czwartek, 30 sierpnia 2018

Sernik przepyszny

Z czasem troszkę zmieniłam przepis i teraz idealny! Ten sernik jest banalnie prosty, przepyszny w smaku, bardzo delikatny i rozpływający się w ustach. Może ktoś mi poda przepis na sernik z makiem. Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu.


Forum - sernik przepyszny (630) Odp.

Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta. Nie chcecie przegapić żadnego nowego przepisu? Najlepszy sernik na świecie – podano do stołu! Robiłem ten sernik już kilkakrotnie, jest przepyszny, dzieki za przepis i polecam wszystkim. Dodane przez Konto usunięte w: Tylko o kuchni.


Jak ktoś nie ma chęci na ucieranie masła z cukrem w kryształkach spokojnie można zastąpić cukrem pudrem w lekko zmniejszonej proporcji. Robiłam już kiedyś sernik królewski ( przepis znaleziony na internecie) ale ten mega łatwy i przepyszny.

Upieklam ten sernik na Święta. Jest przepyszny i faktycznie puszysty, jak chmurka :) Pieklam z foremka wypełnioną wodą, poniżej blaszki z sernikiem. Nie popękał, byl rowny jest stół. Jest pyszny i czesto kroluje na moim stole.


Goraco zachecam do skorzystania z tego przepisu. Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami. Po upieczeniu sernik pozostawiłam w piekarniku do wystygnięcia.


Składniki: Spód: dag margaryny dag cukru pudru dag mąki jajko łyżki oleju opakowanie cukru waniliowego łyżeczka proszku do pieczenia Masa ser. Przepis otrzymalam od mojej kuzynki. To była katastrofa – nie wiem, czy z winy sera, czy z mojej (usilnie starałam się go zagotować – tak aby było widać bąbelki i baaardzo długo go gotowałam). SERNIK KRÓLEWSKI – NAJLEPSZY PRZEPIS – przepyszny, domowy, ukochany sernik mojego syna Grzegorza #128578; Polecam!


Dziś zapraszam Was na sernik wiedeński. Można by rzec, że ilu ludzi tyle właściwych przepisów.

Mokry, delikatny i kremowy w smaku, czyli taki jak większość z nas lubi. Szybki i łatwy sernik to ciasto, które uda się każdemu i zawsze będzie smakować.

Tak, chodzi o serek Philadelphia albo np. Tego typu serki mają na opakowaniu często napisane creamy cheese czyli serek kremowy. Większość serników, jakie znam były ciężkie, kremowe, treściwe- tak jak przystało na polskie wersje sernika #128512; Kiedyś w internecie trafiłam na dodatek mleka do sernika, dzięki czemu masa jest bardziej puszysta. Przy czym, ta puszystość musiała się u mnie wiązać z wilgotnością i delikatnością #128578; Drugim nowym składnikiem stał się więc olej zamiast masła. Jedne są bez spodu, drugie na kruchym cieście a jeszcze inne na ciastaczkach.


Pieczemy w piekarniku w temperaturze 175oC przez około – minut. Wyjmujemy sernik z piekarnika jak pęknięcie zaczyna się przypiekać. Oczywiście można nakłuć sernik wykałaczką, żeby sprawdzić, czy już jest upieczony.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na przepyszny sernik. Zazwyczaj, jak pięknie wyrasta to potem opada. Zdradzę Wam dwie dobre rady zamiast cukru zwykłego można użyć cukier żelujący, a druga to w ser wkładamy makaron rurki, aby odprowadził nadmiar pary wodnej z wnętrza, w czasie pieczenia.


Jednak nie jest tak jak przy babie, czy keksie, że patyczek ma być suchy. Takie makaronowe kominy. Przepyszny sernik z rosą, mięciutki i delikatny. Sprawdź jak upiec domowy sernik z rosą na kruchym spodzie.


Doskonałe ciasto na święta. Mam tylko pytanie, czy można użyć takiego twarogu gotowego z wiaderka? Bo kupiłam taki i chciałabym go wykorzystać właśnie do tego sernika.


Niestety nie wiedziałam, że najlepszy jest ten najzwyklejszy ;-). Największe plusy sernika to smak - nie jest słodki, tylko po prostu fajny serowy, druga sprawa to łatwość i szybkość wykonania sernika - każdy jest w stanie go upiec i nie ma opcji by się nie udał. Sernik wygląda przepysznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty