poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Przepis na prosty chleb z ziarnami

Każdy ma swój ulubiony przepis na coś. Ja mam swój ulubiony przepis na prosty chleb z ziarnami. Smakuje wszystkim, długo zachowuje świeżość i jest naprawdę pyszny. Nie jest to chleb bezglutenowy, ale robię go często, bo jest naprawdę szybki w wykonaniu i smakuje moim znajomym, którzy na diecie bezglutenowej nie są.


Pierwsze podejście było na tyle udane, że w ciągu tygodnia - z różnymi modyfikacjami - upiekłem ten chleb już trzy razy. Przy okazji zmodyfikowałem nieco oryginalny przepis, tak żeby był jeszcze prostszy w wykonaniu.

Kilka moich prób robienia zakwasu na chleb czy też samego pieczenia niestety zaliczam do mało udanych. Tym razem jest jednak inaczej. To przepis na banalnie prosty chleb z ziarnami, z którym poradzi sobie każdy. Co może być smaczniejszego od domowego chleba z masłem ,a jeśli ten chlebek ma zdrowe dodatki -tym lepiej ! W takim przypadku, przykryj chleb z góry folią aluminiową.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Made By Mom And Son. Smaczny chlebek, a w dodatku bardzo prosty i szybki w przygotowaniu. Powinna się łatwo rozsmarować na chlebie.

Wczoraj na prośbę wnuka upiekłam ten chlebek sama już nie wiem po raz który.

Pozdrawiam autorkę i dziękuję za przepis. Dodane przez kibiw: Tylko o kuchni. Moim zdaniem chleb z mieszanki nie umywa się do tego na zakwasie samodzielnie wyrobiony co tak naprawdę jest bardzo proste:).


Wyjątkowy chlebek z ziarnami. Skórkę ma lekko chrupką, a wnętrze mięciutkie, delikatnie wilgotne i aromatyczne. Ja uwielbiam go z masłem i moją konfiturą morelową! Jest prosty w przygotowaniu. Jeśli lubicie wilgotne chleby z ziarnami, to tego trzeba spróbować.


Szybki, prosty przepis, a chleb wyszedł smaczny, nie zbity tylko mięciutki w środku, łącznie piekłam minut, w sam raz, dobrze się upiekł. Dziękuję za przepis, nie dodawałam cukru, chlebek przyda się w mojej walce z podwyższoną glukozą. Mam pytanko który z pani przepisów na chleby na zakwasie jest podobny w składzie do tego chlebka na drożdżach. Rodzince bardzo smakował i szukam odpowiednika dla tego chlebka.


Upiekłam chleb prosty razowy ze strony przepis na chleb wyszedł rewelacyjnie. Czy już teraz mogę pięć wszystkie chleby na zakwasie czy zacząć od białych. Dzięki uprażonym ziarnom słonecznika i sezamu chleb uzyskuje lekko orzechowy smak.


Siemię lniane wzbogaca smak chleba i nadaje mu kolor i dodatkowe wartości odżywcze.

Jednak chodzi za mną taki chlebek z ziarnami jak ten tylko żeby nie byl taki mokry w środku.

Pyszny chleb z chrupiącą skórką. Warto piec w domu chleb, bo smakuje o wiele lepiej niż ten ze sklepu, nawet lepiej od tych droższych chlebów. Sami decydujemy jakie dodatki chcemy dodać.


To całkowity czas przyrządzania, wyrastania oraz pieczenia. Ekspresowy i prosty chleb razowy pszenno-żytni, na drożdżach, z dużą ilością siemienia lnianego, słonecznika i otrąb. Jeśli tylko posiadacie składniki, to już za niecałe godziny możecie cieszyć się domowym, pachnącym chlebem! Z podanej ilości składników otrzymamy jeden średniej wielkości chleb.


Prosty przepis na chleb – w czym najlepiej piec chleb? Można piec go w zwyczajnej keksówce – wtedy otrzymamy klasyczny, podłużny bochenek. Fajną opcją, którą ja tutaj wykorzystałam, jest pieczenie w garnku ceramicznym, wtedy chleb jest okrągły. Prosty chleb z garnka z ziarnami Pieczenie chleba chodziło za mną już kilka lat.


Dzięki przepisowi na chleb razowy z ziarnami już nigdy więcej nie dacie się nabrać na chleb barwiony karmelem czy tez z dodatkiem spulchniaczy. Ale że ciasto drożdżowe, bądź też na zakwasie nie lubi mnie, a ja nie lubię jego, więc myśl ta dojrzewała latami. Dodatkowo chleb razowy z ziarnami jest bardzo prosty w. Najprostszy chleb z garnka. Recepturę na niego zdobyłam kilka dni temu i robiłam ten chlebek już dwa razy.


Spróbowałam go podczas świąt u cioci, kiedy był prosto wyjęty z piekarnika, z masłem… Niebo w gębie! Z bardzo chruuupiącą skórką :-). Chleb z garnka z ziarnami. Chcesz upiec domowy chleb na zakwasie? Znajdziesz tu przepis na chleb, którego szukasz.


Szukasz informacji, jak zrobić chleb na drożdżach? Wystarczy Ci zwykły piekarnik. Sprawdź i zobacz, że to naprawdę proste.


Przekonasz się, że własny chleb, to coś zupełnie wyjątkowego. Nie musisz mieć wielkiego doświadczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty