środa, 21 marca 2018

Ciasto łatwe i dobre

Moja szachownica jest inna, niezwykle lekka i smakuje pawie jak wuzetka. Bardzo dobre i łatwe ciasto bez jajek. Mokre, miękkie i pyszne ciasto bez jajek. Przygotowanie go zajmuje ok.


Jest lżejsze niż brownie, ale lepkie, bardzo czekoladowe.

Zaglądam do lodówki a tam nie ma ani jednego jajka. Niedziela, mokro, buro, nikt się nie palił by iść do sklepu. Najlepsze przepisy na szybkie i tanie ciasta na niedzielę tylko na MniamMniam. Takie ciasto sprawdzi się na niedzielny podwieczorek lub w czasie niezapowiedzianej wizyty przyjaciół.


Możesz wybierać spośród wielu przepisów na szybkie ciasta ucierane albo ciasta kruche. No i te ciasta z owocami - najlepsze na każdą okazję. Tak właściwie to te szybkie i łatwe ciasta robią się same.


PRZEPISY NA SZYBKIE I ŁATWE CIASTA Przedstawiam Wam linki ze zdjęciami do przepisów na szybkie i łatwe do zrobienia.

Nie zawsze mamy ochotę na długotrwałą pracę w kuchni, a więc taki zbiór przepisów. Dziś polecam szybkie ciasto z truskawkami i kruszonką. Przepis z bloga Niebo na talerzu. Składniki (na okrągłą formę): 200g masła 160g cukru jajka 200g mąki pszennej g. Odkryj sprawdzone przepisy na wypieki które przygotujesz w kilka chwil! Receptury na łatwe, tanie i szybkie ciasta zawsze warto mieć pod ręką - w końcu nigdy nie wiadomo, kiedy dopadnie ochota na coś słodkiego!


Pomysły na pyszne, łatwe i efektowne ciasta, którymi zaskoczysz swoich gości! Zebrałam tutaj najpopularniejsze na blogu ciast. Do każdej propozycji jest podlinkowany przepis, wystarczy kliknąć w słowo PRZEPIS TUTAJ lub w zdjęcie ciasta.


Wszystkie te propozycje (a także wiele innych) są też oczywiście zamieszczone na blogu, w zakładce „ciasta, ciasteczka i inne słodkości”. Jego zrobienie nie zajmuje wiele czasu, a może zastąpić tort, lub być świetnym ciastkiem do kawy. Osoby z nietolerancją na mąkę pszenną mogą spróbować bezglutenowego ciasta z truskawkami, zaś pragnącym schudnąć polecane jest zdrowe ciasto z truskawkami bez cukru. Naprawdę bardzo, bardzo łatwe ciasto, zupełnie nie wymagające wielkich umiejętności cukierniczych, a pyszne jak nie wiem co. Nieśpieszna, wakacyjna kawa w leniwe, ciepłe popołudnie, sielsko i przyjemnie.


Do tego taki placek z owocami, zupełnie jak u mojej babci – idealnie. Więc tak: jajko łyżki mąki łyżki cukru łyżki kakao łyżki oleju łyżki mleka pół łyżeczki proszku do pieczenia ( jeżeli chcecie to dodajcie rodzynki lub orzechy :D ale to nie jest konieczne ) i to wszystko do miski dodajemy razem i mieszamy tak długo aż sie zrobi brązowa jednolita.

Od dawna szukałam przepisu na ciasto, które byłoby oryginalne i pyszne, a jednocześnie łatwe do wykonania. Bez warstw, przekładania, wyrabiania, czekania do następnego dnia, aż zmięknie itp. Włosi wiedzą co dobre i pewnie dlatego ich lokalne.


Mamy już rabarbar, za chwilę będą truskawki a później morze owoców. Dlatego też chcę zaproponować Wam bardzo proste ciasto z owocami. I każde z nich będzie dobre.


Trzymałam się przepisu i wszystko wyszło. Szybkie i łatwe w przygotowaniu. Użyłam białej mąki orkiszowej.


Zrobiłam z garstką borówek, które wymieszałam do ciasta, na cieście ułożyłam truskawki i rabarbar, który nadał ciastu lekkiej. Właśnie wyjęłam ciasto z piekarnika. W sezonie na świeże śliwki warto przygotować tanie, proste i przede wszystkim pyszne ciasto ze śliwkami.


Widziałam to ciasto na wielu blogach i zawsze wydawało mi się, że po prostu musi być trudne do wykonania. No bo jak zrobić niby te „poduszeczki”. Ale kiedy ostatnio przeczytałam przepis wraz ze sposobem wykonania, to śmiałam się sama z siebie #128578; To ciasto jest naprawdę bardzo proste, a do tego bardzo szybkie w wykonaniu (z pieczeniem zajęło mi około godziny), a dodatkowo. Ciasto ze śliwkami łatwe i smaczne: przepis. Dziś chcę Wam przedstawić przepis na rewelacyjne ciasto, klasyk imieninowy i świąteczny :-) Mam na myśli ciasto królewiec, znane też jako królewicz, miodownik.


A smakuje pewnie jeszcze lepiej :). One wszystkie są łatwe i na prawdę rewelacyjne. Kruche ciasto świetnie sprawdza się w roli spodów do szarlotek, serników i innych wypieków. Zrobisz z niego słodkie babeczki lub ciasteczka.


Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Sprawdź nasze najlepsze przepisy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty