środa, 7 marca 2018

Ciasto na gofry jak z budki

Do gotowego kremu dodajemy świeżo ubitą pianę z białek i delikatnie łączymy trzepaczką lub łyżką - ostrożnie, aby ciasto było napowietrzone i nie upadło. Wiele stron i blogów przeszukałam zanim znalazłam ten właściwy przepis na blogu Modern Taste. Gofry wyszły chrupiące z zewnątrz i mięciutkie w środku. Super chrupiące gofry, ciasto na początku trochę rzadkie ale wszystko świetnie wyszło. Jak zrobić gofry jak z budki?


Moje próby wytworzenia gofrów idealnych niejednokrotnie kończyły się mało zadowalającym efektem, a to były jakieś takie gumowe, a to zbyt chrupiące, a ja poszukiwałam proporcji, które pozwoliłyby mi otrzymać gofry idealne – chrupiące na zewnątrz i mięciutkie w środku – i udało.

Katalog Smaków, proponujemy przepis na Gofry jak z budki, autorstwa pieprzyczfantazja. Wyszukaj też inne przepisy za pomocą wyszukiwarki przepisów. Dodane przez ankaklak w: Tylko o kuchni.


Pytałam kiedyś pani od gofrów jak je robi,że są takie chrupiące- inne niż domowe. Okazało się ,że są one robione z gotowego proszku (gofry w proszku) tak jak lody włoskie w lodziarni- też z proszku. Perfekcyjny i super prosty przepis na gofry.


To mój sprawdzony i najbardziej uniwersalny sposób na gofry jak z budki. Nie musisz już szukać przepisu ba to jak zrobić ciasto na gofry.

CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki. Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam. Przepisy, jak zrobić - Smaker.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga My Culinary Art. Domowe gofry – jak je zrobić? Warto zrobić je na deser dla dzieci i dorosłych. Gofry jak z budki Dla poszukujących idealnego przepisu na gofry :) Gofry jak z budki Dla poszukujących idealnego przepisu na gofry :) Dania Główne;. Home Ciasta i desery Gofry jak z budki.


Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Wypróbowywałam wszelkie przepisy (w tym te z dopiskami „najlepsze”, „jak z budki”) i za nic w świecie gofry nie chciały wyjść idealnie chrupiące, takie jakie znałam z domu czy z nadmorskich kawiarni, a z racji tego, że mój rodzinny dom znajduje się nieopodal takich miejscowości jak Mielno czy Kołobrzeg, to w sprawach. Trzeba mieć na uwadze, że gofry (nawet te z budki) mają zawsze swoją ładniejszą i brzydszą stronę. Ta ładniejsza strona jest z reguły bardziej równa i na nią należy kłaść dodatki typu bita śmietana, owoce, posypki. Gofry z owocami, gofry z bitą śmietaną czy też gofry polane czekoladą bądź musem owocowym to tylko podstawowe połączenia.


Doskonale smakują także gofry pełnoziarniste, gofry piernikowe czy też gofry o smaku pizzy. Sprawę ułatwia fakt, że przygotowanie ciasta na gofry jest banalnie proste. Wystarczy mieć w zasięgu ręki.


Gofrownicę rozgrzać (jeśli potrzeba to natłuścić ją odrobiną oleju).

Wylewać porcje ciasta i smażyć gofry na złoty kolor. Gofry to popularny deser, który podawać można na wiele różnych sposobów. Jak przygotować ciasto na gofry chrupiące jak z budki?


Aby uzyskać gofry chrupiące, a zarazem lekkie, ciasto na nie powinno być nieco gęstsze od tego na naleśniki. Wszystkie składniki dokładnie wymieszać (można mikserem) i piec na złoto. Potem już nie wymaga natłuszczania, ciasto po upieczeniu bez problemu odchodzi od formy. Suszyć na kratce aby nie stały się gumowe. Podawać z ulubionymi dodatkami – owocami, dżemami, masłem orzechowym czy bitą śmietaną.


Jeśli chcesz je przygotować bez urządzenia wielofunkcyjnego ubij pianę z białek na. Podawajcie z dodatkami takimi, jak bita śmietana, dżem, syrop klonowy. Zamarzyły mi się gofry, takie jak pamiętam z dzieciństwa.


A Ty z czym najbardziej lubisz gofry? Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na gofry jak z budki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty