piątek, 16 marca 2018

Moje wypieki gofry

Moje pierwsze gofry i wyszly naprawde super. Na poczatku wydawalo mi sie, ze ciasto jest troche za rzadkie, ale wyszly ok. Z moja MPM Gofrownica MGO-metoda prob i bledow nastawiam moc na maximum i pieke minut (zalecenia producenta minut) - no i wychodza idealnie chrupiace gofry. Być w Belgii i nie spróbować gofrów to jakby być w Paryżu i nie zobaczyć wieży Eiffla ;-).


Najlepsze gofry, jakie jadłam.

Leciutkie jak chmurka i chrupiące. Bez proszku do pieczenia. Polecam, to od dzisiaj moje ulubione gofry. Gofry z Liège - uzależniające gofry belgijskie, chyba najczęściej kojarzone z Belgią i tak popularne na brukselskich ulicach :-). Gęste drożdżowe ciasto z dodatkiem dużych kryształków perłowego cukru, który w trakcie pieczenia się karmelizuje, pozostawiając gofry chrupiące, mocno słodkie, o smaku karmelu.


Zaloguj się, żeby skomentować Podobne inspiracje Dodaj do swojej kolekcji Edytuj Lubię to Ustaw jako okładkę kolekcji Komentuj. Stylowa Kuchnia do Gofry. Wiesz, są blogi lepsze i gorsze.

Ja na swoim zamieszczam przepisy na dania, które mi wyszły i smakowały, co nie oznacza, że będą też smakować Tobie, możemy mieć różne gusta. Jako że gofry podaję najczęściej na słodko, np. Nie wiem czy istnieją lepsze ciasta, ale jest ono tak niewiarygodnie świetne, że nie potrzebuję lepszego. Najsłodszy blog w sieci.


Tradycyjne polskie przepisy na słodkości - znane i lubiane. Słodkości znane na całym świecie. Autorskie przepisy ze zdjęciami.


Gofry rosną głównie dzięki dokładnemu ubiciu białek i delikatnemu ich wymieszaniu z resztą składników. Pyszne z bitą śmietaną i owocami. Już smażyliście wspaniałe naleśniki p. Roux, z dodatkiem kremówki.


Niesłodkie angielskie drożdżowe placuszki. Delikatne, proste, ale piękno i siła tkwi w prostocie :-). Bardzo smaczna jest także wersja ze startą marchewką lub ziemniakami pół na pół. Kojarzą się z wakacjami nad morzem. Czy ktoś wyobraża sobie wakacje bez gofrów?


Wakacje nad morzem czy jeziorem, słońce, długie spacery i gofry po drodze #128578; Gofry idealnie smakują z letnimi lub jesiennymi owocami.

Placki, pierogi, naleśniki, gofry. W zasadzie jest to omlet na nasz domowy sposób, ale wiem, że niektórzy z Was też takie przyrządzają. Przepis na gofry na maślance.


Jest puszysty, delikatny,. Są proste i łatwe do przygotowania. Leave A Comment Anuluj pisanie odpowiedzi. Churros smażone w gofrownicy.


Ciasto parzone, z którego możemy upiec ptysie i eklerki lub usmażyć churros na głębokim oleju, można również przygotować w gofrownicy. Gofry są z zewnątrz delikatnie chrupiące, a w środku miękkie. Udowadniam, że wychodzą nawet w urządzeniu typu 3w1. Zobacz mój sprawdzony przepis na moje wypieki gofry ! W tym przepisie podpowiadam, jak zrobić moje wypieki gofry w domowy i pyszny sposób. Przecież nic nie smakuje lepiej niż domowe moje wypieki gofry przygotowane samemu.


Jak przygotować moje wypieki gofry w szybki i prosty sposób? Moje gofry chrupiące wychodzą zawsze idealnie wyrośnięte i super pyszne. Czy jest to przepis na gofry fit? Tak, jeśli nie będziesz ich obsypywać potem dużą ilością cukru pudru, czy też nie dodać bitej śmietany i słodkiego dżemu.


Pomijając inne przepisy to przy tzw Gofrach tradycyjnych muszę napisać jedną uwagę. Rozumiem, że gofry na proszku do pieczenia robi się szybko, ale jeśli to maja być gofry tradycyjne to nie powinny być robione na proszku do pieczenia, tylko na drożdżach. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez wiedzy i zgody autorki blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty