piątek, 9 listopada 2018

Sernik na zimno twarog

Tym razem wybrałyśmy z mamą sernik na zimno z twarogie Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga z cukrem pudrem. Za przepiękną owocową dekorację odpowiada mama, a z owoców zostały wykorzystane truskawki i jeżyny. Na urodziny zamiast tortu zawsze wolałam sezonowe ciasto.


To jedno z ulubionych ciast w mojej rodzinie.

Robię różne serniki na zimno: z serków homogenizowanych, ze śmietany kremówki, ze zwykłego twarogu, z mieszanki śmietany i serków. Kilka lat temu wymyśliłam brzoskwiniową pasję, która okazała się domowym przebojem i którą również polecam. Prosty sernik na zimno z twarogu z wiaderka - to lekka i delikatnie propozycja tortu bez pieczenia. Masa serowa przypomina lekki puch ozdobiony słodkimi owocami.


Całość wieńczy zimna galaretka. Spód zaś tworzą biszkopty, więc nie musisz go piec. To lekkie i nie zamulające ciasto.

Przepisy, jak zrobić - Smaker. Pieczemy go nie tylko na święta, ale także tak zupełnie na co dzień. Równie popularny jest sernik na zimno z sezonowymi owocami, serwowany latem.


Ale czy wiesz, jaki ser do sernika jest najlepszy? Bardzo delikatny, śnieżnobiały, z lekką nutką cytryny sernik na zimno z galaretką z owoców leśnych i borówkami na bardzo cienkim ciasteczkowym spodzie. Masę serową przygotowałam z gotowego. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik na zimno z twarogu. Tak, wszystko to kwestia odpowiedniej modyfikacji przepisu - odjęcia składników płynnych z przepisu na sernik pieczony lub zwiększenia ilości żelatyny w przepisach na sernik na zimno.


Kolejny sernik na zimno z twarogu, tym razem truskawkowy. Dużo czasu minęło zanim polubiłam się z tym typem serników. Sposób przygotowania: Truskawkowy sernik na zimno ETAP 1: Zamiast herbatników można użyć biszkopty.


Wyszukaj też inne przepisy za pomocą wyszukiwarki przepisów. Pozostałe jagody ucieramy na mus, wlewamy do garnka, dodajemy wodę, zagotowujemy, następnie wyłączamy palnik, wsypujemy galaretkę, energicznie mieszamy. Potem wylewamy ją na sernik i wkładamy ponownie do lodówki do stężenia.


Przed podaniem dekorujemy dowolnie.

Najlepszy twaróg na sernik na zimno. Jeśli chcesz zrobić sernik na zimno, ważne jest, by w zmielonym twarogu nie było wyczuwalnych grudek. Jeśli sernik będzie przyrządzany z dodatkiem żelatyny, można użyć nieco bardziej mokrego twarogu, a nawet gęstego serka homogenizowanego lub śmietankowego (do smarowania, np. Philadelphia).


Jest taki gładki, śmietankowo-serowy. Na smak ma wpływ ser mascarpone, który wymieszałam z twarogiem. Jeśli chodzi o twaróg, to wykorzystałam taki kubełkowy, jak na zwykły sernik, po prostu zrobiłam sernik na zimno, bo skończyły mi się jajka.


Nie jest z tych najlżejszych deserów serowych, ale może właśnie w tym tkwi sekret jego niesamowitego smaku. W ubiegłym roku robiłam sernik na zimno z Pani przepisu z użyciem nie serków homogenizowanych tylko zwykłego twarogu trzykrotnie mielonego. Chciałam teraz zrobić ale nie mogę go nigdzie znaleźć.


Szukałam w zakładce serniki na zimno ale nie znalazłam. Czy mogłaby Pani mi pomóc? Sernik był z truskawkami.


Upał nie odpuszcza, zimne jedzenie wydaje się więc naturalnym wyborem na ten czas. Chłodniki, sałatki, owoce, lemoniady, lody - wszystko to uwielbiamy. Ale jest też król deserów w wersji letniej - sernik na zimno. Wypróbujcie najfajniejsze przepisy. Moja ulubiona wersja to wersja z truskawkami, ale po sezonie na truskawki możecie użyć też inne owoce: jagody, borówki, banany czy nawet brzoskwinie z puszki.


Można go przygotowywać zatem przez cały rok. Przeczytaj artykuły w Targ Smaku. Jaki twaróg do sernika na zimno?


Z tego powodu, w trakcie wyboru twarogu, warto zwrócić uwagę na jego konsystencję. Twaróg powinien być przynajmniej 3-krotnie zmielony, aby nie powstały grudki. Możemy ułatwić sobie to zadanie i kupić ser w wiaderku dobrej jakości. Na początku trochę miałam obawy co do surowych jajek w serniku na zimno, ale całość okazała się rewelacyjna. Od tej chwili to będzie mój jeden z ulubionych serników bez pieczenia.


Lekki smak twarogu i cytryny, orzeźwiające borówki z galaretką i cienki spód.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty