wtorek, 26 marca 2019

Nalesniki z jablkami

Nalesniki z jablkami

Naleśniki z prażonymi jabłkami to wspomnienie dzieciństwa. Z cynamonem i cukrem pudrem, smak szarlotki i. Możemy tu wykorzystać prażone jabłka ze słoika jak też samemu od ręki je przygotować. Dobre będą kwaśne i twarde jabłka jak antonówka.


Składniki na ciasto naleśnikowe dokładnie zmiksować, ciasto nie powinno być zbyt gęste. Dane te nie będą przekazywane żadnym innym podmiotom. Na Państwa prośbę mogą uzyskać Państwo wgląd do danych zapisanych na naszym. Te pachnące jesienią i cynamonem naleśniki z jabłkami mo zna podać na każdy posiłek w ciągu dnia.


Warto przygotować je wieczorem i tylko podgrzać rano na śniadanie. Koniecznie zobacz też moje inne przepisy na dania z jabłkami. Te nalesniki kojarza mi sie z dziecinstwem i moim rodzinnym domem. Moja Mama je czesto robila gdy bylam mlodsza. Przyznam szczerze, ze potem odeszly w zapomnienie az do teraz.


Ostatnio jednak zastanawialam sie co moglabym przyzadzic w ramach akcji Gotujemy po polsku zorganizowanej przez Irene i Andrzeja i przypomnialy mi sie wlasnie te nalesniki. Wypróbuj sprawdzone przez nas przepisy na naleśniki z jabłkami. TUTAJ znajdziesz inne moje przepisy z jabłkami. Wczoraj takie naleśniki z jabłkami zagościły na naszym stole.


Dzieci prosiły, ja nie miałam wyjścia. Usmażyłam całą górę naleśników i przygotowałam do nich nadzienia. Uwielbiam je, bo kiedy jabłko w środku się podpiecze, nie czuję już jego sprężystej struktury, ale intensywnie jabłkowe nadzienie rozpływające się w ustach. Aby naleśniki były bardziej puszyste, wykorzystaj wodę gazowaną. Cienką warstwę ciasta wylewaj na rozgrzaną patelnię i smaż z obu stron na złoty kolor.


Upraż je z syropem, przygotowanym z cukru i wody. Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Sprawdź nasze najlepsze przepisy! Smażymy z obydwu stron na małym płomieniu na złoty kolor, tak jak naleśniki.


Przy tej ilości cukru wychodzą tylko lekko słodkie. Jak ktoś woli słodsze to należy dać do ciasta więcej cukru lub ewentualnie gotowe placuszki posypać cukrem pudrem. Czas na dietetyczne naleśniki z jabłkami, które mają 1kcal w jednej sztuce – a porcja to naleśniki. Z podanych składników otrzymamy porcje czyli naleśniki z jabłkami.


Dietetyczne naleśniki z jabłkami – porcje po 2kcal. Robi się je naprawdę szybko i prosto, a efekt jest niesamowity. Zerknijcie do przepisu na naleśniki, zróbcie ciasto i usmażcie je zgodnie z przepisem a następnie zróbcie nadzienie zgodnie z przepisem poniżej.


Na rozgrzanej patelni smażyć cienkie naleśniki. Dusić, aż jabłka będą miękkie. Jabłka obrać, pokroić w kostkę, wrzucić do garnka. Budyń rozrobić w szklance zimnej wody, wlać do jabłek, zagotować mieszając.


Grube, puszyste, pulchne i delikatne naleśniki. Przepis na naleśniki puszyste. Swoją puszystość zawdzięczają dodatkowi ubitej piany do ciasta. W zależności od preferencji smakowych można usmażyć grubsze lub nieco cieńsze naleśniki.


Zwykle naleśniki przekładam takimi prażonymi jabłkami i dekoruję bitą śmietaną oraz polewą czekoladową. Na patelnię ( ściągniętą z ognia) wlewamy ciasto i rozlewamy po całej powierzchni, na naleśniku układamy plasterki jabłka. Gdy spodnia część naleśnika się zrumieni, przerzucamy go na drugą stronę i dosmażamy.


Nalesniki z jablkami

Cynamonowe naleśniki z jabłkami. Mleko przelewamy do miski. Dokładamy do niego pozostałe składniki ciasta. Z gotowego smażymy naleśniki wylewając porcje ciasta na rozgrzaną patelnię. Gotowe naleśniki przekładamy przygotowaną wcześniej marmoladą z jabłek.


WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podczas weekend odwazylem sie jeszcze raz zprobowac ale zrobilem kilka zmian. Najwazniejsze jest to ze smarzylem te nalesniki jak gdyby placki a nie nalesniki.


Wytlumacze: jak smarze proste nalesniki to ja tylko tluszcz daje na patelnie przed smarzeniem pierwszego nalesnika a potem juz nic by nastepne nalesniki sie nie przyklejaja juz potem. Dostałam od mojej mamy kosze pysznych jabłek z domowego ogrodu, bez dodatku chemii a czasem dodatkiem ” białka”. Pyszne i pachnące jabłkami.


W związku z tym w mojej kuchni królują od jakiegoś czasu różne dania z jabłkami: ciasta, racuchy, prawdziwy kompot z jabłek , suszone jabłka itd. To prawdziwy hit jeśli chodzi o racuchy z jablkami. To również racuchy z jabłkami fit, ponieważ smażymy je bez dodatku cukru.


Mąkę pszenną możesz zamienić na mąkę owsianą oraz ograniczyć ilość tłuszczu na patelni. Moje racuchy z jabłkiem polecam każdemu miłośnikowi polskich jabłek. Znalazłam ten przepis u fryzjera. Czekając na swoją kolej, wciąż przed podjęciem decyzji z grzywką czy bez, przeglądałam różne czasopisma i natknęłam się na to właśnie cudo.


Zrobiłam zdjęcie i oto dzisiaj mogę podzielić się z Wami tą przepyszną recepturą. Jeśli lubicie naleśniki, macie sentyment do karpatki, ale jednak chcecie spróbować czegoś innego, czegoś. Jabłka pokrój w cienki cząstki , podsmaż na maśle z cukrem, cynamonem, Po zdjęciu jabłek na patelnię wlej sok jabłkowy, dodaj imbir, goździk i redukuj do uzyskania sosu. Zawinięte naleśniki z jabłkami podgrzej na patelni w uzyskanym sosie lub polej nim.


Nalesniki z jablkami

Kliknij, aby zobaczyć przepis. Obrać jabłka i zetrzeć na dużych oczkach. Jajka zmieszać z kefirem, woda i solą, dodawać maki aż osiągniemy odpowiednia konsystencję (trochę gęstsze od tradycyjnego ciasta na naleśniki).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty