czwartek, 26 listopada 2015

Przepis na lososia

Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Sprawdź nasze najlepsze przepisy! Prosty przepis na pyszną przekąskę! Faszerowane ziemniaki z łososiem i serem. Niezwykle aromatyczne danie!


Roladki z dorsza i łososia.

Pasztet jajeczny z łososiem z porem, szpinakiem i natką pietruszki. Dowiedz się, czy warzywa na patelnię są zdrowe. Jeśli wcześniej ugotujesz żeberka, a potem zamarynujesz, po zdjęciu z grilla będą soczyste, kruche i delikatne. Wypróbuj nasz przepis na grillowane żeberka.


Do grillowania na patelni należy przygotować patelnię, regularnie używając jej przez kilka miesięcy. Gotować na wolnym ogniu ok. Rybę oprószyć solą i pieprzem, smażyć przez 2-min.


Na przygotowany sos położyć łososia i gotować na małym ogniu przez 3-min.

Na talerze wyłożyć łososia, całość polać powstałym sosem pomidorowym. Podawać z makaronem lub kaszą. WINIARY stanie się absolutnym hitem na Twoim stole!


Fondue z mielonego mięsa Łosoś smażony z musztardą Ostatnio naszła mnie chęć na łososia. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Smakalajzyt. Dodane przez agatasur w: Tylko o kuchni. Witam, mam pytanko- jak przyrządzić czekoladę na gorąco z alkoholem. Piłam taką w kawiarni i była palce lizać.


Z tym, że była z bardzo drogim alkoholem, a ja kupiłam sobie taki zwykły rum. Cześć, mam na imię Dorota i tworzę przepisy kulinarne z filmami wideo. Jestem autorką książki „Superfood po polsku”, a moje ukochane miasto, w którym mieszkam, to Wrocław :). Uwielbiam gotować i karmić siebie i innych, kiedyś moim hobby było pieczenie serników, a potem „wkręciłam się” w odchudzanie… posiłków ;).


Munia, przepisy na blogu opierają się na zaleceniach dietetyka, pod którego opieką schudł mój Mąż. Jego dieta bazuje na regularnym odżywianiu (razy dziennie) i produktach o niskim indeksie glikemicznym, a nie kaloryczności poszczególnych potraw. Do jego przygotowania potrzebujesz zaledwie folii, cytryny i masła!


Ten przepis jest bardzo prosty a łosoś - niebo w gębie. Przygotowanie łososia nie jest skomplikowane i nie zajmie ci wiele czasu.

Doskonała kompozycja smaków sprawi, że nawet najwięksi smakosze będą onieśmieleni. Potrawa jest bardzo lekka, ale sycące i doskonale nadaje się na upalne dni. Zobaczcie przepisy na przekąski z wędzonego łososia, które uświetnią każdą imprezę: kruche babeczki z łososiem, łososiowe krakersy, naleśnikowe medaliony z wędzonym łososiem, roladki z łososia z serem feta, szpinakowe roladki z łososiem. Przepis na korzenne rybki w cieście francuskim to dobra propozycja na wigilijną kolację, takie kruche.


Trudno mi sobie wyobrazić święta bez ryby, tym razem proponuję Wam rybę w cieście francuskim. Solę, posypuję mielonym pieprzem oraz suszonym estragonem. Rozgrzewam łyżki oleju na patelni, układam skórą do dołu i smażę 3-minuty. Przekładam na druga stronę i smażę 3-minuty aż stanie. Każdy osobno układamy na folii aluminiowej.


Posypujemy obficie drobno posiekanym koperkiem i na górze układamy po pół plasterka cytryny oraz pomarańczy. Zawijamy i wkładamy do piekarnika nagrzanego do 2stopni na minut. Podajemy z ugotowanym na sypko ryżem lub pieczonymi ziemniakami i szpinakiem bądź surówką z białej kapusty. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji działań marketingowych, jednak nie dłużej niż przez lata, licząc od Twojej ostatniej aktywności jako zalogowany użytkownik w aplikacji przepisy.


Ciebie newslettera przepisy. Nietolerancja glutenu dopadła i mnie, dlatego znajdziesz na blogu także przepisy bezglutenowe - np. Poznaj przepisy i inspiracje WINIARY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty