czwartek, 14 sierpnia 2014

Przepis na chleb mojej babci

Przepis na chleb drożdżowy mojej babci. Jest to jedyny chleb, który piecze mój tata. Jest wilgotny, o sprężystym miąższu i długo zachowuje świeżość.


Bardzo smaczny i zdrowy chleb zrobiony według starego przepisu z wielkopolskiej wsi. Chleb pszenny na zakwasie. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Sprawdzony przepis na czerwony barszcz według mojej babci Reginy od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio.


Gotuj razem z nami krok po. No to mamy dziś Dzień Babci. Postanowiłam, że muszę mojej zadedykować jeden wpis. Mam nadzieję , że nie pogniewasz się na mnie ale jakoś nie moge się przemóc na rozmoknięty chleb zalany czosnkową wodą. Jesli chodzi o zupy bardzo postne to polewkę chlebową na wywarze warzywnym zaciągnietą maślanką czy serwatką tak - polewkę serwatkową tak - wodzankę nie.


Ale to mój smak a ja jestem czasem dziwoląg. Juz na poczatku dziele wszystko na dwie czesci, gdyz wtedy chleby wyjda idealnie rowne i nie ma klopotu ze w ktoryms nadmiar ciasta sprawi iz podczas pieczenia bedaie wychodzil z formy! Wyglada to naprawde malo ciekawie. A ze jemy nie tylko smakiem ale i wzrokiem, ma to dos wielkie znaczenie.


Lista przepisów na chleb babci z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Dzisiaj pokażę Wam przepis na chleb wiejski.


Przepis na chleb mojej babci

Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zrobienia akcji, w której wykorzystamy przepisy naszych Babć i Dziadków. Startujemy lutego, a. Mojego Dziadka :), który to, po śmierci Babci, sam korzystał z Babcinego Zeszytu. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na pyszny i szybki jabłecznik mojej babci. Iwa Ify Tv 253views. Super prosty przepis na chleb własnej roboty.


Kliknij tu, aby subskrybować mój. Znasz te sekrety udanych wypieków – cz. Zapisuje go, gdyż w sławnym już zeszyciku Babuni zapis Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga poradnikmagdy.


Przepis na chleb mojej babci

Sorry for the interruption. We have been receiving a large volume of requests from your network. To continue with your experience, please fill out the form below. Prosty, szybki i najsmaczniejszy przepis na chleb od Piotra!


Kluski smakują naprawdę świetnie. I są bardzo, bardzo sycące. Dwie zapełniły mój żołądek bardzo skutecznie.


Przepis na chleb mojej babci

A z podanej porcji składników wychodzi ich naprawdę sporo - jeśli więc nie macie całej rodziny do wyżywienia, radzę zmniejszyć ją przynajmniej o połowę. Zawsze zajadałam je z cukrem, ale tym razem doszłam do wniosku, że przydałaby się pewna odmiana i tak oto. Autorem przepisu jest babcia Halina, która w każdą niedzielę piekła owy chleb. CHLEB ŻYTNI MOJEJ BABCI - DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Pyszny, prosty przepis na domowy chleb mojej kochanej Babci.


Cebulkę dymkę szatkujemy w całości, przekładamy do garnka i dusimy na maśle klarowanym kilka minut. Im więcej masła tym lepszy smak – tak powiada moja Babcia. Kapustę obieramy z wierzchnich liści, przekrawamy na pół, potem na ćwiartki i wykrawamy głąb. Kapustę szatkujemy drobno i przekładamy do garnka z cebulką.


Pierwsze podejście było na tyle udane, że w ciągu tygodnia - z różnymi modyfikacjami - upiekłem ten chleb już trzy razy. Przy okazji zmodyfikowałem nieco oryginalny przepis, tak żeby był jeszcze prostszy w wykonaniu. Drożdżówka pyszna, chyba najlepsza jaką miałam okazję upiec, więc na stale wejdzie do mojego repertuaru. Jedną zrobiłam z jabłkami, ale poszłam na łatwiznę i dałam jabłka, które jesienią zapakowałam do słoiczka, drugą z czekośliwką, też własnoręcznie robioną.


Obie dobre, ze wskazaniem na jabłkową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty