wtorek, 12 sierpnia 2014

Przepis na gofry na wodzie

Tutaj znajdziecie wszystkie zamieszczone na blogu przepisy na gofry #128578;. Teraz dołączy do nich przepis na gofry na wodzie mineralnej (użyłam wodę lekko gazowaną – zresztą taką też dodaję zawsze do ciasta naleśnikowego). Robię go od lat i zawsze jest dobry.


Do pieczenia miałam do tej pory słabą gofrownicę, bo tylko 7W mocy i wypiekanie gofrów trochę trwało. Chrupiące, domowe gofry można jeść nie tylko z bitą śmietaną, dżemem czy cukrem pudrem, ale z całą masą innych dodatków.

Przepis na gofry jest bardzo prosty. To idealny pomysł na pożywne śniadanie lub na deser. Gofry domowe są smaczne i zdrowe. Jaki jest przepis na gofry? Obserwuj bloga Obserwujesz bloga alpacasquare: dieta paleo.


DODAJ PRZEPIS DODAJ PORAD. Perfekcyjny i super prosty przepis na gofry.

To mój sprawdzony i najbardziej uniwersalny sposób na gofry jak z budki. Nie musisz już szukać przepisu ba to jak zrobić ciasto na gofry. Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku.


Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Ciasto na gofry odstawiamy na minut, następnie tradycyjnie pieczemy w gofrownicy. Podajemy z bitą śmietaną, owocami w żelu i świeżymi owocami. Drożdże rozcieramy z połową ilości cukru trzcinowego, aż uzyskamy płynną konsystencję.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na gofry na wodzie. Mój ulubiony, sprawdzony przepis na gofry, który powstał metodą prób i błędów. Dzięki niemu przygotujecie chrupiące gofry z miękkim środkiem, nawet jeśli posiadacie gofrownicę o niskiej mocy. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!


Do ciasta dodajcie cukru i soli wg uznania. Pamiętajcie, żeby cukru nie dodać za dużo, bo ciasto może się przypalić. Uwaga co do gofrownicy: wiele osób skarży się, że gofry nie są wystarczająco wypieczone.


CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki.

Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam. Woda sprawia, że gofry wychodzą bardziej chrupiące, więc nie polecam zamieniać jej na mleko.


Polecam nie tylko alergikom! Zamarzyły mi się gofry, takie jak pamiętam z dzieciństwa. Wiele stron i blogów przeszukałam zanim znalazłam ten właściwy przepis na blogu Modern Taste. Dokładnie takie, jakie można kupić w budkach z goframi :) Zapraszam do przygotowań! Jeżeli jednak zmodyfikuje się ich przepis i wykorzysta odpowiednie dodatki, mogą być pełnowartościowym, a równocześnie niskokalorycznym posiłkiem, który przy okazji wprowadzi w dobry nastrój na cały dzień.


Pyszne są lekkie gofry, delikatne i chrupiące! Zapraszam na mój przepis na ciasto na gofry, takie lekkie, że będziecie je robić bardzo często. Jako pierwszy przepis wypróbowałam gofry bezglutenowe od Lisiej Kawiarenki.


Dorotko - te gofry dedykuje przede wszystkim tobie, bo od dawna mnie pytasz o dania bez glutenu, obiecuję, że będzie ich więcej. Pozostały chrupiące, ponieważ zostawiłam je na kratce a nie ułożyłam na talerzu. Sam przepis nie wiele znaczy w porównaniu do mocnej gofrownicy. Zobacz, jak przygotować sprawdzony przepis na Pierś indyka smażona na wodzie.


Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Wszystkie składniki mieszamy mikserem. Pieczemy gofry w dobrze. Testuje nowy sprzęt ;-) a póki co na pierwszy ogień poszedł przepis na gofry,który był dołączony do zestawu. Zamiast tradycyjnej mąki pszennej dodaj jaglaną, a zwykły cukier zastąp ksylitolem, aby je nieco „odchudzić”.


Dzięki pianie z białek i wodzie gazowanej, będą puszyste i delikatne. Miksujemy całość od momentu uzyskania gładkiego, jednolitego ciasta. Następnie ugnieść je tłuczkiem do puree lub zmielić w maszynce. Cebulę obrać, pokroić w kosteczkę, podsmażyć ją na rozgrzanym na patelni oleju aż się zarumieni.


Zapraszam do wypróbowania przepisu na super gofry - lekkie, przepyszne i super chrupiące - najlepsze - polecam. Wczoraj zrobiłam moje ulubione gofry bez jajek. Poszły wszystkie na jedno posiedzenie.


Oddzielić żółtka od białek i zmiksować je z cukrem, następnie miksując dodać olej i wodę. Przesiać mąkę z proszkiem do pieczenia, wymieszać z płynną masą i zmiksować na jednolite ciasto bez grudek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty