czwartek, 1 listopada 2018

Najprostszy chleb na świecie

NAJPROSTSZY CHLEB NA ŚWIECIE Tak oto nazwany został chleb polecony przez moją przyjaciółkę od chlebków - Danusię. Przepis dokładnie pochodzi ze stronki kuchnia. Mam dla Was fenomenalny przepis na chleb.


Prawdopodobnie najszybszy i najłatwiejszy, jaki kiedykolwiek mogłabym sobie wyobrazić. Chleb, którego nie trzeba gadzinami wyrabiać, a który świetnie smakuje, ma obłędnie chrupiącą skórkę, nie zawiera konserwantów, nie czerstwieje i spokojnie do dni poleży w stanie idealnym do spożycia.

Lubię chleby nietypowe, których nie można kupić w sklepie - np. Wczoraj jednak chleb upiec musiałam… Zapomniałam go kupić, a do sklepu nie chciało mi się jechać:) Po przeszukaniu książek i internetu trafiłam na. Często piekę chleb tak po prostu, bo mam chęć.


Nie będę kłamać, że to mój pierwszy chleb i od razu efekt powalił mnie na kolana. Tak naprawdę między mną a chlebem nie było żadnej chemii, nie mogliśmy się kompletnie dogadać. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na chleb najprostszy na świecie.


Dodane przez Molew: Tylko o kuchni.

Dla mnie ta skorupa to pyszna, chrupiąca skórka. Wracając jednak do pytania: gdy upieczony chleb ostygnie, wystarczy włożyć go do foliowego woreczka i do chlebaka - na drugi dzień skórka będzie miękka. Drożdże wlać do miski z mąką i wymieszć całość. Natłuścić olejem formę (przepis na formy - keksówki), wlać masę (do połowy formy), przykryć ściereczką i odstawić na godzinę.


Pora na kolejne :)) To moje pierwsze w zyciu proby samodzielnego pieczenia chleba, poza tym ze w dziecinstwie przez lata przygladalam sie jak robi to babcia, a robila wszystko na oko, wyrabiajac ciasto w wielkim garze, a pozniej piekac chleb w piecu chlebowym, na zwyklych blachach do ciast. I ten jej chleb byl najlepszy w swiecie. Jak pewnie większość z mam mam wiele na głowie i lubię przygotowywać zwłaszcza te posiłki, które mogę zrobić szybko, dobrze smakują i dodatkowo mogę zaangażować w pracę w kuchni moje dzieci. Ja ją uwielbiam, jest to najprostszy i najszybszy sposób na coś słodkiego na ząb. Oczywiście kto chce może zrezygnować ze śmietany ja tam jednak wolę na bogato nawet jeśli jest to niezbyt zdrowa opcja.


Zaniedbałam ostatnio cykl kulinarny na blogu – Banalnie Proste Gotowanie. Najprostszy na świecie przepis na muffinki – szybki i łatwy. Jeśli jesteście ze mną od niedawna, spokojnie – niewiele Was ominęło. Po przepsach na gotowanie wody na herbatę ;), przyszedł w końcu czas na coś dla zaawansowanych… trzylatków.


Jogurty, nabiał rządzą się swoimi prawami. Kinga najlepszy przepis na świecie !

Jak przystało na chleb drożdżowy dość szybko traci świeżość - najsmaczniejszy jest w dniu upieczenia i kolejnego dnia, później nadal jest dobry, ale już nie powala aż tak :D. Dla naszej dwójki nie jest jednak problemem wszamanie go w dwa dni - kawałek zostawiłam w zasadzie tylko testowo ;). Obserwuj autora Dodaj do ulubionych 0. Zaznacz poprawną odpowiedź, aby przejść do następnego pytania.


Zauważyłeś literówkę, błąd ortograficzny lub stylistyczny? Takiego sernika z wiaderka jeszcze nie robiłaś! Sernik jest pyszny, soczysty. Miłośnikom serników polecam zerknąć na inne moje przepisy na serniki. Katalog Smaków, proponujemy przepis na najprostszy chleb na świecie , autorstwa matigos.


Wyszukaj też inne przepisy za pomocą wyszukiwarki przepisów. Dzisiaj przepis na najprostszy chleb na świecie #128578; Wszystko co mamy zrobić to mąkę wymieszać z wodą i odrobiną drożdży. Mąkę,płatki,pestki słonecznika i dyni,siemie lniane wymieszać w misce. Po tym czasie dodać mąkę i ziarna.


Wstawić do zimnego piekarnika,nastawić na 2stopni. Ciasta - Chleb bez wyrabiania – najprostszy na świecie przepis! Chleb najłatwiejszy na świecie Do domowego pieczywa nie trzeba nikogo przekonywać i wszyscy zgodnie twierdzą, że nie ma to jak chrupiąca kromka jeszcze ciepłego chlebka. W moim domu czasami gości na kolację taki chlebek i zawsze są to proste przepisy choć ten jest najprostszy na świecie bo wystarczy tylko wszystko wymieszać. To nie tylko najprostszy sernik na świecie (nie ma opcji, żeby ci nie wyszedł!), ale również… Najsmaczniejszy!


Jeśli zrobisz go raz – prawdopodobnie już nigdy nie porwiesz się na żaden inny przepis. Tutaj i spód jest palce lizać (o co w sernikach najtrudniej) i sama masa. Prosty domowy chleb dla poczatkujacych:) 1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty