poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Fajny placek

Dodane przez Panek w: Tylko o kuchni. Durszlak - fajny ciekawy placek. Ciekawe wykorzystanie bobu.


Zobacz odpowiedzi na pytanie: Fajny placek ? W weekend przychodzi do nas moja tesciowa na obiad chcialam zrobic cos specjalnego na obiad i upiec jakies dobre ciasto. Macie jakies fajne przepisy Pozdrawiam - post rozpoczynający wątku o temacie Przepis na fajny placek na Forum Ostrowca Świętokrzyskiego.

Desery Szybki placek ze śliwkami. Pewnie chodzi Ci o placek sreberka. Ale na durszlaku znalazłam jej bloga i tam jest ten placek. Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek.


Sprawdź nasze najlepsze przepisy! Zgromadzone w tym miejscu przepisy na ciasta i inne słodkości to propozycje na różne okazje. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na szybkie proste ciasto na niedzielę. Ciasta, placki orzechowe.


Jeśli ma być szybko coś słodkiego jakiś fajny placek , który zawsze się udaje to polecam placek z kefirem.

Ja zrobiłam go z lekką modyfikacją bo dodałam kakao. Najlepiej smakuje z drążonymi wiśniami jednak nie miałam i dodałam jabłka. Placki gryczane (wegańskie, bezglutenowe) Mam dla Ciebie przepis na pyszne placki gryczane, czyli placki wegańskie, placki bezglutenowe przygotowane z mąki gryczanej. Ja uwielbiam je z przesmażonymi kurkami lub pieczarkami.


Robię najczęściej z nimi placek drożdżowy i ucierany ze starego rodzinnego przepisu. Bardzo lubię ciasta ze śliwkami. Tym razem postanowiłam wypróbować coś innego – temat placka ze śliwkami wypłynął podczas wspólnej podrózy do Poznania z Jolą i Piotrem z Damsko-męskiego spojrzenia na kuchnię i wtedy Jola poleciła mi placek z przepisu Piotra, który zawsze pięknie wyrasta. Znacie jakieś fajne przepisy na ciasta ? Podajcie, bo nie mam pomysłu.


Na jeden placek wyłożyć ubitą śmietanę i przykryć drugim plackiem, lekko docisnąć. Puszkę mleka włożyć do garnka z wodą i gotować na średnim ogniu godziny. Cały czas należy dolewać wodę tak, aby puszka była cały czas w niej zanurzona. Wiele przepisów na odświętne torty z bitą śmietaną, kremem z masła, z owocami i serem. Chrupiące, kruche ciasteczka.


Wypieki pieczone w formie lub na blasze. Chleb i bułki z własnego piecyka. Wszystkie najlepsze przepisy na ciasta przekładańce w jednym miejscu. Pani Walewska Racuchy na Wigilię, ciastka, ciasteczka - na choinkę i nie tylko.


FAJNY PLACEK CZEKA NA DOM!

D PROSIMY O UDOSTĘPNIANIE! Poniżej przedstawiamy Państwu historię Placka: Placek był widywany od ok. Ten placek drożdżowy z kruchą, słodką skorupką to smak mojego dzieciństwa.


Taki placek piekła często moja mama. Sama bardzo go lubiła a mi najbardziej smakowała kruszonka posypana obficie cukrem pudrem. Placek do herbaty lub mleka jak i do pudełka z drugim śniadaniem dla dziecka.


Szybki placek z dużą ilością malin i aromatem waniliowym, który świetnie komponuje się ze wspaniałym zapachem i smakiem malin. Wyrośnięte ciasto uformować w placek o grubości około cm. Wyłożyć na natłuszczoną i wysypaną mąką płaską formę ( u mnie o wym. x cm). TANI OBIAD – NAJLEPSZY PRZEPIS. Proste, szybkie i przepyszne - takie są właśnie sprawdzone przepisy Grzegorza.


Udadzą się za każdym razem. Jeślie szukasz dań tradycyjnych, są tu na nie przepisy. Kolacja to ukoronowanie dnia, więc niech będzie naprawdę pyszna!


Wybierasz tradycyjne przepisy na kolacje: kanapki czy lekkie sałatki? Po ciężkim dniu zasługujesz na coś ciepłego – od nas dowiesz się, jak zrobić naleśniki i chrupiące placki - taka kolacja jest świetna! Polecamy dania z kaszą jaglaną, gorące zupy, gęste curry, a także grillowane mięsa i.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty