wtorek, 27 marca 2018

Ciasto na gofry fit

Ciasto na gofry fit

Gofry w wersji fit - dietetyczne gofry pełnoziarniste. Zrobiłam identycznie jak napisane i tez mam taką gofrownice. Gofry bardziej kojarzą się z niezdrową i tuczącą przekąską niż ze śniadaniem fit. Jeżeli jednak zmodyfikuje się ich przepis i wykorzysta odpowiednie dodatki, mogą być pełnowartościowym, a równocześnie niskokalorycznym posiłkiem, który przy okazji wprowadzi w dobry nastrój na cały dzień. Szybkie, chrupiące i bezglutenowe.


Gofry- smak dzieciństwa w nowej, ulepszonej formie! Lekkie ciasto z truskawkami – tylko 1kcal w jednym kawałku! Mam dla Was sposoby na gofry – wersję jaglaną, owsianą i pełnoziarnistą, a wszystkie przepyszne i co najważniejsze – zdrowe!


Moja faza na gofry nigdy nie mija. Każdego lata próbujesz dociec, co takiego zawierają przepisy na ciasto na gofry, sprzedawane w budkach turystom - i wciąż nie udaje ci się poznać ich sekretu. Jeśli marzą ci się złociste, chrupiące gofry, wypróbuj nasze sprawdzone przepisy na ciasto na gofry.


Poznaj słodką tajemnicę. Na diecie dużym problemem jest brak smakołyków, do których jesteśmy przyzwyczajeni. Sprawdź mój szybki przepis na dietetyczne gofry bezglutenowe, które umilą Ci dietę!


Perfekcyjny i super prosty przepis na gofry. To mój sprawdzony i najbardziej uniwersalny sposób na gofry jak z budki. Nie musisz już szukać przepisu ba to jak zrobić ciasto na gofry. Ciasto można odstawić aby odpoczęło (na około minut), ale nie jest to konieczne. Gofry piec przez około - minuty lub przez czas podany w instrukcji gofrownicy.


Nakładamy ciasto chochlą i wypukłą stroną łyżki rozprowadzamy ciasto dokładnie po całej powierzchni. Moje pierwsze gofry i wyszly naprawde super. Na poczatku wydawalo mi sie, ze ciasto jest troche za rzadkie, ale wyszly ok. Z moja MPM Gofrownica MGO-metoda prob i bledow nastawiam moc na maximum i pieke minut (zalecenia producenta minut) - no i wychodza idealnie chrupiace gofry.


Fit gofry – jakie mają zalety? Tradycyjne gofry zwykle kojarzone są z wysokokaloryczną potrawą udekorowaną bitą śmietaną, polewą czekoladową, powidłami, owocami lub innymi słodkimi dodatkami. Zamiast tradycyjnej mąki pszennej dodaj jaglaną, a zwykły cukier zastąp ksylitolem, aby je nieco „odchudzić”. Dzięki pianie z białek i wodzie gazowanej, będą puszyste i delikatne. Tyle odkrywczych i szokujących informacji na początek.


Ciasto na gofry fit

No ale skoro jest jesień, a ja kocham gofry to… Czas na przepis na fit gofry dyniowe! Zajadam się nimi od ponad tygodnia. Nie wiem jakie macie gofrownice ale ja swoje gofry na początku piekłam przy otwartym wieku aby masa dobrze się zbiła a następnie jak wierzch się ścinał zamykałam wieko i dalej piekłam. Przed każdym wylaniem ciasta do gofrownicy czy na patelnię dokładnie zamieszać.


Przepis na gofry jest bardzo prosty. Odstaw ciasto na kilka minut i nagrzej gofrownicę. Na rozgrzaną gofrownicę wylej ciasto. Piecz do momentu aż będą złote i chrupiące. Zazwyczaj trwa to 7-minut.


Najlepiej smakują z nutellą lub masłem orzechowym. Sprawdzony przepis na gofry dietetyczne - gofry fit Gofry domowe to idealny. Są chrupiące i idealnie smakują z dżemem i bitą śmietaną, aczkolwiek osobom na diecie bardziej polecam serwować je z jogurtem naturalnym i owocami. Gofry owsiane to alternatywa dla tradycyjnych gofrów z mąki pszennej.


Delikatnie wymieszaj białko z ciastem. Mocno rozgrzej gofrownicę. Nakładaj chochlą porcje ciasta i smaż około 3–minut, aż ciasto się przyrumieni. Gotowe, jeszcze ciepłe gofry podawaj z cukrem pudrem, bitą śmietaną lub świeżymi owocami. Stworzyłam zbiór fit receptur dosłownie na cały rok.


Ciasto na gofry fit

Dziś stworzyłam przepis na zdrowszą wersje gofrów – bez mąki – zastąpił ją zmielony, łuskany słonecznik. Gofry które można jeść bez wyrzutów sumienia. Czy ciasto na gofry mogę przygotować wieczorem, a piec gofry rano? Lato to najlepszy czas na gofry.


I to nie tylko dlatego,ze kojarza sie z nadmorskimi kurortami,ale najsmaczniejsze sa ze swiezymi owocami lata. Staram się to przekazywać w każdym swoim artykule- zdrowa dieta nie musi oznaczać rezygnacji z ulubionych potraw. Ciasto: szklanka mąki gryczanej jajo płaska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty