środa, 23 września 2015

Przepis na gofry takie jak nad morzem

Nareszcie gofry były należycie chrupiące – takie jak lubię #128578; Jako dodatek do gofrów najczęściej wybieram owoce i ubitą śmietankę, a Wy? Czas z tym skończyć i częściej robić gofry w domu #128521;. Albo byliście kiedyś nad morzem i nie zjedliście chociaż jednego? No przecież to jest grzech ;) A teraz pytanie najważniejsze: jak takie dobre gofry zrobić sobie samemu w domu?


Mam dla Was dziś prosty przepis na gofry i kilka wskazówek jak to zrobić, żeby były pyszne, puszyste, a przy tym rumiane i chrupiące na zewnątrz.

Pyszne, lekkie, chrupiące gofry. Smakują dokładnie jak te robione nad morzem. Super przepis na gofry, ja także oddaję czasami olej ryżowy zamiast innego.


Odpowiedzi (3) Dorota, Moje Wypieki. Mama do tej pory uznawała gofry tylko z jednej budki nad morzem, ale kiedy spróbowała tych, też kupiła sobie. Zamarzyły mi się gofry, takie jak pamiętam z dzieciństwa. Wiele stron i blogów przeszukałam zanim znalazłam ten właściwy, na blogu Modern Taste.


Trawka Cytrynowa Trawka Cytrynowa.

Przepis na gofry jak z nadmorskiej budki,. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Kupowałam je w budce przy deptaku, ze świeżą borówką amerykańską oraz innymi owocami i bitą śmietaną. Były wtedy moją ulubioną rozrywką kulinarną! W ogóle gofry to takie super danie, które zazwyczaj je się na słodko i uważam, że to błą bo można tutaj kombinować do woli!


Testuje nowy sprzęt ;-) a póki co na pierwszy ogień poszedł przepis na gofry,który był dołączony do zestawu. Wiecie, takie jak sprzedają nad morzem. Z góry dziękuję za pomoc wszystkim życzliwym. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na gofry jak nad morzem.


Zawsze chciałam zrobić gofry o takiej konsystencji oczywiście bez żadnych dziwnych dodatków. Gofry nad morzem … kto ich nie wspomina! Za każdym razem staram się je zrobić inaczej. Dzisiejsze gofry różnią się przede wszystkim tym, że są na oleju. Niby przepis do wykonania na oko, ot jak przepis na placki czy naleśniki, ale drobne różnice w proporcjach sprawiały, że albo gofry wychodziły zbyt miękkie, albo zbyt twarde- praktycznie niejadalne przy ostudzeniu.


Nie były to gofry puszyste i chrupiące, jak sentymentalne gofry z budki nad morzem. Ciasto na gofry może być klasyczne, pszenne z jajkiem, czyli lekkie i puszyste.

Wtedy powstaną takie gofry, jakie znacie z wakacji nad morzem. GOFRY JAK Z BUDKI NAD MORZEM Zarówno w Polsce jak i teraz w Anglii mieszkam blisko morza. Pamiętam jak zawsze jako dziecko, a nawet gdy dorosłam zawsze lubiłam jeść gofry kupowane w budkach nad morzem. Są lekkie, pulchne, chrupiące i przepyszne.


Oddzielamy żółtka od białek. Czy będac nad morzem dajecie się ciągnąć własnemu zdradzieckiemu nosowi do budki z goframi? Chyba w takich okolicznościach przyrody, gofry smakują najlepiej. Sam przepis nie wiele znaczy w porównaniu do mocnej gofrownicy.


Poznaj prosty przepis na gofry domowe z klasycznej gofrownicy, ale w oryginalnym wydaniu – takie z płatkami owsianymi i nasionami chia. Gotowe gofry serwujemy z sezonowymi owocami i jogurtem. Czytając inne blogi często trafiam na reklamą typu gofry jak nad morzem.


Moje gofry jak nad morzem są o wiele smaczniejsze, bo są to gofry na naturalnych składnikach. Jajka, masło, maślanka to podstawowe składniki w przepisie na gofry. Autorka podała, że przepis pochodzi od osoby z budki sprzedającej gofry, a według mnie takie zawsze były chrupiące. Jak zrobiłam to się nie zawiodłam. Chrupiące i pulchne wafle, podawane najczęściej z bitą śmietaną i owocami.


Tak właśnie jawią się gofry. Wielu kojarzą się głównie ze słodkim przysmakiem spożywanym letnią porą, np. A przecież goframi można delektować się przez cały rok, wystarczy tylko dobry przepis. CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki. Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry.


To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam. To był dla mnie prawdziwy symbol wakacji – zwłaszcza, że nigdy w domu nie miałam gofrownicy, więc ten niby zwyczajny przysmak kupowałam zawsze w trakcie lata – czy to nad morzem, czy w górach. I upiekłam perfekcyjne chrupiące gofry.


W smaku dokładnie takie, jak lubię. Leciutkie jak piórko, rumiane i pięknie wyrośnięte. Puszyste i mięciutkie wewnątrz, a przy tym delikatne i niezbyt tłuste.


Smak najlepszych wakacji nad morzem zamknięty w złocistym waflu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty