środa, 21 listopada 2018

Lasagne ze szpinakiem

Lasagne jest wlasnie w piekarniku. Mam nadzieje ze bedzie smakowalo poniewaz po siekaniu wszystkich skladnikow odechcialo mi sie juz jesc. Mozna chyba uproscic ten przepis kupujac juz pokrojone pomidory w puszce lub mrozony szpinak. Zastanawia mnie czemu tak dlugo trzeba ja piec skoro platy lasagne sa juz podgotowane? Zobacz przepis na lazanię ze szpinakiem - spróbuj i pokochaj ten smak!


Przed wami przepis na najlepszy fit obiad na świecie – lazania ze szpinakiem!

LAZANIA ZE SZPINAKIEM – FIT OBIAD. Wszyscy całe życie straszyli mnie, że jest niedobry, aż postanowiłam spróbować go sama… i od kiedy to zrobiłam, szpinak gości w moim życiu i mojej kuchni bardzo często. A można ją przygotować z różnymi dodatkami tak, że będzie to jednocześnie danie bogate w smaku.


Podpowiadamy proste przepisy na lasagne ze szpinakiem. Przyprawić bazylią, oregano, solą, pieprzem. Krótko obgotować płaty lazanie( do wody radzę dodać trochę oliwy, wtedy płaty makaronowe się nie posklejają).


Sprawdź nasz przepis na aromatyczną lasagne i przekonaj się, jak łatwo da się ją przyrządzić. Odkryj swój własny pomysł na jej podanie.

Jest czasochłonna, więc jeśli ją robię, to od razu z podwójnej porcji. Najczęściej dodaję do niej boczek lub pierś z kurczaka, ale można zrezygnować z mięsnej wkładki i zrobić lasagne tylko ze szpinakiem. Lazania ze szpinakiem to pomysł jak w smaczny sposób włączyć do jadłospisu niedoceniane zielone liście.


Możemy dodać również szynkę - lazania ze szpinakiem w takiej wersji będzie bardzo sycąca! Przepis na lasagne ze szpinakiem to propozycja lekkiego oderwania się od tradycyjnej włoskiej kuchni i przygotowanie lasagne w nieco inny sposób niż dotychczas. Szpinakowe lasagne bolognese z WINIARY POMYSŁ NA…lasagne po bolońsku z parmezanem, obowiązkowo podawane na ciepło, podbije Twoje podniebienie.


Tradycyjne lasagne z mielonym mięsem, marchewką i selerem naciowym podane na sposób boloński wegetarianie mogą zastąpić pysznymi lasagne ze szpinakiem. Do ich przygotowania można wykorzystać szpinak mrożony, ale najlepiej smakują z farszem z podsmażanego na maśle, świeżego szpinaku, z dodatkiem tartej gałki muszkatołowej, białego pieprzu i szczypty suszonej bazylii oraz. Poziom trudności średni.


Czas przygotowania 45min. Większość naszych przepisów jest łatwa do wykonania. Te wymagające więcej czasu i zdolności oznaczone są jako średnie lub zaawansowane. Przyznaję, też przez to przeszłam i na długie lata szpinakowi mówiłam zdecydowane „nie”! Szczęśliwie moje relacje z tą wdzięczną rośliną już od lat są więcej niż dobre.


Lubię szpinak, lubię bardzo. Dodam więcej, lubią go moje dziewczyny, a lasagne ze szpinakiem to jedno z naszych ulubionych dań. Tym razem klasyczny sos boloński zastąpiłam szpinakiem.

Dlatego szpinakowe nadzienie wzbogaciłam serem owczym, sporą ilością czosnku i gałki muszkatołowej. Danie składa się z warstw makaronu przekładanych nadzieniem szpinakowym. Przy tym smakuje nieziemsko i przyznam szczerze, że jestem od niej uzależniona. Ta lasagne to odchudzona wersja lasagne z warzywami, na którą przepis udostępniłam w artykule “Jak zrobić lasagne warzywną bez mięsa?


To że jest odchudzona wcale nie znaczy gorsza. Smakuje wyśmienicie i jest ciekawą alternatywą dla klasycznej lasagne. To również dobry sposób, by przemycić trochę zdrowej zieleniny, szczególnie w diecie dzieci. Na deszczowy poniedziałek lasagne ze szpinakiem i kurczakiem.


Przepis na wegetariańskie lasagne ze szpinakiem to pyszna propozycja na obiad. Szpinak dostarcza wielu witamin i żelaza, z powodzeniem zastąpi mięso w tym posiłku. Poniższy przepis prezentuje lasagne ze szpinakiem i sosem beszamelowym. Dobrze doprawiony, lekko pikantny szpinak idealnie współgra z delikatnym, kremowym sosem beszamelowym, a serek pleśniowy zwieńcza dzieło tworząc charakterystyczny, wyjątkowy smak dania.


Zdecydowanie łatwiej zrobić zdjęcie zupie czy risotto. Marriocie Szpinak był mielony ale zwarty nie rozmemłany baardzo było smaczne. Na szpinaku znowu płaty lasagne, na lasagne sos beszamelowy, na sos lasagne - powtarzam tą czynność, aż wszystkie składniki się wyczerpią.


Na samej górze znajduje się gruba warstwa sosu beszamelowego. Przygotujesz ją z zaledwie kilku składników. Z całą pewnością, danie zachwyci domowników w każdym wieku.


Zobacz, jak wykonać to popisowe danie, by z każdym kęsem rozpływało Ci się w ustach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty