poniedziałek, 14 listopada 2016

Szybki chleb pszenny

Najprostszy przepis na chleb pszenny na drożdżach suchych. To super szybki przepis na chleb, który zawsze się udaje. Chlebek jest prosty do zrobienia i smakuje jak wiejski chleb z pieca.


Jeśli wahacie się czy taki chlebuś zrobić, powinno Was przekonać, że rośnie tylko minut! Jest bardzo smaczny i wyjątkowo prosty.

Przepis na prosty chleb pszenny. Pokazujemy, że pieczenie domowego pieczywa nie jest trudne. Szybki chleb pszenno-żytni. Dzisiaj mamy dla Was coś zupełnie nowego. Tak, wiemy, wiemy, zwykły prosty pszenny chleb jakby nowością na naszym blogu nie jest.


Ale ten chleb ma taką skórkę, jakiej jeszcze nie robiliśmy. Podpatrzony u teściowej, więc siłą rzeczy – musi być dobry :) Całe wykonanie jest naprawdę łatwe i nie wymaga od nas posiadania żadnych zaawansowanych sprzętów kuchennych. Bardzo dobry przepis, chleb przepyszny.

Ja jednak make pszenna mieszam z maka do pieczenia chleba, mozna kupic takie w sklepach, w stosunku: 4g maki pszennej i 1g maki chlebowej. Mam dzisiaj dla was przepis na pyszny i szybki chleb na drożdżach. Mimo to nie zapominam o chlebie, bo nic innego nie przynosi mi takiej satysfakcji, jak upieczenie własnego bochenka. Sprawdź nasze przepisy i smakowite historie. Dzisiejszy wypiek jest z tych szybkich i łatwych, bez zakwasu, czyli idealny dla początkujących piekarzy.


Jeśli jesteś na początku swej drogi piekarniczej , chleb pszenny drożdżowy na pewno się uda. Nie jestem może zbyt dużą miłośniczką chlebów na drożdżach, ale czasem z jakiś względów a to nie mam wystarczającej ilości zakwasu, a to zapomnę zakwas wyjąć z lodówki, a taki porządny domowy chlebek by się zjadło. Chleb pszenny szybki to przepis, który powinien spodobać się wszystkim miłośnikom domowego pieczywa. Wyjątkowego smaku dodaje zakwas żytni. Dodane przez oliwia_winna w: Tylko o kuchni.


Coraz bardziej doceniam czas…szczególnie ten u schyłku roku, kiedy dni wydają się krótkie, jak pstryknięcie palcem. Prosty i szybki chleb pszenny. Za chwilę będziemy przystrajać swe domy, zawisną bombki na choince, a wraz z nią przyjdzie nieoczekiwany Gość…dla dzieci rzecz jasna najważniejszy. Niemal rok temu na profilu Fb ChilliBite pokazywałam krok po kroku jak piekłam swój bodajże pierwszy pszenny chleb drożdżowy.


Było mnóstwo zabawy i wszystkim udał się pierwszy chleb, ale ponieważ ciężko go odszukać w zasobach Fb, a sporo osób o niego pytało mailem, przypominam ten bardzo prosty przepis. Wystarczy aktywny zakwas pszenny połączyć z mąką, solą i wodą. Zawsze zachwyca mnie fakt, że z tak prostych składników powstaje coś tak genialnego.

Super szybki chleb bez drożdży Postanowiłem zrobić dość nietypowy chleb. Bez drożdży, za to z proszkiem do pieczenia i sodą oczyszczoną. Znalazłem gdzieś przepis więc postanowiłem podzielić się nim z wami. Co prawda nie byłem do tego pomysłu tak od razu przekonany. Szukałam ostatnio przepis na prosty domowy chleb pszenny – do tego szybki, taki co robi się prawie sam.


To jest chleb doskonały – nie wymaga żadnych specjalnych umiejętności, zakwasu, talentu, ani nawet idealnych proporcji składników. Wychodzi na mniej więcej, na słowo honoru oraz na oko. Do tego ma genialnie chrupiącą skórkę.


I nie pytajcie jak długo można go przechowywać, bo nigdy nie dotrwał nawet do wieczora. Oraz nie pytajcie ile to jest „filiżanka”. Chleb pszenny na mleku i drożdżach - DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Chleb na drożdżach przyda się akurat w sezonie grillowym.


Oczywiście jeśli wśród Was są tacy, co już mają przygotowane pieczywo na zakwasie do wiosennego grillowania, to wspaniale, ale jeśli należycie do tych, co dopiero się obudzili, że fajnie byłoby mieć parę kromek świeżego chleba, to ten przepis w stu procentach zaspokoi Wasze potrzeby. Wiejski chleb pszenny na zakwasie. Dziś mam dla Was przepis na wiejski chleb pszenny na zakwasie pszennym – prosty i bardzo smaczny. Wcześniej podawałam przepis na chleb pszenny na drożdżach – tutaj nie ma ani grama drożdży, za to chleb musi dłużej wyrastać.


Nie jest to chleb bezglutenowy, ale robię go często, bo jest naprawdę szybki w wykonaniu i smakuje moim znajomym, którzy na diecie bezglutenowej nie są. Zwykle robię chleb pszenny, ale czasem miksuję mąki i tak wychodzi np. Chleb nie jest na zakwasie, jest na drożdzach, ale za to zawiera dużą dawkę otrąb, przez co.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty