poniedziałek, 26 listopada 2018

Pyszne chrupiące gofry

Najlepsze gofry - chrupiące, lekkie jak piórko :-). Pyszne z bitą śmietaną i owocami. Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam. Wszystkie składniki wrzucamy do jednej miski: mleko, woda, mąka, cukier biały, cukier waniliowy, proszek do pieczenia, oraz wcześniej wymieszane żółtka jajek z olejem, wszystko razem miksujemy na jednolitą masę.


Kiedy byłam małą dziewczynką, często stałam w długiej kolejce, aby móc zjeść najlepsze w mieście gofry, które swoim kuszącym zapachem zapraszały do zakupu wszystkich przechodniów. Ten deser nigdy mi się nie nudzi i zawsze może. Każdego lata próbujesz dociec, co takiego zawierają przepisy na ciasto na gofry, sprzedawane w budkach turystom - i wciąż nie udaje ci się poznać ich sekretu.


Jeśli marzą ci się złociste, chrupiące gofry, wypróbuj nasze sprawdzone przepisy na ciasto na gofry. Poznaj słodką tajemnicę. Przepisów na gofry jest naprawdę dużo, szukając tego idealnego przetestowałam kilka i znalazłam przepis na bardzo chrupiące, smaczne gofry. Polecane przepisy: puszyste gofry bez jajek Zobacz więcej.


Puszyste, chrupiące gofry w sam raz na letnie desery dla całej rodziny. Jako że gofry podaję najczęściej na słodko, np. Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry.


Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka. Dla mnie do smak dzieciństwa i wakacji. Chętnie wracam do tego smaku kiedy tylko mam okazję. Po wielu próbach i błędach powstał przepis na pyszne, lekkie, chrupiące gofry. Gofry lubią chyba wszyscy.


Pyszne chrupiące gofry

Chrupiące gofry możemy jeść nie tylko na wakacjach. Ucieszą małych i dużych. Tajemnica dobrych gofrów tkwi nie w przepisie, ale także w odpowiedniej maszynie. Jedyny sekret jaki trzeba znać robiąc gofry to ten, żeby kłaść je do ostudzenia na kratce.


Inaczej para z gofrów się skrapla i nasze gofry będą rozciapane, zamiast chrupiące. Są lekkie, pyszne i chrupiące. Doskonale smakują z dodatkiem dżemu, świeżych owoców lub bitej śmietany. Jeśli jesteście szczęsliwymi posiadaczami gofrownicy o dużej mocy – dla Was zadanie jest jeszcze prostsze, w takiej pyszne gofry robią się właściwie same. Ale nie załamujcie rąk, wszyscy Ci, którzy tak jak ja macie tanioszkę z marketu!


Pyszne chrupiące gofry

Są chrupiące i idealnie smakują z dżemem i bitą śmietaną, aczkolwiek osobom na diecie bardziej polecam serwować je z jogurtem naturalnym i owocami. Mój przepis na chrupiące gofry jest prosty, ale trzeba przestrzegać kilku ważnych zasad. Jedna z nich jest taka, że nie wolno zaglądać do gofrów w trakcie pieczenia. Jest to kluczowe przy przepisie na ciasto na gofry chrupiące.


Inaczej gofry zaczynają się pocić a temperatura w grzałkach spadać. Nie wiem jak ten przepis może NIE WYJŚĆ, jest bardzo prosty. To jest pierwszy przepis, z którego gofry wyszły mi, chrupiące na wierzchu i pysznie pulchne w środku, tylko trzeba nastawić gofrownicę na maksymalną temperaturę. Często używam do upieczenia gofrów gofrownicy, ale zdarza mi się je upiec w foremce w piekarniku (są bardzo dobre i wychodzą jak gofry z budki).


PRZEPIS NA GOFRY LEKKIE I CHRUPIĄCE. Dzisiaj mam dla Was Kochani najprostszy i najlepszy przepis na pyszne gofry. Zaledwie kilka podstawowych składników, wystarczy aby w domowych warunkach przygotować świetne gofry, chrupiące z zewnątrz i miękkie w środku. Przygotowanie dania gofry - lekkie i chrupiące - domowe, najlepszy przepis.


Białka oddziel od żółtek. Dodaj mleko, olej, żółtka, proszek do pieczenia i szczyptę soli. Zmiksuj na jednolite ciasto. Delikatnie wymieszaj z ciastem.


GOFRY IDEALNE - chrupiące i puszyste, przepis z kategorii Przepisy podstawowe. Sam przepis nie wiele znaczy w porównaniu do mocnej gofrownicy. Wystarczyło na porcji.


Dla mojej rodzinki nie za słodkie, ale akurat lubimy wszystko co słodkie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty