poniedziałek, 18 marca 2019

Naleśniki 1 porcja

Opis przygotowania: Do naczynia dodać jajko, wsypać gram mąki i wlać g mleka. Następnie zmiksować blenderem tak aby nie było grudek z mąki. Smażyć 1-minuty najlepiej z jednej strony.


Dodatki: - jak kto woli najlepiej dla dzieci z dżemem lub z serem. Na patelni dość mocno rozgrzewam łyżkę oleju i wlewam na nią niezbyt dużą ilość ciasta.

Naleśnik powinien być cienki i zwykle dobrze przygotowana masa rozleje się ładnie po całej patelni. Przyznaję się, że naleśniki jakie smażyłam do tej pory nie były idealne, zwykle wychodziły za , ciężkie i niezbyt smaczne. Aż wreszcie spróbowałam nieco innej metody ich przygotowania.


A mianowicie dodałam o połowę mniej mąki niż zazwyczaj i pozwoliłam ciast u naleśnikowe mu odpocząć. Ciasto na naleśniki dla osoby? Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na naleśniki jedna porcja.


Przewrócić na drugą stronę gdy spód naleśnika będzie już ładnie zrumieniony i ścięty.

Naleśniki smażyć na dobrze rozgrzanej patelni z cienkim dnem np. Do naleśników deserowych można dodać łyżkę cukru. Dzięki Tobie wreszcie umiem robić cieniutkie naleśniki :) zawsze z porcji robię i wychodzą genialne i lekkie#129374; akurat donaleśników antytalent odziedziczyłam po babci która gotuje świetnie, ale naleśniki jej nigdy ne wychodzą. Tobie chyba ja przerosłam:) już się pogodzilam z. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Napiecyku.


Całość dokładnie mieszam mikserem i. Na samym początku należy ubić jajka, dodając do nich odrobinę soli. Może za mało rozgrzewam patelnię. Rzeczywiście najlepszy sposób, to patelnię smarować słoninką. Ja zawsze robię na wodzie naleśniki. Całą tajemnicą udanych naleśników są placuszki cieniutkie i elastyczne.


Jak zrobić takie naleśniki? Oto przepis na idealne ciasto naleśnikowe. Zrobilam przed chwila naleśniki z Twojego przepisu i uważam, ze nie sa zle, ale moim zdaniem trzeba dac więcej niż szklanke mleka, ja dolalam dodatkowe pol szklanki.


Bez dodatkowego mleka ciasto jest starsznie geste a naleśniki wychodzą grube. Trzeba pamietac tez , ze dodatek miodu powoduje , ze naleśniki dużo szybciej się smaza.

Wylewamy na patelnię porcję ciasta, smażymy po czym przewracamy i chwilkę smażymy z drugiej strony. Przed kolejnym naleśnikiem nie musimy smarować patelni. Podana porcja spokojnie zaspokoi apetyt osobowej rodziny. Tak przygotowane naleśniki smakują przepysznie z kawałkiem masła, który apetycznie się roztapia!


Z porcji wyszło mi średnich naleśników. Mój sposób na smaczny weekendowy obia sprawdza się także gdy mamy małych gości. Pytanie o to jak zrobić naleśniki i jak zrobić najlepsze ciasto naleśnikowe pojawia się często w mojej korespondencji z czytelnikami. Ponadto zapraszam do odwiedzenia moich innych przepisów na naleśniki. DIETETYCZNIE to świetne danie obiadowe.


Placki zachwycają lekkością i puszystością, a farsz dostarcza wielu składników odżywczych. Porcja (szt) dostarcza 3kcal. Aby uzyskać naleśniki czekoladowe należy dodać do ciasta odrobinę kakao. Moje naleśniki są nieco zdrowsze niż tradycyjne. Użyłam mąki żytniej, mleka kokosowego, a polewę zrobiłam z odżywki białkowej.


Jestem Meg, a dokładniej Megik! Kulinaria to ważny element mojej strony, bo jedzenie jest naprostszym umilaczem dnia #128578; Oprócz tego inne rozmaitości- trochę zdrowia, trochę ajurwedy, trochę ruchu i trochę postów z całkiem innej bajki! Przyznam, że uwielbiam to połączenie, które dobrze pamiętam z dzieciństwa. Dziś, wiele lat później powracam do tego smaku zawsze gdy tylko mam okazję.


Idealne ciasto na naleśniki, proste. Dobry sprawdzony przepis. Przepis na cienkie ciasto naleśnikowe. Pyszne cienkie naleśniki bez miksera, z mikserem. Składniki dla 1-osób łatwe.


Jak smażyć naleśniki, żeby były cienkie chrupiące i nie pękały? Poznajcie mój wielokrotnie wypróbowany przepis i przygotujcie wyśmienite domowe naleśniki z białym serem. To naprawdę bułka z masłem!


Durszlak - naleśniki porcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty