poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Nalesniki z maslem

Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na naleśniki z masłem. Prawie jak snickers, czyli naleśniki z masłem orzechowym i orzechami ziemnymi. DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź.


Smażymy cienkie naleśniki z obu stron na złoty kolor. Gdy ciasto będzie zbyt gęste wystarczy dodać odrobinę mleka i wymieszać.

Lubicie naleśniki na słodko? Masło solimy do smaku dodając również. Jeśli lubicie, a tradycyjne z dżemem lub słodkim serkiem się Wam znudziły, zapraszam dziś na naleśniki z masłem orzechowym i bananami. Takie naleśniki fajnie smakują na zimno.


Czy są jakieś inne już przepisy z kaszka mi helpa? Niestety nie doszukalam się a zakupiłam dużo i nie mam pomysłu co robić więc podaję normalnie wg przepisu na opakowaniu synowi z różdżka i smaku. Ale szukam innych inspislracji.

Pomidorowa z ryżem lub kluseczkami to zaraz po rosole ulubiona zupa moich dzieci. Taką pomidorówkę gotujemy szczególnie w zimie, już po sezonie na świeże pomidory, z domowych przecierów pomidorowych lub dobrych sosów, passat, przecierów dostępnych w sklepach. Każdy placek smarujemy z jednej strony masłem orzechowym.


Składamy lekko dociskając na pół, następnie ponownie na pół. Kiedy się rozgrzeje, wylewam porcję ciasta i rozprowadzam je kolistym ruchem po całej patelni –jak w klasycznych naleśnikach. Smażę na średnim ogniu przez kilka minut z każdej strony, aż naleśnik będzie apetycznie zrumieniony.


Niezwykła śniadaniowa propozycja, czyli naleśniki na słodko! To, że zdrowo się odżywiasz lub chcesz schudnąć nie oznacza rezygnacji z takich przyjemności. Dodatkowo przepis jest naprawdę prosty i szybki – przekonaj się sam.


Dziś zapraszam Was na pyszne i szybkie w przygotowaniu naleśniki z masłem orzechowym. Jeśli macie w domu banany pokrójcie je w cienkie plasterki i ułóżcie na maśle orzechowym – będzie jeszcze pyszniej #128578; Smacznego. Pyszne, rozpływające się w ustach pralinki z białej czekolady z masłem orzechowym. Napoje Koktajl bananowy z masłem orzechowym. Przygotować ciasto naleśnikowe.


Smażyć naleśniki lekko natłuszczonej masłem klarowanym.

Jeszcze ciepłe naleśniki smarować masłem orzechowym (na ciepłym ładnie się rozsmarowują). Położyć połówkę banana i zawinąć. W garnku umieścić mleko, jajko, oliwę, otręby żytnie i razem zmiksować. Następnie dodawać mąkę pszenną do uzyskania konsystencji gęstej śmietany. Dekadenckie ciasto z masłem orzechowym, trzema tabliczkami czekolady i kruszonką.


Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Sprawdź nasze najlepsze przepisy! Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam masło orzechowe z bananami, albo czekoladą.


Moje Dziecię na szczęście uwielbia, a ja uwielbiam je smażyć #128578; Zawszę robię ich więcej, bo nigdy nie wiadomo ile człowiek ich na raz zje! Te są cudowne puszyste z maślanym posmakiem. Zapraszam na nalesniki orkiszowo-gryczane. Bardzo delikatne ,smaczne i pomimo dodatku maki gryczanej,bez charakterystycznego gryczanego posmaku. Przyznam,ze robilam nalesniki z samej maki gryczanej,ale Zobacz więcej.


Wzbogaca ono smak, a także poprawia konsystencję ciasta. Z mąki jajek i mleka przygotować ciasto naleśnikowe. Pyszne naleśniki z bananami i masłem orzechowym. W wersji alternatywnej można użyć syropu klonowego lub truskawkowego.


Naleśniki są miękkie i delikatne. Można zamrozić na później (dobrym sposobem na spożycie takich naleśników jest podgrzanie ich w opiekaczu). Sposób przygotowania przepisu: pyszne naleśniki z masłem podane z dżemami. Aby uzyskać więcej informacji zapoznaj się z naszą polityką prywatności.


Administratorem danych osobowych jest Lidl sp. Państwa dane będą przetwarzane na podstawie art. RODO w celu dostarczenia zamówionego newslettera. Piekarnik nagrzać do 1stopni C. Dodać gorzkie czekolady (2g) połamane na kosteczki oraz cukier i cały czas mieszając roztopić, odstawić z ognia.


Podane z masłem migdałowym, osłodzonym miodem i przełamanym kwaskowością kiwi smakują doskonale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty