czwartek, 10 listopada 2016

Przepis na gofry z jednego jajka

Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na gofry z jednego jajka. Przejdź na stronę główną Interii. Ten placek jest bardzo smaczny,a zarazem prosty do zrobienia.


Desery Pączki i chruściki z jednego ciasta. Ciekawy, a jednocześnie pyszny sposób na wykorzystanie ziemniaków pozostałych z obiadu. Dania główne Wytrawne gofry z cukinii.

Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Przepisy z kategorii ciasto z jednego jajka. Zamknąć i lekko podpiec gofry. Wbić jajko i piec aż białko się zetnie.


Podać z masłem, syropem i pieprzem. Za burczenie w brzuchu nie odpowiadam! Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Jajka faszerowane są idealne jako przekąska,.


Próbowałam różne przepisy i nic dopiero jak zmieniłam gofrownicę to gofry mi się udały.

Podaję mój przepis na gofry: dag maki, jajka, dag drożdży, c. Robię go od lat i zawsze jest dobry. Lista przepisów na z jednego jajka z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Zaloguj się lub zarejestruj. Ciasto z jednego jajka - DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Chrupiące, domowe gofry można jeść nie tylko z bitą śmietaną, dżemem czy cukrem pudrem, ale z całą masą innych dodatków. Gofry domowe są smaczne i zdrowe.


To idealny pomysł na pożywne śniadanie lub na deser. Jaki jest przepis na gofry? Jak się okazało, wcale jajka konieczne nie są ani do ciasta na gofry, ani na naleśniki czy do ciast drożdżowych.


To kwestia przyzwyczajenia. Trzeba tylko dobrze opracować sobie przepis na przykład tak jak ten mój na gofry bez jajek i zainwestować w mocną gofrownicę. No przecież to jest grzech ;) A teraz pytanie najważniejsze: jak takie dobre gofry zrobić sobie samemu w domu?


Mam dla Was dziś prosty przepis na gofry i kilka wskazówek jak to zrobić, żeby były pyszne, puszyste, a przy tym rumiane i chrupiące na zewnątrz. Do tego przepis nie może być skomplikowany – jasna sprawa. Jako że gofry podaję najczęściej na słodko, np. Do ciasta dodajcie cukru i soli wg uznania.


Pamiętajcie, żeby cukru nie dodać za dużo, bo ciasto może się przypalić.

Uwaga co do gofrownicy: wiele osób skarży się, że gofry nie są wystarczająco wypieczone. Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry.


Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka. Ekspresowe w przygotowaniu ciasto z jednego jajka – wystarczy zmiksować składniki, wstawiać do piekarnika i ubić śmietankę. Podstawowy przepis na omlet z jednego jajka z mąką pszenną i mlekiem. Omlet można zrobić w wersji na słodko z cukrem lub na pikantnie z solą i przyprawami. Trafiłam tu śledząc przepis na gofry bez jajek.


W diecie mojego syna to bardzo ważne by ich nie było, chętnie wypróbuję ten przepis. Ale zaskoczyłaś mnie swoją dojrzałością, w tak młodym wieku. Poparłam tą akcję już u Ani i cieszę się że. Przygotowanie dania ciasto czekoladowe z jednego jajka Wszystkie składniki miksować około min.


W formie wysmarowej masłem i wysypanej bułką tartą. Ciasto upieczone ostudzić, przekroić posmarować dżemem i masą czekoladową. Na wierzchu tez posmarować masą ozdobić owocami i posypką. Chrupiące i słodkie , nie trzeba dodatkowo posypywać cukrem pudrem , już lepiej posmarować dżemem ;-) A jeśli ktoś woli gofry… Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.


Zaskakujący przepis na pyszne i chrupiące gofry- gdy w lodówce nie ma ani jednego jajka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty