w posiadaniu mamy :) Upieczcie i sprawdźcie jaki delikatny i aromatyczny sernik często gości na stole u moich rodziców. Mimo upływu czasu, lubię go nadal.


Tym bardziej, że jest to jeden z najlepszych polskich serników - ciężki, intensywny, wilgotny. Pozostałe składniki to jajka, masło lub śmietanka, cukier i dodatki smakowe.

Oprócz zmielonego twarogu możemy upiec sernik również z gotowych zmielonych serów, z cream cheese. Uwielbiam jego maślany zapach. Ten przepis na sernik z wiaderka polecam każdemu, kto lubi szybkie wypieki.


Konkurs na najsmaczniejszy sernik. Zapewniam, że tak smacznego sernika jeszcze nie. Zniesmaczeni Eroto-forumowicze! SERNIK WIEDEŃSKI – przepis na klasyczny sernik pieczony. Jest to mój ulubiony sernik, ponieważ jest wilgotny i szlachetny.


Możemy cieszyć się pysznym smakiem pieczonego sera. Dodatek do tego sernika mogą stanowić rodzynki czy skórka pomarańczowa. Ja jednak pozostawiłam go w nieskazitelnej.


Tym razem według maminego przepisu przygotowała sernik moja siostra Agnieszka, jedliśmy go na Wielkanoc. Wstawić z powrotem do piekarnika na kolejne minut. Gotowy sernik wyjąć z piekarnika i ustawić na kratce, ostudzić.


Gdy będzie całkowicie wystudzony, zdjąć obręcz i wstawić do lodówki na całą noc, bez przykrycia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty