piątek, 17 sierpnia 2018

Ciasto snickers

Wygląda bardzo efektownie i smakuje wyśmienicie. Pyszne, proste i szybkie ciasto bez pieczenia. CIASTO SNICKERS BEZ PIECZENIA - NAJLEPSZY PRZEPIS - szybkie, pyszne ciasto bez pieczenia!


Zakochacie się w tym smaku! Bardzo dobre ciasto na specjalne okazje np. W pozostałym mleku dokładnie mieszamy budyń i mąkę ziemniaczaną i pszenna.

Do gotującego się mleka wlać mieszankę budyniową i ciągle gotując energicznie mieszać. Dzielimy ciasto na części. Na części wylewamy polewę i tak pieczemy, a część pieczemy osobno. Piec ustawiony na 1stopni - ok. Polewa: Posiekać orzechy i wsypać do garnuszka dodać cukier, mió margarynę i rozpuścić.


To przekładane ciasto jest odpowiednie na jesienno-zimowo porę, zawiera ono bowiem nie tylko Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga W Krainie Smaku. Składa się z blatów ciasta miodowego przełożonych kremem budyniowym i kajmakiem.

Górna warstwa to karmelizowane orzeszki ziemne (u mnie solone). Mega słodkie, choć bez dodatku cukru. Placki w oryginale były dwa ale ja upiekłam trzy cieniutkie. Zobacz też: Więcej przepisów na najlepsze wypieki.


Na ciasto snickers pełno jest różnorodnych receptur w internecie. Wiedziałam co chce upiec, chodził za mną właśnie Snikers. Uwielbiam takie połączenie kruchego ciasta, masy budyniowej, kajmakowej… Tym razem nie jest to zwykły Snickers, lecz z dodatkiem pysznej kawy smakowej TeaRebels.


Wspaniale pasuje na różnego rodzaju uroczystości, święta i imprezy. Fit Bounty było dobre, ale tym przepisem przeszłam sama siebie! W mojej kuchni powstało właśnie ciasto Snickers ! Ledwie zdążyłam zrobić, a już połowa zniknęła w brzuchach recenzentów. Jeżeli zdecydujecie się na karamel to jest to dobry moment, aby teraz go dodać i dopiero wstawić ciasto do lodówki. Rozpuszczamy czekoladę w garnku na małym ogniu z kilkoma łyżkami mleka lub wody.


Wylewamy na wierzch ciasta snickers i wstawiamy do lodówki do schłodzenia. Będąc uzależniona od słodkości, zawsze szukałam czegoś innego, czegoś czego nigdy nie jadłam a mogłabym przygotować to w domu z produktów ogólnie dostępnych… i znalazłam – ciasto snickers bez pieczenia. Słodki, rozpływający się w ustach smak krówki, kruchy spód oraz śmietanowa baza to połączenie wyjątkowo przypadające do gustu wszystkim łasuchom.


Doskonale smaczne i słodkie, z pierwszym kęsem zdobywa podniebienia wszystkich amatorów deserów.

Ciasto wkładamy do lodówki. Szybkie i łatwe w przygotowaniu. Sprawdzi się idealnie na rodzinnych przyjęciach! Puszyste biszkopty czekoladowe, bita śmietana, masło orzechowe i masa krówkowa :) Jestem pewna, że Wam też zasmakuje!


Podzielić je na równe części, najlepiej pomóc sobie wagą. Próbowałam i degustowałam wiele wersji nieskromnie powiem, że ta jest najlepsza :) Połączenie dwóch miodowych ciast, warstwy orzechowo-miodowej, pysznego waniliowego kremu i polewy czekoladowej po prostu musi smakować wyjątkowo. Polecam wszystkim łasuchom. Do garnka wlać dwie i pół szklanki mleka, dodać pokrojone na kawałki masło, cukier i cukier waniliowy, zagotować.


Do miski wybić jajko, dodać obie mąki, budyń i pozostałe mleko, dokładnie zmiksować, wlać na gotujące się mleko, mieszając doprowadzić do zagotowania i zgęstnienia masy. Wręcz przeciwnie - jestem strasznie zadowolona z tych przepisów ponieważ ciasta wyszły przepyszne, i postanowiłam sie nimi podzielić z wami. Na pierwszy rzut poleci snickers.


Witajcie w Weekendowej Cukierence #128578; Zapraszam dzisiaj na jedno z moich ulubionych ciast. Jest to też propozycja na ciasto świąteczne. Wertując swój notatnik natknęłam się na przepis na ciasto snickers (w zeszycie zapisałam jako snikers), który ma spokojnie z lat! Zakasałam rękawy i dzisiaj mogłam delektować się tym jesiennym wypiekiem. Z białek ubijamy pianę ze szczyptą soli, następnie cukier oraz żółtka, mieszamy, następnie dodajemy mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i kakao, mieszamy łyżką.


Biszkopt wylewamy do blaszki prostokątnej i pieczemy minut w 1stopniach C. Dwie części ciasta rozwałkować, przełożyć do blaszki i upiec na złoty kolor. Margarynę rozpuścić wraz z cukrem i miodem, a następnie dodać posiekane. Tort Snickers to ciasto naprawdę na specjalne okazje :) Urodziny, rodzinne uroczystości, dzień chłopaka, rocznica ślubu?


Ja być nie pogardziła ;) Jeśli Snickers to jeden z Waszych ulubionych batoników, zapraszam Was do zobaczenia innych przepisów z nim w roli głownej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty