czwartek, 19 stycznia 2017

Prosty przepis na chleb z ziarnami

Każdy ma swój ulubiony przepis na coś. Ja mam swój ulubiony przepis na prosty chleb z ziarnami. Smakuje wszystkim, długo zachowuje świeżość i jest naprawdę pyszny. Nie jest to chleb bezglutenowy, ale robię go często, bo jest naprawdę szybki w wykonaniu i smakuje moim znajomym, którzy na diecie bezglutenowej nie są.


Chleb jest podstawą wielu przekąsek na imprezę. Kilka moich prób robienia zakwasu na chleb czy też samego pieczenia niestety zaliczam do mało udanych.

Tym razem jest jednak inaczej. To przepis na banalnie prosty chleb z ziarnami, z którym poradzi sobie każdy. Wczoraj na prośbę wnuka upiekłam ten chlebek sama już nie wiem po raz który. Pozdrawiam autorkę i dziękuję za przepis.


Chleb w trakcie pieczenia mocno rośnie, jeżeli pieczesz na środkowej półce, pod koniec pieczenia, skórka może się za bardzo przypiekać. W takim przypadku, przykryj chleb z góry folią aluminiową. Przepis lekko zmodyfikowany ze strony Zajadam. Smaczny chlebek, a w dodatku bardzo prosty i szybki w przygotowaniu.


Powinna się łatwo rozsmarować na chlebie.

Jej dodatek daje mu super smak i konsystencję. Ok 1gramów (może być mniej) otręby pszenne, płatki owsiane, siemię lniane, słonecznik… można dodawać w rożnych proporcjach. Wyjątkowy chlebek z ziarnami.


Skórkę ma lekko chrupką, a wnętrze mięciutkie, delikatnie wilgotne i aromatyczne. Jeśli lubicie wilgotne chleby z ziarnami, to tego trzeba spróbować. Ja uwielbiam go z masłem i moją konfiturą morelową! Od kiedy zaczęłam wraz z mężem zdrowo się odżywiać jest to podstawa naszych śniadań.


Jest prosty w przygotowaniu. Dodane przez: Słodko Słodka. Pierwsze podejście było na tyle udane, że w ciągu tygodnia - z różnymi modyfikacjami - upiekłem ten chleb już trzy razy. Prosty chleb, ktory zawsze wychodzi. Przy okazji zmodyfikowałem nieco oryginalny przepis, tak żeby był jeszcze prostszy w wykonaniu.


Co może być smaczniejszego od domowego chleba z masłem ,a jeśli ten chlebek ma zdrowe dodatki -tym lepiej ! Chleb z ziarnami jest prostym przepisem, który pokochacie. Recepturę na niego zdobyłam kilka dni temu i robiłam ten chlebek już dwa razy. Spróbowałam go podczas świąt u cioci, kiedy był prosto wyjęty z piekarnika, z masłem… Niebo w gębie!


Chlebek dzięki zawartości zróżnicowanych rodzajów zbóż, jest bardzo syty i pożywny. Dwa miesiące temu wyszukałam ten przepis.

Od tej pory jeszcze nie kupiłam chleba tylko piekę własny. Pyszny chlebek, który zachwyca smakiem. Bardzo prosty w przygotowaniu i zawsze się udaje.


Dzięki przepisowi na chleb razowy z ziarnami już nigdy więcej nie dacie się nabrać na chleb barwiony karmelem czy tez z dodatkiem spulchniaczy. Dodatkowo chleb razowy z ziarnami jest bardzo prosty w. Witam wszystkich serdecznie. Możecie przygotować go wyłącznie z bezglutenowych ziaren. Możecie dodać nasiona chia, nasiona konopii, babki płesznik, kiełki albo ulubione bakalie. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Made By Mom And Son.


Mam pytanko który z pani przepisów na chleby na zakwasie jest podobny w składzie do tego chlebka na drożdżach. Rodzince bardzo smakował i szukam odpowiednika dla tego chlebka. Upiekłam chleb prosty razowy ze strony przepis na chleb wyszedł rewelacyjnie.


Czy już teraz mogę pięć wszystkie chleby na zakwasie czy zacząć od białych. Chcesz upiec domowy chleb na zakwasie? Szukasz informacji, jak zrobić chleb na drożdżach?


Znajdziesz tu przepis na chleb, którego szukasz. Wystarczy Ci zwykły piekarnik. Nie musisz mieć wielkiego doświadczenia. Sprawdź i zobacz, że to naprawdę proste.


Przekonasz się, że własny chleb, to coś zupełnie wyjątkowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty