poniedziałek, 21 września 2015

Chlebek pizza przepis

Chlebek pizza to bardzo prosty i niezwykle pyszny wypiek. Pełen warzyw oraz pełen sera. Ja dodałam do niego paprykę, czosnek oraz czerwoną cebulę, ale doskonale sprawdzą się oliwki, pieczarki, suszone pomidory lub inne dodatki, które uwielbiasz w pizzy. Grillowane kiełbaski na patyku mają zdecydowanie swój urok i charakterystyczny smak, lecz warto mieć w zanadrzu przepisy na przekąski czy sałatki, które łatwo przygotować czy zabrać na wynos do znajomych.


Przygotowałam drożdżowy chlebek pizza z kukurydzą, czerwoną papryką oraz startym serem Grana Padano. Inspiracja z bloga I love bake.

Pizzę robi się z ciasta chlebowego, na który kładzie się różne dodatki: wędliny, warzywa, pikle i sery. Podstawowe ciasto na pizzę, można wykorzystać na wiele sposobów. A może tak chlebek pizza, dlaczego nie. Idealny do pracy, do szkoły, na piknik.


Można go podgrzać w mikrofali. Bardzo lubię pizzę i gdy zobaczyłam ten przepis w internecie wiedziałam, że długo nie będę zwlekać z wypróbowaniem go w zaciszu mojej kuchni. Podoba mi się sam pomysł wymieszania wszystkiego z ciastem i upieczeniem. Powstaje nam taka zawijana pizza.


Jako dodatki możemy użyć swoich ulubionych produktów i tym samym skomponować swój oryginalny chlebek.

Jeśli nie posiadamy kamienia do pizzy kilka minut przed samym pieczeniem należy rozgrzać blachę. Wyrośnięte chlebki pita kłaść na rozgrzany kamień (lub blachę) i piec w temperaturze 220ºC przez około - minut lub do zarumienienia. W ciągu pierwszych minut pieczenia chlebki powinny wyrosnąć i mocno się zaokrąglić. Jeśli masz w domu kamień do pizzy to możesz go użyć do pieczenia. Chlebek zaraz po upieczeniu najlepiej zostawić do wystudzenia i dopiero wtedy przekrawać.


Ponieważ gorący jest jeszcze bardzo delikatny i na pewno nie wolno ich kłaść jeden na drugi bo na pewno będą zaraz płaskie. Lista przepisów na chlebek pizza z polskich blogów kulinarnych. Chlebki nie tylko możesz jeść nadziewane. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na chlebek pizza. Jednak powyższy przepis nie dotyczy pizzy. Doczepiłem się tylko do mąki - i to w formie żartu.


Nie, nie musisz usuwać konta. Bardzo lubię chlebek pizza i gdy zobaczyłam ten przepis w internecie wiedziałam, że długo nie będę zwlekać z wypróbowaniem go w zaciszu mojej kuchni. Indiach, także dziękuję bardzo. Faktycznie trzeba dodać trochę więcej mąki niż wymienione, ale to drobiazg. Chlebek jako dodatek do curry, w przepisie wystarczy dla 2-osób (pomimo że to tylko sztuk).


Fantastyczny przepis, robiłam dwa razy i obydwa razy wyszedł – w piekarniku z programem Chleb, dodałam za pierwszym razem oregano i słonecznik na wierzch (warto wbić go w ciasto, bo odpadnie), a za drugim – suszone pomidory posiekane na drobno. Pyszny i banalny przepis, trzeba tylko pamiętać o porządnym wymieszaniu masy.

Mięciutkie , płaskie chlebki z charakterystyczną kieszonką w środku , doskonale nadają się do nadziewania warzywami , sałatkami lub mięsem. U mnie co prawda nie były one nadziewane , ale doskonale smakowały z sałatką gyros , którą również polecam :-) P. Prosty i pyszny chlebek z warzywami i serem,można dać do niego swoje ulubione dodatki. Wzorowałam się na przepisie ze strony I love bake. Odrywany chlebek pizza Puszyste i mięciutkie ciasto z pysznymi dodatkami, które w smaku bardzo przypomina pizze.


Pachnie i smakuje rewelacyjnie. Dodatki możemy wedle gustu dowolnie modyfikować, myślę, że świetnie sprawdziły by się tutaj także pieczarki podsmażone. Chlebek czosnkowy - pizza: wypróbuj również Przepis na sos czosnkowy do pizzy Dla tych, którzy lubią aromatyczne, ale niezbyt ostre smaki jest łagodny, lekko kremowy sos czosnkowy.


Domowe chlebki pita możecie wykorzystać do przygotowania cypryjskich kanapek z serem halloumi. Polecam Wam przepis na chlebki z Brindisi - z anchois, oliwkami i botwiną, którą poza sezonem można zamienić na szpinak. Super przepis na drożdżowy chlebek odrywany z domowym pesto z pietruszki. To świetna alternatywa dla zwykłego pieczywa i bułek.


Chlebek odrywany to świetny pomysł na pieczywo na wszelkie przyjęcia i imprezy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty