wtorek, 31 stycznia 2017

Prosty przepis na pierniczki

Dzisiaj piekłam te pierniczki a wczoraj pierniczki nr. Szybkie pierniczki zrobiłam w dwóch wariantach, pierwszy zgodnie z przepisem drugi nadziewane dżemem morelowym i te dzieci bardziej polubiły. Bardzo prosty przepis na pierniczki świąteczne.


Idealny do wspólnej roboty z dziećmi. Prosty przepis na muffinki - te babeczki wprost rozpływają się w ustach !

Dodałam truskawki, ale polecam inne sezonowe owoce: maliny, porzeczki, jagody. Zagniatamy i wyrabiamy ciasto. Rozwałkowujemy je i wycinamy pierniczki.


Układamy na wysmarowanej blaszce i pieczemy w 1st. Korzenne, kruche pierniki będą nie tylko pyszną przekąską do herbaty, ale też uroczą ozdobą stołu. Oto przepis na pierniczki świąteczne Anny Starmach.


Dzisiaj zapraszam po przepis na najlepsze pierniczki świąteczne!

Na każdą okazję - Wigilię Szkolną czy do pracy, dla dzieci i znajomych. Sprawdzone przepisy na pierniczki w kategorii: łatwe. Znajdź przepis na pierniczki w Ugotuj.


Dekorowanie pierniczków - przepis na lukier do pie. Czekoladowe Cake Pops - urocze babeczki na patyku. Najlepsze świąteczne pierniczki :) Pyszne, proste.


Przepis na świąteczne pierniczki Kingi Paruzel, a. Zajrzyj tutaj i poznaj prosty przepis, który Cię urzeknie! Boże Narodzenie kojarzą się z czasochłonną pracą. Mój przepis na domowe pierniczki jest szybki i prosty-mam lat i sama już je pieke.


Wszystkie składniki razem zagnieść do uzyskania jednolitego ciasta. Wykrawać dowolnymi foremkami. Pierniczki dziecinnie łatwe. Na zdjęciach efekt kilkunastominutowej pracy. Mąkę wsypujemy do miski.


Miód rozpuszczamy w rondelku, pod koniec dodajemy masło.

Polecam tworzyć własne kompozycje przypraw do pierniczków. W moim przepisie na pierniczki świąteczne znajdziecie nie tylko cynamon i kakao, ale i kolendrę oraz czarny pieprz. To się nie ma prawa nie udać. Cześć, dzisiaj podzielę się z Wami moim sprawdzonym przepisem na spaghetti bolognese, które może być dla Was pomysłem na szybki obiad lub. Bożego Narodzenia to czas radości, rodzinnych.


Przesiać mąkę i wymieszać ją z proszkiem do pieczenia. Dodać masło lub margarynę i rozpuścić. Cały czas gotować na małym ogniu. Gdy się rozpuści dodać mió kakao, przyprawę do piernika. Piekłam już pierniczki z marmoladą (pyszne!) , a teraz postanowiłam , że wypróbuję jakiś szybki przepis na cienkie pierniczki ozdobne.


To , czego szukałam , znalazłam na forum CinCin. Dla tych, którzy nie zdążyli z upieczeniem pierniczków, zamieszczam przepis na ciasteczka, które nie muszą czekać 2-tygodnie do zmięknięcia. Zapraszam na świąteczne pierniczki pachnące pomarańczą. Można je jeść już po ostygnięciu. Dziś podam Wam bardzo prosty przepis na pierniczki świąteczne.


W sumie jest to dobry czas by już je upiec, bo są to ciastka, które swoje odleżeć powinny. Szybkie i smaczne pierniczki to mój grudniowy HIT, a właściwie nie mój tylko mojej koleżanki - bo o czymś Wam nie jeszcze mówiłam. Mam taką jedną znajomą, która robi wyśmienite wypieki i zawsze gdy u niej jestem to częstuje mnie czymś pysznym, ona też de facto odpowiada za nasze torty przy. Ciasto jest miodowe, pachnie cudownie korzennymi przyprawami. To mieszanka dwóch przepisów, które uwielbiacie: na pierniczki ideale i na ciasteczka dziecinnie proste.


Masło utrzeć z cukrem na puszystą masę. Następnie dodać pozostałe składniki i zagnieść ciasto. Ciasto zawinąć w folię i wstawić na godzinę do lodówki. Ciasto rozwałkować i foremką wycinać pierniczki. Ciasteczka ułożyć na blasze wyłożonej papierem do pieczenia.


Piec około minut w temperaturze 1stopni. Powinny poleżeć jakiś czas w zamkniętym szczelnie naczyniu, wtedy odpowiednio zmiękną. Zapakuj je w przezroczystą folię, przewiąż wstążką i podaruj komuś jako smaczną niespodziankę.


Sprawdź w przepisie, jak przygotować te świąteczne wypieki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty