wtorek, 8 listopada 2016

Prosty przepis na pyszne ciasto

Najlepszy przepis na ciasto marchewkowe! Jest bardzo prosty i zawsze wychodzi, a ciasto jest tak przepyszne, że znika w bardzo szybkim tempie. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na proste pyszne ciasto.


Ostatnio jadłam pyszne takie w którym było czuć marchewkę i to było to ! Naleśniki cieniutkie jak opłatki, w smaku wyborne. Proste ciasto marchewkowe.

Poradzi sobie nawet dziecko. Obowiązkowo posiekane orzechy i cynamon. Na cieście - klasycznie już - musiała się znaleźć polewa z kremowego serka philadelphia, ale tym razem dodałam do niej miodu - dla lepszego smaku. Podstawowy przepis na ciasto marchewkowe, które Cię zachwyci :-). Po wielu próbach znalazłam w końcu najlepszy przepis na ciasto marchewkowe.


Jego wierzch udekorowałam masą z serka mascarpone oraz pokrojonymi orzechami włoskimi. Jeżeli szukasz innej alternatywnej wersji to możesz spróbować również przepis na ciasto marchewkowo-dyniowe. Lody oreo są fantastyczne,przepis podstawowy świetny.

Ja jednak lubię w kuchni improwizować więc do połowy masy dodałam płatki czekolady,do drugiej dodałam kakao. Następny raz dodam rodzynki i orzechy,będą lody bakaliowe. Idealnie puszyste i wilgotne ciasto marchewkowe. Wszystkie przepisy z Pani bloga. To mój najlepszy przepis na ciasto marchewkowe z mascarpone, które sprawdza się nawet jako tort urodzinowy.


Przepis na proste ciasto z jabłkami. Ucierane ciasto z jabłkami. Ciasto długo zachowuje świeżość. Mocno soczyste od owoców.


Właściwie powiedziałabym, że są to jabłka w cieście, a nie ciasto z jabłkami, ponieważ surowe ciasto to plasterki jabłek posklejane ciastem. Genialnie prosty i szybki przepis. Pizzę bardzo lubię i dlatego polecam wszystkim fanom pizzy ten przepis. Jest po prostu świetny :-) Pizza palce lizać. Zobaczcie najprostsze przepisy na ciasto z rabarbarem.


Duża ilość owoców zapiekana między dwiema warstwami kruszonki. CIASTO Z RABARBAREM - PRZEPIS 1. Dodane przez jowita w: Tylko o kuchni. Mysz2(chyba) na orzechowiec, po prostu rewelacja.

Zajrzyj też do Amidalii, bo ona ma sprawdzone przepisy, kilka piekłam i były świetne, np. Również jest dobry przepis na ciasto czekoladowe z colą. Ja moje ciasto marchewkowe przygotowuję z dodatkiem rodzynek i wiórków kokosowych, jednak równie dobrze smakuje ciasto marchewkowe z orzechami. Zrobiłam podwójną porcję, w dwóch keksówkach.


Banany faktycznie najlepiej, gdy są mocno dojrzałe. Dziękuję za kolejny pyszny, prosty przepis. Zgodnie ze staropolskim obyczajem karnawał to czas smażenia faworków. Faworki smaży się także w Tłusty Czwartek.


Przygotowuje się je z ciasta śmietanowego, zbijanego, a smaży jak pączki na głębokim tłuszczu. Podpieczone ciasto wyjmij z piekarnika, wyłóż gęsto malinami a wierzch posyp grudkami kruszonki. Piecz przez min w 1st (aż kruszonka się zarumieni).


Sprawdź, jak zrobić tartę z truskawkami. Tarta z truskawkami - prosty przepis na pyszne ciasto. Po upieczeniu zostawić ciasto w wyłączonym piekarniku na minut.


Pyszny bananowiec z bakaliami. Przed Wami prosty przepis na ciasto z borówkami amerykańskimi. Jest to szybkie do przygotowania ciasto ucierane, które jest niesamowicie proste, a do tego jakie smaczne…Ciężko poprzestać na jednym kawałku.


Kiedy za oknem szaruga i deszcz, ciasto z czekoladą stanowi idealny deser do kawy czy herbaty. Zainspiruj się i przyrządź pyszne ciasto marchewkowe, świetnie nadające się na każdą okazję. Aby wyszło puszyste i miękkie, najpierw zmiksuj jajka z cukrem pudrem lub waniliowym. Ewentualnie cukier zastąp łyżką miodu. Jest to przepis, który miałam kiedyś na blogu, ale go usunęłam.


MW były na platformie Bloxa. Często (do tej pory!) pytacie o ten przepis w mailach (wtedy ciasto było w wersji z rabarbarem).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty