piątek, 11 września 2015

Chleb z automatu przepisy

Tosia, my tu o wypiekach z automatu a ty wylatujesz o chlebie spod ręki! Bronka z piekarni albo z angielki babci Jadwigi! Przepisy na chleb z automatu. Przygotowanie chleba w automacie jest bardzo proste, zebrałam w jednym miejscu najlepsze przepisy na pieczywo z wypiekacza.


Znajdziecie tutaj zarówno słodkie, jak i tradycyjne chleby. Po po ostatnim charakterystycznym sygnale, gdy program się skończy, wyciągamy formę z automatu i wyjmujemy chleb.

Studzimy na kuchennej kratce, podajemy ze Smakowitą Pajdą z cebulką i jabłkiem. Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Dodane przez Pistacja w: Tylko o kuchni.


W takiej maszynie można zastosować każdy przepis na ciasto wymagające wyrabiania. Wystarczy w odpowiedniej kolejności dodać składniki (najpierw płynne, później sypkie, a na końcu drożdże jeśli są potrzebne). Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na chleb z automatu.


Z piekarnika też wychodzą zakalce i niesmaczne chleby. Po prostu trzeba umieć upiec chleb, a z automatu jest to po prostu łatwiejsze.

Fajne są przepisy na tej stronie i gratuluję wytrwałości w redagowanie tego bloga, ale jeśli zamieszcza Pani przepisy na chleby z automatu to proszę ludzi zachęcać do pieczenia a nie odwrotnie. Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedz. Chciałabym już piec a nie wiem czy można ominąć procedurę maszyny. A w mailu przepis na chleb na zakwasie. Tak więc poniżej wkleję maila, w którym Rafał dokładnie wszystko opisał.


Jeden z moich ulubionych przepisów na chleb z automatu. Piekłam go wielokrotnie. Czy ma Pani jakiś sprawdzony przepis na chleb żytni z ziarnami, albo razowy z ziarnami?


Jak na razie piekę z mąki z Lidla lub innych sklepów gdzie są specjalne mąki do chleba pieczonego w automacie. Na opakowaniach mąki zazwyczaj jest przepis na chleb o wadze 7g. Jak dla mnie to najlepszy przepis na chleb z automatu jaki wypróbowałam do tej pory. Próbował ktoś takich eksperymentów?


Bohaterem dzisiejszego wpisu jest chleb, chlebek, chlebuś- podstawa polskiej diety. Jednak zmieniając styl odżywiania na zdrowszy musimy zrezygnować z chleba. Dzisiaj podzielę się z Wami moim przepisem na bezglutenowy chleb gryczany z automatu.


Często prosicie o przepisy na chleby z maszyny, obiecuję, że na pewno się pojawią, tak samo, jak i porady dotyczące wyboru automatu do chleba (właśnie testujemy kilka) i cała masa innych porad z tym związana. A na dobry początek przepis podstawowy na prosty, zwykły chleb z maszyny.

Bardzo prosty przepis na bardzo dobry chleb. Codziennie piekę chlebki z maszyny korzystając ze sprawdzonych przepisów, które już zamieszczałam. Tym razem zmodyfikowałam odrobinę przepis na chleb pełnoziarnisty dodając do niego mąkę razową i ciut więcej wody. Witam Mam maszynę ZELMER 43Z0i jestem bardzo zadowolona.


Eksperymentuję z chlebem z mąki grubo mielonej razowej z różnymi ziarnami mielonej w żarnach (kupuję taką na kilogramy). Często korzystałam z wyżej przywołanego przepisu, ale średnio mnie satysfakcjonował. To jeszcze nie był idealny chleb!


Wiele naczytałam się o tym, że chleb na zakwasie w maszynie nie udaje się, jest nieosiągalny zupełnie. Ale szukałam wytrwale, wypróbowałam różne. Teraz podzielę się przepisem z którego korzystam. Dziwię się tym, co mówią, że w maszynie nie da się upiec zakwasowca. Ponieważ mieliśmy ogromy problem z zapadaniem się i opadaniem chleba kombinowaliśmy z przepisem aż mamy - idealny przepis na w pełni pełnoziarnisty chleb z maszyny.


Nie jest to też specjalnie skomplikowane. Może się komuś przyda :) SKŁADNIKI. Postanowiłam przerobić mój sprawdzony przepis na najprostszy chleb i skorzystać z porad znalezionych w Internecie.


Był zwarty, z chrupiącą skórką i mnóstwem ziarenek. Miąższ przypominał mi trochę chleb na zakwasie, bo podobnie jak on, był zbity i wilgotny. Uwielbiam dni kiedy w mieszkaniu unosi się zapach chleba.


Wspominałam Wam o tym we wpisie: Pyszny domowy chleb. Chleb się udał wyśmienicie! Nie przestałam piec, a domowy chleb pojawia się na stole jeszcze częściej.


Automat nastawiamy na program szybki podstawowy chleb biały czas ok 2:10. W piekarniku Do miski wsypujemy mąkę, olej, sól, dodajemy letnią wodę i rozmieszane z cukrem drożdże. Urabiamy ciasto przez minut, ma być dobrze wyrobione, elastyczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty